Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    @ zwangerschapsactie!!!

Ik heb zo tentamen vak: Juridische Vaardigheden 2.
    is er ELKE les gezegd. Bij het tentamen mag je het tekstboek gebruiken als ondersteuning!!!

en wie zit alles uit het hoofd te leren! Ja juist IK dus. Belde net een klasgenootje ik vroeg mochten we nu wel of niet het boek erbij gebruiken. Ja het boek mag je erbij gebruiken.

hoe snugger van me om dat NIET te onthouden

2. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Kimm, succes zo bij je tentamen.

Angelsound: Ik heb die van jumper. Prima dingetje. Ik was rond de 11 weken toen ik hem voor het eerst gebruikte, en moest even zoeken, maar al snel had ik hem gevonden. Zat wel helemaal tegen mijn schaambot aan, dus vrij laag! Als ik nu luister heb ik hem in 1 keer. Je weet op den duur wel waar je moet zitten.

@ hier: middag trouwens! Hier weer gewerkt! Gesprekje gehad met cheffie (is helaas weer terug van vakantie). Was geen lang gesprek want ze moest weg! Meer over hoe ik me voelde. Ja geweldig! Voel me wel goed hoor, maar ga echt met tegenzin naar me werk. Tot op het punt dat ze vroeg hoeveel ik nu werk! 7 uur toch? Eeehm nee 6 uur, en heb met de bedrijfsarts afgesproken dat het tot mijn verlof niet meer wordt dan 6 uur! Toen begon ze al: Jaaaaa maar ja wat jij met de bedrijfsarts bespreekt heb ik natuurlijk ook nog wel wat over te zeggen.

Bedoeld ze nu dat ze niet akkoord gaat met die 6 uur? Nouja, hoe dan ook, ze zoekt het maar uit! Van de week gaan we verder in gesprek over dit soort zaken, want mevrouw had dus haast. Maar het zit me niet lekker. Probeer het maar een beetje opzij te zetten, want anders ga ik me druk zitten maken over dingen die misschien helemaal niet gebeuren! Hoe dan ook: ze kan de pot op op het moment dat ze niet akkoord gaat. Dan meld ik me gewoon ziek en kom ik vanzelf weer bij de bedrijfsarts terecht! Dan los ik het toch zo op!

VErder wel een lekker dagje gehad hoor. Met polsje ging het niet geheel lekker met werken, maargoed, heb mijn best gedaan, en meer dan dat kan ik niet doen!

Nog 2 daagjes en dan weer lekker weekend!

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    bellie: daar heeft zij niks mee te maken hoor, de bedrijfsarts beslist!

Schildje: hoi ;)

Angelsound: ik heb ook die van jumper, hoor het hartje vanaf 9 a 10 weken ongeveer.

Ik voel me nog steeds lamlendig, echt doodmoe :(

4. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Nee, ik weet dat ze daar niks mee te maken heeft, daarom kan ze het ook zo krijgen zoals ze het wilt. Als ze mij langer aan het werk wilt hebben, dan meld ik me gewoon ziek of zit ik nog eerder bij de bedrijfsarts! Ik wacht geduldig af op mijn volgende gesprek!

Ik had het hartje waarschijnlijk ook wel eerder kunnen vinden, maar had de angelsound pas met 11 weken in huis. Wist dat die jumper dingen wel goed waren! Heb hem de vorige keer van een collega geleend waarmee ik ook altijd het hartje kon vinden!

5. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    de laatste flesen mvm zijn opgehaald; niet eens een cadeautje of bedankje :S
    Beetje jammer..
    Bij de andere 2 kreeg ik nog een boek en een fotolijstje.

6. Rono

Rono Niet meer actief

belliebel: laat dat mens het heen en weer krijgen! De arts bepaald.. en als ze zo doorgaat maakt ze jou were overspannen en dan heeft ze helemaal drzelf ermee.

Zonnebeertje: Das inderdaad raar, ik ben dan met 9 weken al gestopt maar jij hebt t zolang gedaan dat je dr wel wat voor verdiend... gaat alleen maar om t idee

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

@zonnebeertje: je hebt toch wel ketting of armbandje gehad? ik verwacht ook niks meer te krijgen ik moet alleen nog tm volgende week maandag meedoen.. vond het geen eens zo erg om te plassen in een maatbeker;)

@belliebel: je leidinggevende kan niet voor jou beslissen hoor! laat dr lekker lullen haha

@hier: was gezellig met schoonmoeder vanmiddag.. t leek net sinterklaas hier haha ze nam 2 grote chocoladenrepen mee 8 flessen coca cola, grote danoontjes voor levi, 2 pakken koeken, 2 potten vanille kwark, saucijzenbroodjes 2 pakken melk en 2 pakken gehakt, kipdrumsticks en 8 slavinken...en nog centjes:)

zo even wasje opvouwen en levi wakker maken hij doet een laat middagdutje omdat oma er was wilde hij niet slapen maar om kwart over 4 was ie echt heel moe dus maak hem kwart over 5 wakker anders wil hij vanavond niet meer slapen...

