Gisteren met ticho zeep gemaakt nu zit ivy er mee te spelen... eendjes zwemmen in het water zegt ze heb geen idee waar ik last van heb maar heb last van een huilbui... geen idee hoe het komt maar tis wel irritant
@dames die reactie geven op het PDD-NOS Soms is het heel lastig om met een kleuter in huis te zitten die het heeft. Hij kan zich soms moeilijk verwoorden qua gevoelens. Kan moeilijk zelf spelen en de concentratie is soms heel moeilijk te vinden bij hem. zeg maar rustig dat hij dat soms niet heeft. Ticho krijgt nu therapie en merk dat het wel de goede kant op gaat Hij kon zelfs vorige week maandag stil zitten tijdens de kinder cito en dan ben ik echt zo onwijs trots op hem dat hij maar laat zien het wel te kunnen ookal kost dat veel moeite voor hem. Wat ik vooral nu merk is dat Ivy heerlijk in dr spel kan spelen. met de pop wandelen gewoon echt spelen en zichzelf goed vermaken. Ticho heeft dat nooit gekunt en die heeft altijd om (negatieve) aandacht gevraagd. nu 4 jaar later nadat hij begon te lopen heb ik eindelijk soms het idee dat ik zijn reactie kan voorspellen dan zit ik er nog wel eens naast maar eindelijk begint nu heel langzamerhand zelf een handvat te krijgen in hoe ik wel en hoe ik niet moet omgaan met hem. wat werkt wel en wat werkt niet. maar moeilijk is het wel. Daarom was de keuze begin van de zwangerschap ook zo onwijs moeilijk om er wel of niet voor te gaan. en ja moet zeggen dat ik blij ben dat ik nu op 15 weken zwangerschap zit. en dat alles goed gaat. Dat nu heel langzamerhand me buikje begint te groeien en dat ik nu eindelijk een beetje rust begin te krijgen... (alleen me draai in het huishouden vinden lukt niet echt dus dat doet me moeder heel lief van dr voor me )
Goedemorgen, Zit ook steeds te kijken of er al nieuws is van Kaatje.... Frummel gefeliciteerd!!!! Een meisje wat leuk zeg!! Hadden jullie een echo vandaag?? De rest hoop ik later bij te lezen!!
frummelllllll oooh wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!! wist niet dat je een echo had vandaag!! en wat hebben ze t al vroeg gezien ik mag echt pas rond 17 weken komen dan zien ze het goed zeiden ze dus ik ga vrijdag! kaatje succes spannend. en ik hoor er al een paar over het kamertje beginnen? wat durven jullie dat vroeg!!!ik ben zo bang dat er een verkeerde uitslag bij de 20 weken echo uitkomt en dan hebben we al een deel van de kamer af nee hoor ik kan mezelf bijna niet bedwingen maar wacht toch echt tot na 14 feb dan heb ik zekerheid
@Kaatje is de kleine gewoon niet verder naar achteren gaan liggen! Dit kan hé. Zo heb ik dit ook een keer gehad met de jongste. Maar goed wel fijn dat je vandaag al kan komen. @sjantalle, zoiets komt altijd onverwachts. Ook al weet je dat dit gaat komen leuk is het niet. De klap zal er zeker niet minder om zijn. Veel sterkte voor je vriendin. @Frummel met mijn rug gaat het iets beter. Ik lag gisteren al om 9 uur in bed. Ik was 's middags misselijk geworden en opeens ook zo moe dat ik het om 20:45 genoeg vond en naar bed ben gegaan. Ik heb redelijk goed geslapen wel eens wakker geweest met een dichte neus en dat is zo leuk als je zwanger bent dan mag je de gewone neusspray niet nemen. Het zoeken via internet is wel gelukt. Ik heb ook nog een andere site gevonden waar het wiegje gekocht kan worden ook voor een leuke prijs. Maar goed ik heb nog even. @Bones jullie vinden dit dus ook leuk om te zien!!! Nu komt er wat anders voor in de plaats. Ik kijk ook naar ncis l.a. en private practise. Dat wordt dus even opnemen omdat mijn man dit niet wilt zien. HAHAHA ik heb het gevonden ik had het per ongelijk in een verkeerd topic geplaats. Daar zullen ze wel gedacht hebben wat is dit. @Frummel wat leuk zeg een meisje!! Had je vandaag een echo dan? Sorry dat ik dit vraag maar wat is PDD-NOS. Ik heb hier nog nooit van gehoord.
