JAAAAAAH ik ben (weer) tante geworden Een half uur geleden is TIJN op de wereld gezet door mijn zus! Alleen jammer dat ik er niet naar toe mag door mijn zieke kop:x
Thnx bulldog! Ik kan niet wachten tot ik dat kleine wurmpje in mn armen mag houden. Nu even snel een boodschap halen en een heeeele grote kaart En wat betreft dat carnavallen, daar weten ze in ons dorp wel raad mee. Daar zitten bijna alle bedrijven maandag en dinsdag dicht en is het 4 dagen feest. We hebben de langste optocht van het land op zondag en dat is altijd erg koud, maar reuze leuk.
@paso ben toch wel benieuwd waar je woont dan haha! vorig jaar was het afschuwlijk koud kan ik me nog herrineren...
Goedemorgen! Pff volgens mij heb ik een beginnend buikgriepje te pakken . Vanochtend weer moeten overgeven en tot nu toe nog steeds niet echt lekker. Ik heb wel een boterham gegeten en die is gelukkig binnen gebleven. Ach ja kan er ook nog wel allemaal bij . Angiebaby fijn dat je een lekker actief kindje gezien hebt! Jeluna oh jee ik kan me voorstellen dat je zon brandweeroefening niet zo even erbij doet en dat je het nu dus wel merkt aan je lichaam. Hopelijk vanochtend weer lekker ontspannen. Schildje oh wat leuk dat het wiegje binnen is! En super nu al de kleine gevoeld! Martje en hoe was de echo? Jac ik moest idd aan jou denken toen ik het op het nieuws hoorde van het schip wat nog niet geborgen was. Maar jullie kunnen dus niet dan de betreffende levering uitstellen of zo? In elk geval succes! Bulldog Ik heb de laatste dagen ook veel last van buikpijn / rugpijn. Ik denk dat het een combi is van groeipijnen en misschien idd iets te drukke dagen. Lastig is het wel Kyano is met een ks geboren. Ik heb de eerste controles bij de gyn gehad (ook in verband met miskraam voor deze zwangerschap), nu loop ik bij de vk en vanaf 34 weken ga ik weer terug naar de gyn en moet dus ook bevallen in het ziekenhuis. Paso oh meis gefeliciteerd !!!! (zo jammer dat je niet gelijk mag gaan kijken, knuff!)
Carnaval wordt bij ons ook groot gevierd. Ik wil eigenlijk dit jaar eens met Kyano ergens naar een kindercarnavaldisco of zo maar ik weet niet wanneer en waar die is. Moet ik nog even uitzoeken. Zelf vier ik in elk geval niet veel dit jaar, is me veel te druk en te hectisch met mijn zwangere buik. Wel optocht kijken dat is altijd wel leuk
@wupje kijken ze dan ook naar het litteken van de ks ? als het goed is word er donderdag bij de vk een fax gestuurd en dan neemt het zkh contact op met mij en dan moet ik daar komen voor een controle! ben wel benieuwd wat ze dan doen. waarom heb je een ks gehad? mag je nu wel gewoon bevallen of word het weer een ks?
Heb net alles meer onthouden hoor komtie: Keizersnede: Ja ik heb een keizersnede gehad bij Noëlle omdat ze niet in wilde dalen. Zij een te groot hoofd en ik te smal ( rara hoe kan dat met 100+ ; ) Ze hadden haar geschat op 9,5 pond met de metingen... maar die meting was dus fout omdat het hoofdje niet in verhouding was.. Ze was 3610. Hoofdomtrek was 38cm. Ik moet met 20 wkn naar de gyn om alles door te nemen en dan met 36 weken volledig. Angiebaby:Leuk zo'n actief kindh aha! Hier ook als ik met de angelsounds luister. Waarom komt de vk bij jullie thuis? Danitjuh: Fijn dat de dialise zn werk goed doet!! Geslachtsbepaling: Wij gaan 9 feb. dan ben ik 16.1 wk naar Jan Koning. Bij Noëlle ook gedaan toen was het geslacht goed te zien... vervolgens liet ze het niet meer zien totdat ze geboren was.. beentjes strak tegen mekaar aan!! Deze meneer heeft t in 25 jaar nooit fout gehad... Dus gaan we daar weer heen Paso: Wel vervelend dat je er niet bij kon zijn! Maar super dat het nog snel is gegaan! Gefeli met je neefje!!! Jac: ik heb wel iets gehoord over zwavelzuur maar weet het fijne er niet vanaf... lijkt me ook niet fijn om daar te staan.. Kim: mn zwager heeft eerst een gewone basisschool geprobeerd en dat lukte niet ( heeft pdd-nos ) vervolgens een zmlk daar ging de basisschool periode goed.. maar middelbare school was ie om de haverklap