Hallo meiden, Vandaag weer op het werk. Met de trutten hihi, maar tot nu toe gaat het nog. Verder gelukkig van de bonkende koppijn af.
@kaatje: pfff opluchting dat alles goed met de baby is..zat net alles snel door te lezen of je al had gepost.. @frummel: wat leuk een meisje! ik wil ook..nog een week wachten maar mijn gevoel zegt nog steeds een jongen... @hier: geen bruinverlies meer gehad eigenlijk alleen gisterenochtend even dus heb de gyn nog niet gebeld ben er wel rustig onder.heb nog steeds al mn kwaaltjes.. schoonmoeder komt straks op bezoek ga nu nog ff eten..
ik heb niet alles terug gelezen, sorry! Kaatje: super dat alles goed is!! FRummel: wat leuk!!! gefeli met jullie dochter on spe! Hoe gaat het verder met je? en met je vriend? ik had vorige week een galsteen aanval, en heb sindsdien elke nacht last Vanmorgen werd ik wakker van een aanval, duurde ruim 2 uur. Begon te zweten, te trillen en viel bijna flauw Ga morgen weer naar de dokter en ga eisen dat ze mij doorverwijzen naar het zkh! en ook naar een dietist. bah, zoveel pijn is echt niet leuk
@Zonnebeertje, beetje rare/brutale vraag wellicht, maar vind jij galsteenkolieken erger dan bevallen? (ik heb er eentje een paar jaar geleden gehad, maar ik vond weeen op het eind vd bevalling wel echt erger) Zullen ze je wel opereren als je zwanger bent?
Juud: het erge aan die kolieken is dat er geen pauze in zit, het gaat maar door... Ik heb met de bevalling een weeenstorm gehad, van 2 naar 10cm in een uur, dat was toch wel pijnlijker, hihi Maar dat was voor een goed doel, en dit niet! Ze gaan idd niet operen tijdens de zwp, maar hoop wel dat er iets aan te doen is om het te beperken, want dit is echt klote!
Frummel, yoehoe een meisje, gefeliciteerd. Wat mooi he, nu kun je ook echt concrete plannen gaan maken. Kaatje, toch naar de gyn geweest? Pfff zal vast een enorme opluchting zijn dat alles goed is. Dikke knuffel. Sterrebeertje, jeetje galstenen. Ik heb al mijn hele leven nierstenen, ze komen en gaan, maar in mijn vorige zw. had ik er ook last van. Verschrikkelijk die pijn, vooral ook dat je geen morfine kan krijgen. Sterkte! Fightforlove, pfieuw gelukkig geen bloedverlies meer.
Patriesja, wat heerlijk dat de angelsound het zo goed doet bij jou. Bij mij helaas niet, ik word er zoooooooo onzeker van. Fijn dat je mannetje meer lekker doorslaapt.
van 2 naar 10 cm in een uur!? Ai, das geen picknick nee... Ik heb dus 1 keer een aanval gehad, maar wist het niet, lag letterlijk krom van d epijn, uren en urenlang en dacht zelf aan een nare buikgriep ofzo, want moest ook braken. Tot ik de volgende dag witte poep had (!), toen ging er wel een lichtje branden. Echo laten maken, maar geen steen te zien, waarschijnlijk was het er maar 1 die ik na die aanval kwijt was. Als je moet wachten tot na de bevalling, word je waarschijnlijk op een vetarm dieet gezet of niet?
Juud: ik hebgeen idee of ze op dieet gaan zetten, ik ga het morgen allemaal maar weer aan de ha vragen, maar hoop gewoon dat ze me doorsturen! MNM: heb je de batterij wel eens vervangen van de angelsound? Daar kan het ook aan liggen als je niet veel hoort.
@Juud74, ik heb ook otrivin maar dan de zoutoplossing en niet de gewone. Zo is mij dit verteld. Het zou ook niet goed voor een zwangere zijn om gewone neusspray te gebruiken. Als het wel mag dan zou het zeker super zijn want dan kan ik een keer een hele nacht doorslapen zonder wakker te worden van een dichte neus. @Hoofdpijn kan komen door te weinig drinken. Heb ik ook altijd snel last van. Bij mij kan dit zelfs overgaan tot migraine en dat is iets waar ik niet op zit te wachten. @Rono jij geeft dus net het antwoord waar ik op zit te wachten. Kan ik dus gewoon gebruiken. @zonnebeertje wat leuk om jouw ook hier te zien zeg!! haha Ik las net al ergens anders dat je een gasteen aanval hebt gehad. Hopelijk kun je wat krijgen van de dokter. Lijkt mij niet fijn om dit te hebben. @angelsound daar heb ik er nu ook 1 van maar ik denk dat het voor mij nog te vroeg is om te gaan luisteren. Ik kan nog niks vinden in ieder geval.
