Aaah, dat meen je niet! Waarom wordt ze ingeleid? Zwaar balen dat je er nu niet bij kan zijn! Dikke knuff!
@marleen Nee Ticho gaat nog naar een "gewone" school. Hier gaat het sinds de kerstvakantie ook wel iets beter als dat het eerst ging. Doet me goed dat zeker wel School heeft wel zoiets van liever naar speciaal onderwijs. @MNM ja had op zich tijd genoeg. kreeg wel 10 minuten langer. maar was ook echt bezig tot op de laatste minuut. @kaatje wat heerlijk dat de echo vanmorgen goed was wat zul je opgelucht zijn zeg... (althans dat ben ik wel hoor toen ik het goede nieuws las) dus vandaag ook weer chagie onder de plu gelopen? Hier regende het best wel veel eigenlijk hihi Het is vandaag maandag en helaas geen bones maar Law and Order komt erop om half 10
Rono, nee hoor Kimm,nee nog niet. Hele dag gewerkt dus dan heb ik hem alleen de avondronde ( bah, koud en donker. niets voor mij )
Sjantelle beterschap met je mannetje! Hier moet ik eigenlijk ook aan de poets maar heb gewoon geen zin Kimm wat lief dat je moeder het huishouden op zich neemt! Succes met je tentamen. Frummel wat leuk een dochter! Patriesja lekker joh dat je weer een goede nacht achter de rug hebt! Wat fijn zeg dat je de beeb voelt! Juud wat lekker zeg een dag voor jezelf! Ohhh nog 2 weken spannend zeg Fightforlove wat fijn dat het gestopt is het bloeden! Ohh allemaal lekkere dingen.. als ik ernaar kijk of lees hihi dan wil ik het ook allemaal gelijk halen 8) Zonnebeertje jeetje meid dat lijkt me toch erg pijnlijk! Wat goed dat je erop staat dat ze je naar het ziekenhuis sturen. Dit kan toch niet zo! Wupje beetje rustig aan doen he! Oh jee mannetje door zijn rug. Hahahahaa je groenten actie Zo heb ik dat gehad met bellen voor mijn man zijn school Ik zeg nog tegen hem ja ik bel ze straks.. maar promt vergeten. Dus heb ik maar gezegt dat hun niet opnamen Belliebel wat een rare chef heb jij zeg! Het is toch niks voor niks dat jij maar 6 uur mag werken! Paso wat balen zeg dat je niet bij haar kan zijn! Kaatje wat fijn dat alles goed is met jullie beeb! Heerlijk zeg! Wat moet jij opgelucht zijn! Mooie echo hoor! @hier: mijn bloedwaardes zijn weer gezakt ik zit nu op een ureum (afvalstof) van 16.3 en hij moet rond de 15 zijn dus de 5 x dialyses hebben echt wel nut Verder komen ze met de renovatie 9 feb hier binnen dingen doen. Dus ramen worden vervangen en er wordt geschilderd en CV-ketel wordt vervangen en dan is het hopelijk eindelijk klaar!
ik hang voor de verandering met een bak friet op de bank... tv staat aan en het is dat ik nog geen avond eten heb gehad maar ben bang dat ik zo in slaap val... zijn er dames die nu al last hebben van BI? nu had ik net nog wat, wat ik wou vragen... gut zelfs iets 1 minuut onthouden is al lastig :O kimm denkt heel hard na.... owjah.. als jullie honger hebben en niet eten worden jullie dan ook misselijk dat je dan weer geen honger hebt?
Hoihoi, ben ik ook weer eens! Beetje druk, en een zieke dreumes in huis Heb geprobeerd zo veel mogelijk terug te lezen, dit is wat er in mijn vergiet wat zich hersenen noemt is blijven hangen: angiebaby, wat romantisch dat aanzoek! Gefeliciteerd! En nu gaan jullie al lekker snel trouwen, geweldig! En wat een grappige buikband! Frummel, jee ik schrok me rot van jouw verhaal! En dan ineens zo´n hoog glucose! Was hij al diabeet? Hoe is het nu met hem? Ooh meis, je hebt het wel op je dak gehad, ook al kon hij er dan niks aan doen. Ben je zelf al een beetje bijgekomen? Waaaah ik lees dat jullie een meisje krijgen, wat super! ben stiekem een beetje jaloers haha! Kaatje, ik vind het toch wel leuke foto's hoor, maar ik snap wat je bedoelt, ik zou van een shoot denk ik ook meer bijzondere foto's verwachten van dat mooie koppie. In mijn oude woonplaats in Brabant zit een hele goeie (kinder) fotografe, zij zat vroeger bij mij in het kinderkoor. www.kristelfotografie.nl , misschien heeft iemand er nog iets aan. Ook leuk voor geboortekaartjes trouwens... kelly wat een rotstreek zeg, wat kunnen mensen toch idioot doen... Kaatje wat fijn dat jullie beebje het zo goed doet, ben zo blij voor je! Zonnebeer, arme meid! Galsteenkolieken zijn zo gemeen! Ego: hier lekker druk met werken, sociale verplichtingen, m'n moeder (heeft n depressie) van het weekend geholpen met wat huishoudelijke dingen (ramen gewassen enzo, fijn met m'n pijnlijke bekken balancerend op aanrecht en keukentrapje) en een zieke Julie. Ik kan m'n lol op dus . Heb echt pijn in m'n bekken, moet toch maar wat rustiger aandoen met al die capriolen... Afgelopen weekend een peuterbedje en nachtkastje voor Julie gekocht, van Lief! (het witte bedje met vogeltje en nachtkastje met hartje) was bij Trendhopper alles lekker afgeprijsd ! Nu gaan we dus een leuke peuterkamer maken, dan kan de baby straks haar kamertje krijgen (is nog gloednieuw). Over een week hebben wij geslachtbepaling bij de pretecho, ben zo benieuwd! Mijn heimelijke voorkeur is een meisje, maar mijn instinct zegt op een of andere manier dat het een jongetje is....