8. Rono

Rono Niet meer actief

ruilen van schoonmoeder fightforlove? Ik heb dr 1 in de aanbieding met een fake depressie.

9. fightforlove

nee dank je :p ik heb eigenlijk 2 schoonmoeders je mag die andere wel hebben...:D

10. Rono

Rono Niet meer actief

neeeuh wil alleen de leuke haha ;)

11. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    fightforlove; ja kreeg wel de ketting, maar bij de vorige keren waren de cadeautjes gewoon wat leuker, hihi, en kreeg je nog wat extra;s aan het eind.
    volgens mij hoorde je ook nog een tas te krijgen of zo bij 16 wk.
    ZAl eens bellen.

12. fightforlove

@rona: sorry isse van mij haha.. heb ook wel eens mindere tijd met dr gehad hoor maar zat toen ook niet zo lekker in mn vel..ze mag zelfs bij mn bevalling zijn :p nu is je schoonmoeder nog meer depressief denk ik tis vandaag de depri dag van t jaar volgens ad.nl;)

oow dan ga ik ook nog even vragen of ik nog wat extra krijg haha..
    heb ook lang meegedaan...

zo nu ga ik echt levi wakker maken toedelss

13. Rono

Rono Niet meer actief

Mijn god! De depri dag???? Ik schakel de telefoon uit vanavond!!

14. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Zo vandaag eindelijk kraamzorg aangevraagd..

ik kon niet kiezen maar het is geworden careyn..iemand hier ervaring mee??

Ik heb een aantal reacties gelezen hier en daar op verschillende forums maar de meeste waren positief..

en sinds vandaag voel ik veel leven zo leuk...:D

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @angelsound, ik heb er ook een van jumper :)

16. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

Ik heb er een van luvion echt helder geluid ik vind hem beter dan de angelsound...misschien dat er iets mee was want ik lees een hoop goede ervaringen met de angelsound:(

17. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kaatje, fijn de echo goed was

@frummel, proficiat met je meid!

@wupje, ai pijn in je onderrug met uitstraling is niet prettig. Ik heb daar 3 jaar mee gelopen voordat ze in de gaten hadden dat ik een aangeboren afwijking had. Ik ben dus ook wonderbaarlijk verrast dat het nu nog niet opspeelt. Veel sterkte!!

@fightforlove, ah lief van schoonmoeder! Mijn schoonmoeder kwam zaterdag al met een lading babykleertjes aan!

@neusspray, ik ben net nog bij de huisarts geweest voor mijn snothoofd, en ja de gewone neusspray mag. Max 4 x per 24 uur sprayen en max 5 dagen achter elkaar gebruiken.

@linda, oh lekker een gevoel van leven in je buik.

@fightforlove, fijn dat het bruinverlies is gestopt. Dat blijft toch naar.

Ik ben vanmorgen toch maar gaan werken aangezien ik om 4 uur vannacht al wakker was en om half 6 nog steeds. De koorts is ig iets gezakt.
    Zo, nu 2 daagjes "vrij" van werk en moet ik met mn hubbie naar de controles in het ziekenhuis.

18. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    hoe gaat het nu met je man Paso?

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    @belliebel
    Je chef heeft er niks over te zeggen over dat uurtje minder.
    indien ze dit wel heeft moet ze contact opnemen met de bedrijfarts.
    maar als het ten nadele van je gezondheid is trekt ze aan het korste eind.
    en anders moet ze andere werkzaamheden bedenken voor dat ene uur dat je er niet bent en dan is het nog maar bekijken of jij dat aankan of niet ;)

@zonnebeertje
    hopelijk voel je, je snel weer beter :)

Tentamen achter de rug wederom problemen gehad bij binnenkomst tentamen. mocht niet naar binnen stond niet op de lijst. (lang leven het inschrijven via internet dat niet goed word verwerkt. dus was op tijd voor tentamen maar door het geregel er weer om weer 10 minuten te laat bij tentamen... concentratie helemaal weg! hoofd helemaal leeg zucht)

20. paso

paso Fanatiek lid

Nov 20, 2010
    1,115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij maakt het redelijk. Hij komt met zijn krukken waar hij zijn wil, zit in de rolstoel achter de computer, speelt wat met de wii (helaas kan hij slecht tegen spelletjes die niet meteen lukken en houdt hij dat dus niet lang vol) En voor de rest moet hij inmiddels reuze intelligent geworden zijn van al die uren discovery/nat geo/animalplanet die hij al gekeken heeft.
    Hij maakt wel al weer grapjes, en heeft ook het gevoel dat zijn been steeds stabieler aanvoelt.
    Elke avond begint hij als een klein kind te piepen als ik hem voor trombose moet spuiten :D en ik ben blij dat hij me niet achterna kan rennen want die spuitjes hebben een wat eigenaardige "mannelijke" bijwerking doordat het bloed zo verdunt wordt.....

Woensdag moeten we voor controlefoto's terug naar het radboud en hebben we een gesprek met de chirurg, dan zullen we te horen krijgen of er voldoende bot aanmaak is. Tot die tijd kan ik daar nog weinig over zeggen.

Share This Page