Angelsound heb ik nieuw gekocht is van Alecto, staat ook op dat het pas bij 20 wkn te horen is. Bij de vorige had ik het geleend en kon ik het al in de 10e week horen. Baal er wel van. Zonnebeertje, ik hoop dat de ha je kan helpen. Schildje, wat voor angelsound heb jij?
die van alecto heb ik terg gestuurd!! wat een rukding haha! Heb er nu 1 van de mediamarkt! Bij 9 weken heb k t hartje al kunnen vinden...
hallo dames. ben er weer even. nog niet alles doorgelezen. enkel de laatste bladzijden. Maar ik zag dat kaatje in ieder geval een mooie echo heeft gehad. Super. Zal wel een hele last van haar schouders gevallen zijn. En frummel krijgt een meisje. wauw een koningskoppel. dat word shoppen voor nieuwe kleertjes! en beterschap met je mannetje. Heb nog niet gelezen wat er precies gebeurt is, maar als ik het zo lees, heb je goed gereageerd. En dan nog kim. Meid ik neem toch echt mijn petje voor je af. Scheiding, school en dan een (zorgen)kindje. en je doet het helemaal alleen. Top Girl power. haha en dan klagen dat je een huilbui hebt. hihi ik had heel de wereld overstroomd met al mijn tranen met mijn hormoontjes. echt toppie! Ega. hier heerlijk lui weekend gehad. nu weer thuis. Manlief weer varen. Deze week zal ik mijn best doen om hier wat vaker te zijn. Groetjes allemaal.
Rono, ben eerlijk gezegd wel blij dat je dat zegt. Hoor wel geruis enzo en ergens in de verte mijn eigen hartslag, maar verder weinig. Zondag ga ik naar mijn vriendin die een andere heeft, hopelijk hoor ik daar wel het hartje. Jac, heerlijk zo'n lui weekend!
MNM: ik hoorde daar niet eens mn eigen hartslag mee haha... dat ding is gelijk retour afzender gegaan
@schildje, ja mag echt! niet de babyspray, maar de echte. ik was voor een gepsrek bij de gyn, en zij heeft het nog speciaal opgezocht en het mag. Als je je er niet prettig bij voelt, kun je misschien de kinderversie gebruiken, das wel het echte spul (wat wel werkt dus, niet die zoutoplossing), maar dan in een lagere concentratie. Ik was in november heel erg verkouden, en ik heb het gewoon gebruikt, na overleg, zou anders ook niet kunnen slapen. @thuisdopplers, ik ben er volgens mij een beetje op tegen want geeft volgens mij vaker onrust dan plezier, maar dat terzijde, ik had inderdaad ook begrepen dat de allecto een schijtding is, dus ik zou hem mooi gaan ruilen. @zonnebeertje, succes bij de ha. Hoop dat hij je kan helpen/doorsturen. @jac, hoi, leuk je weer te "zien" en deze week maar 's even een lekker rustig weekje he, zonder zieke dochters. lekker he, zo'n lui weekendje!
Hey meiden! Hier ook een druk weekend gehad dus niet veel online geweest. Gisteren op tijd naar bed gegaan want ik had heel erge pijn in mijn onderrug die doorstraalde naar mijn benen Damm het voelde echt niet prettig. Vandaag gaat het weer redelijk. Manlief is dit weekend door de rug gegaan dus veel kwam op mij neer dus ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Kaatje heeft idd een goede echo gehad maar moest daarna gelijk naar haar werk dus vandaar dat ze nog geen berichtje geplaatst had. Ik ben erg blij voor haar, die onrust is echt niet prettig. Dus lieve Kaatje nu lekker genieten van ukje! Kimm knuff voor jou meis, en best logisch dat je soms ineens een huilbui krijgt. Frummel oh wat gaaf een meisje!!! Van harte! Angiebaby wij zijn ook nog niet met het kamertje bezig, wil ook idd de 20-weken echo afwachten. Rono ik heb ook veel last van hoofdpijn deze zwangerschap Zonnebeertje ai wat vervelend zeg zon aanval Jac heerlijk toch lekker luierweekend!
Oh ja trouwens weer een echte zwangerschapsactie van mij; ik was vanochtend na het gymmen met Kyano even groenten bij mijn ouders gaan halen (hebben een eigen moestuin en koken dan de groenten af en vriezen ze in dus zo hebben we het hele jaar verse groenten) Na de lunch ging ik met Kyano naar huis en ik was al een klein uurtje aan het rommelen hier toen ik dacht ik moet nog wat doen maar ik weet niet wat..........stonden de groenten dus nog steeds in de auto Gauw kijken maar gelukkig nog niet tever ontdooid. Ha ha ik heb ze maar gauw in diepvries gedaan
@ wupje goede actie hihihi hoort erbij he... @ mezelf.... heb ik zo goed geleerd voor het tentamen over een uur... loop ik nu vast in me eigen gedachten hoe zat dat ook alweer.... zo apart... tentamens doen en zwanger zijn gaat niet samen heb ik al wel gemerkt...