Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@bb10: tuurlijk, maar dat is met alle chemische rommel! Maarja.. als je zo'n onwijze hoofdpijn heb vind ik het een goede reden om te nemen..

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ook, of om je bed in te duiken;)

3. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan denk ik dat ik er even een paar naar binnen ga werken. Zolang ik stil zit of lig gaat t wel, maar ik ga zowat tegen de vlakte als ik (heel langzaam) overeind kom!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gewoon 2 para's nemen, je bed in en proberen wat te slapen. Gaat het daarna hopelijk stukken beter

5. mamatien

Joehoeee ga vanmiddag de kerstboom kopen heb ik net met vriendlief afgesproken :)
    Dat wordt weer ruzie over de grote haha.. Hij wil altijd hele grote, brede en ik vind dat dat neit past in ons kleine huisje haha!

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

Veel plezier, dat gaan wij komend weekend doen. Bij ons ook dezelfde discussie hoor: ik wil een kleine, volle boom en mijn vriend een tot het plafond, haha!! ;)

Paso, lekker met 2 paracetamolletjes naar bed, gordijnen dicht en we 'zien' elkaar hier later wel weer!

Ik heb de hele tijd een ongesteldheidsgevoel in mijn buik. Vreemd dat het me toch een beetje aan het denken houdt, terwijl ik weet dat het er gewoon bij hoort en het geen ongesteldheid is... :(

7. mamatien

@ Echo: Als je voor echo gaat, krijg je dan altijd foto's uitgeprint, of maken jullie foto's van het beeldscherm? (miss beetje rare vraag hoor.. maar ik heb het nog nooit gehad hihi)
    Want uiteraard wil ik een super mooie foto van onze kleine :)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marlous. veel plezier. wij gaan zaterdag denk ff voor een boom kijken. of halen toch de kunstboom van zolder. hebben allebei eigenlijk niet zo'n zin in kerst/versiering etc.

Hier vandaag helemaal geen klachten. krijg daar toch de kriebels van. gelukkig over 2 weken weer een echo

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    In princiepe krijg je altijd wel min. 1 echo foto mee.

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

dag dames!

Ik ben er even niet geweest.. ben maandag opgenomen in het ziekenhuis. het overgeven was toch erger als ik dacht en maandag eind van de middag gaf ik ook spoortjes bloed over. op (erg) aandringen van mijn vriend de verloskundige gebeld en direct doorgestuurd naar het ziekenhuis.. ik was ervan overtuigd op een staafje te moeten plassen, pilletjes te krijgen en een maagbeschermer en naar huis te mogen. Helaas liep het iets anders.

Ik moest inderdaad op het staafje plassen voor de ketonen maar die werd direct paars! ketonen waren 3+ en ik moest dus meteen blijven. Heb vanaf maandag tot vanmorgen een 3 liter infuus gehad en voel me nu echt zooooveel beter! Toen het infuus begon aan te slaan merkte ik pas hoe slecht ik me had gevoeld en hoezeer ik was uitgedroogd.. Na een klein beetje aandringen mocht ik vanmorgen gelukkig naar huis en daar was ik echt heel blij mee! Allebei de mannen waren heel erg uit hun doen. Vriendlief moest ineens in zijn uppie voor onze kleine man zorgen en hem in de ochtend naar een gastouder brengen! Dit koste toch iets meer tijd en moeite als hij had gedacht.. Net de kleine opgehaald bij de gastouder en die ligt nu lekker te slapen boven:) vriendlief is weer eventjes terug naar zijn werk want ook dat gaat natuurlijk door! Op het missen van mijn mannen na is de opname me heel erg meegevallen, lag op zaal met 3 heel gezellige dames en we hebben best wat afgelachen ondanks de omstandigheden.. Ik voel me nu echt top en de misselijkheid is helemaal weg! ik zal straks een poging doen bij te lezen maar het is echt heel veel dus ik zal niet op iedereen reageren, sorry..

Voor de dames met een goede echo alvast gefeliciteerd!!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel. vond het al zo stil rondom je. Gelukkig ben je nu weer thuis

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36

Jeetje Frummel, wat een verhaal! Maar wat fijn dat je je nu zoveel beter voelt!

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Frummel fijn dat jeje weer beter voelt. Je mannen zullen ook wel blij zijn dat je er weer bent!

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb telkens in vanalles zin, chips, nootjes, kwark, ham, cracker met smeerkaas, chocomel, gevulde speculaas etc etc maar alles valt verkeerd! :(:(:(

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

ja kreeg gelijk een grote grijns van de kleine man en vriendlief was wel heel erg blij haha:) die belde gisteravond laat nog heel zielig dat hij me zo miste en dat het zo eng stil was thuis:)

Ik had zelf helemaal niet het gevoel dat het al zo ver was qua uitdroging. Pas toen het infuus begon te werken, de uitdroging minder werd en ik me beter begon te voelen merkte ik pas hoe ziek ik ben geweest.. Me zichvermogen was veel minder, duizelig, heel moe, heel veel overgeven. Maargoed nu weer heerlijk thuis en genieten:D

Heb vanmorgen echt zitten bunkeren in het ziekenhuis(voor het eerst sinds weken). Heb 5 boterhammen en pap op hihi:) toen zag de dokter ook wel dat ik me echt goed voelde en dat het geen smoes was om naar huis te willen!

16. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh, frummel wat een verhaal! Gelukkig voel je je nu weer beter.

Mijn para's beginnen zijn werk te doen, ik lig gewoon op de bank met de laptop aan maar ik durf niet te gaan slapen want dan doe ik vanacht weer geen oog dicht.

@ BB10, ik heb dat ook heel erg met chocomel, terwijl ik daar eerst echt heel veel van dronk op een dag.

@echofoto's, ik ben daar ook erg benieuwd naar aangezien het voor mij ook de eerste zwangerschap is.

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Weet je wat ik me trouwens afvroeg. Op hyves verschijnt wel in mijn buzz dat ik lid ben geworden van de zpjm hyve. In mijn geval geen probleem, maar dat was toch ook niet de bedoeling?
    Misschien dat anderen het wel vervelend vinden..?

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jij ziet het wel,maar de vrienden in je lijst niet.

19. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oooh, opgelost! :)

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    ha dames.
    Ik had keurig mijn lijstje weer gemaakt om te reageren, maar valt mijn internet weg. (we varen weer) Dus ben alles kwijt. balen. Geen zin om alles opnieuw te doen. sorry hoor.

alle zieken beterschap.

Frummel. Wat een verhaal zeg. Maar goed dat ze je gelijk opgenomen hebben. En ach zo waarderen je mannen je weer wat meer als je weer thuis bent;). Weten ze wat ze missen als je er niet bent. Fijn dat je weer terug bent hier. We hadden je wel gemist. Hopenlijk gaat het vanaf nu weer beter.

Iemand had het ook nog over een boerderij waar ze ging kijken, Klinkt zeer goed! ben jaloers.

en ik slik de vitaminenpillen van fem natal )davitamon gehele zwangerschap en borstvoedingsperiode.

De rest weet ik niet meer, Sorry. ooh wat erg die zwangerschapsdementie. 8)

Deel Deze Pagina