Kimm, hier wordt ik alleen misselijk als ik te laat ben met eten. eet dus tussendoor steeds kleine beetjes En helaas ook last van beginnende bi. Met wandelen en op het werk draag ik mijn bekkenband al
Tja, dat zou je inderdaad denken: Waar doe je moeilijk over. Maargoed, weet je, ooit komt ze zelf nog wel eens in een depressie terecht want steeds meer mensen gaan de rug naar haar toekeren! Is toch wel fijn om te weten dat het niet alleen aan mezelf ligt!
Ooh kimm ben jaloers op die bak friet!!! Ik heb dat ook, dat ik echt tot kokhalzen misselijk wordt als ik te lang wacht met eten. BI, tsja, wat heet BI denk ik altijd... ik heb onwijs pijn bij m'n schaambot, van onderen zeg maar echt steken. Zitten is niet lekker, en als ik opsta ben ik zo stram als een bejaarde, dan moet ik echt weer opwarmen. Heb vandaag even met een fysio op mijn werk over gehad. Zij zegt wat minder belasten (geen zware dingen tillen), kleine pasjes lopen (ik heb altijd haast dus loop altijd hard haha), en thuis wat oefeningen doen ("bruggetjes maken", je billen omhoog duwen als je op je rug ligt). Hebben jullie bij deze klachten wel eens zo'n speciaal zwangerschaps-broekje (nou ja, zeg maar rustig BROEK alias korset) geprobeerd? Hoor van sommige dames dat het kan helpen?
Nouja, kijk, dat wil natuurlijk niet zeggen dat careyn een rotbedrijf is ofzo. Maar omdat ik de afgelopen keer geen fijne ervaring gehad heb, heb ik nu voor de waarden gekozen. Komt vast goed als je bij careyn zit. Alleen dat mens wat ik had was niet zo prettig hihi.
@kaatje succes straks buiten hihi Mooie echo foto hoor @danitjuh Heb morgen privaatrecht en donderdag geloof ik nog een tentamen staatsrecht. zit nu al sterk in twijfel of ik privaatrecht niet gelijk al voor de herkansing doe ben nu al zo onwijs moe... ben bang dat, dat morgen niet veel anders zou zijn helaas. Wat fijn dat de waardes zijn gezakt! @miffy lastig he dat vergeten... Goed om jezelf denken hoor! Als je even tust wilt hebben dan moet je dat nemen hoor ook voor je bekken Volgende week een pretecho wat leuk @kaatje ik merk het als ik moet traplopen, lopen en laat staat poetsen in huis.
Mooie echo kaatje!! Mijn zus wordt ingeleid omdat ze 2 weken overtijd is. Ze heeft al 2 keer wonderolie geprobeerd maar dat leverde niet meer op dan kotsneigingen. (schijnt erg vies te zijn) ook hebben ze vorige week al geprobeerd om los te masseren wat helaas ook geen effect heeft. Ik zou er deze keer weer bij zijn, en zij zal ook bij mijn bevalling zijn. Nu is het beter voor iedereen als ik er even weg blijf. Ik baal dus echt als een stekker, mn zus vind het ook jammer maar er is niks aan te doen.
@Kimm: wat is precies de reden van school om hem naar sbo te willen? Ik heb de afgelopen jaren diverse malen kinderen met autisme (of aanverwant) in de klas gehad. En met een duidelijke structuur en voorspellend gedrag van leerkrachtzijde ging dat prima. Wij maken vaak met een kind een afspraak wat ie moet doen als ie boos is: we hebben een vaste veilige plaats waar hij boos mag zijn en wanneer de boosheid is gezakt mag hij of verder gaan waar hij mee bezog is of we gaan een gesprekje aan. Dat ligt aan de oorzaak/het gevolg van de boosheid. Bovendien komt er met een rugzakje toch ook extra hulp. Kan me niet voorstellen dat ze het verzoek af zullen wijzen. Danitjuh: fijn dat je waardes de goede kant op gaan!! @Kaatje: Mooie echo!!! Geweldig!
Iel, wonderolie, heb daar ook de meest ranzige verhalen over gehoord. Nee, niks voor mij, volgensmij ga ik daarvan aan de race. Maare, ben niet nieuwsgierig hoor hihi, hoever is ze nu? Vordert de ontsluiting een beetje?
Er vorderd nog weinig, geen ontsluiting, alleen wat harde buiken. Ze heeft nu 2 keer medicijnen gehad. Ze laten haar nu rusten tot morgen en dan gaan ze verder. Edit: Ik hou jullie op de hoogte, maar duik nu voor mn eigen bestwil mn bedje in. Fijne avond!