ja vandaag controle bij de gyn en toch weer een echo gemaakt haha. Baby lag er perfect voor madame lag heerlijk wijdbeens
@Frummel leuk zeg dat ze ook nog even een echo hebben gemaakt. Ik wil ook..... en ik wil weten wat ik in mijn buik heb zitten!!!!!!
Goeiemorgen meiden Hoe gaat het met jullie? @kimm, zo een drukke dag! Veel succes met je examen! Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is met Ticho, het is soms al heel pittig een peuter met driftbuien en een 2e zwangerschap, maar dat is niks vergeleken bij jou. Fijn dat de therapie helpt en dat het de goede kant op gaat. @sjantalle, beterschap met je mannetje! tja huishouden pff.. hier ook meestal niet veel zin @schildje, oh das irritant! Oh ik lees nu dat je het bij een ander topic had geplaatst hahahaha tja.. zwangerschapsdementie?? @bapsie, oh vervelend dat je last hebt van BI, helpt de fysio een beetje? Hier valt de rugpijn tot nu toe nog mee, bij mijn zoontje had ik ook fysio de hele zwangerschap. @frummel, gefeliciteerd! wat leuk zeg dat jullie het al konden zien! @angiebaby, kan me wel voorstellen dat je tot de 20 wk echo wilt wachten met het kamertje enzo, bij ons is het de 2e dus wij hoeven niet meer zoveel aan te schaffen. @kaatje, ben benieuwd meis, hoe het is gegaan... Hier na een paar onrustige nachten, weer een goede nacht Denk dat Celeno last had van zijn kiezen, steeds huilen s nachts. Maar geloof dat het nu weer helemaal goed gaat! De angelsound is hier een groot succes, kan tot nu toe het hartje iedere keer snel vinden en is ook heel duidelijk! Hoor de kleine ook steeds druk bewegen Ik voel het nu ook steeds vaker, heel zachtjes, maar het is wel echt de kleine
Wat gaaf een meisje frummel! Ja met dat termijn kunnen ze het erg goed zien! Kaatje, mn duimen draaien nog!
Frummel wat leuk een meisje Volgende week hoor ik het Ben erg benieuwd Dus nu lekker roze shoppen Kwam even kijken of er al nieuws was van kaatje... maar nog niks ....
Frummel, gaaf een meisje! Ik weet uit ervaring dat meisjes echt heel heel erg leuk zijn!!! Nog geen nieuws van kaatje? Hier alles rustig, lekker lam weekendje gehad, Vriend met dochter zondag weggestuurd (zwager was jarig en heb gewoon gezegd dat ik geen zin had om mee te gaan, zo!), dus moeders kon 's even lekker op d'r gemak in bad en lekker op de bank met een boekie, heerlijk om even geen verplichtingen en verantwoordelijkheden te hebben. De buikbaby is al een behoorlijke druktemaker, erg gezellig. Kan niet wachten tot de 20weken echo, nog 2 weekjes (en 3 dagen)!
Tjee, ben aan het werk, maar was ffies nieuwsgierig hoe het is afgelopen met kaatje, maar nog geen reactie! Hoop zo dat het gewoon goed zit!
@schildje, je mag wel gewoon neusspray (otrivin) gebruiken als je zwanger bent hoor. Ik heb het nog nagevraagd, en het mag echt.
ik drink al minimaal 2 liter per dag... angiebaby: ik had je toegevoegd op hyves begin me nu toch wel zorgen te maken over kaatje hoor Neuspray: Neusspray met xylimetazoline mag je gebruiken alleen niet langer dan 5 dagen. Dit heb ik nagevraagd bij de apotheek en de vk