geschorst.. Maar ik denk als je je zoon goed in de hand houd en heel consequent blijft dat het wel goed komt. Dit waren mijn schoonouders namelijk niet.. Schoonvader was streng en mn schoonmoeder was continue bang dat hij zou flippen ( hij gooit dan met messen, slaat je in elkaar.. zelfs zn moeder geslagen ) dus liet alles maar toe. Wij hebben een jaar geen contact met hem gehad omdat ie heel aggressief maar mij was en een glas naar mn hoofdgooide en mij in elkaar wou slaan... toen zijn zn andere 2 broers op em gesprongen en de ander die er bij waren hebben colin tegen gehouden. We waren toen een weekendje naar centerparcs en hij had een fles bacardi op ( vond zn moeder maar goed hea, mn souders waren toen al gescheiden ) en dat met zn medicatie gaat niet goed en ik zei wat over zijn exvriendin ( hele goede vriendin van mij ) en toen flipte ie. Sindsdien gaan we ook nooit meer een weekenje weg met de hele familie
Paso gefeliciteerd met je neefje! Hopelijk kan je snel langs! Carnaval : hier wordt het meestal ook wel groot gevierd. Hebben de grootste optocht van Noord-Holland (zwaag) Misschien ga ik eventjes kijken maar weet nog niet hihi... Zoo ik begin ook rugpijn te krijgen! Echt onderin mijn rug. Ach ja nu weet ik tenmiste dat het groeit Ben nu Alice in wonderland aan het kijken hahahaaha... wat een film is dat zeg
hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee maar ben niet zo actief geweest... Maar ik heb wel een paar vraagjes voor jullie... Ik wil graag aan zwangerschapszwemmen gaan doen,vanaf welke week gaan jullie ongeveer? En ik hoor mensen over perineum-olie tegen uitscheuren,heeft iemand hier ervaring mee? groetjes kim
goedemorgen nog net over 6 dagen heb ik mn geslachtsbepaling voor 25 euro kon ook wel pretecho doen maar dat was 50 euro en waarschijnlijk kom ik onder toezicht van de gyn dus dan krijg ik elke keer een echo.. ik heb bij de intake al aangegeven dat ik nu dit keer gelijk een ruggeprik wil dus ja..en ik weet zeker dat ik daar geen spijt van ga krijgen...ik wil geen wee voelen haha zo ff snel wat eten vriend heeft avonddienst dan snel even nog mn flessen van mvm inleveren, gebak halen heb daar zo zin in..en even snel naar de bank ook zo leuk elk kwartaal krijgt mn vriend tot zn 28e een bedrag gestort reden is niet zo leuk op zn 10e is zn vader op de motor aangereden door een auto en overleden..maar hij heeft geen ereader van dat ding en de code van telefonisch overboeken ook niet maar wil dat bedrag op de spaar van zn gewone pas hebben dus moet eerst 2 dagen pinnen omdat t maar 250 max per dag is dan naar de abn daar weer t geld laten storten pff... oww nee ik ruik wat gadver levi heeft al een week last van spuitluiers echt zo vies want ik ga echt serieus elke keer overgeven heb al emmer in de douche staan..maar goed vriend is nu nog thuis haha ikke blij!
uhh zwangerschapszwemmen heb ik nooit gedaan maar gewoon naar t zwembad wel en dat is heerlijk zwemmen met een dikke buik.. en dat perineum olie...ja had t van iemand gekregen die nog een flesje overhad ik paar avonden vol gehouden maar goed ben bij mn bevalling niet uitgescheurd maar ingeknipt
goedemorgen, hier ook niet uitgescheurd maar geknipt, als de hartslag van de kleine goed was gebleven had ik volgens de vk geen knip nodig gehad had een flinke jaap jammer genoeg... geslacht hier in ieder geval met 20 weken hopelijk eerder op co afspraak bij vk... misselijkheid is hier bijna weg, geen bloed meer gezien sinds donderdag, langzaam aan weer aan t genieten en groeien
@Paso van harte gefeliciteerd met je neefje. Hopelijk ben je snel weer beter dat jij je neefje kunt gaan bewonderen. Alles goed gegaan met je zus en de bevalling?
filevaren. geen idee. hoe lang zoiets duurt. Wij moeten hierna de main weer op.( Moeten weer naar de donau regenburg.) en daar ga je zohard als de langzaamste. en dan is het hopen dat de sluizen het bij kunnen houden. anders moet je ook weer op je beurt wachten. Hierdoor kan je dus totaal niet rekenen hoe lang je er over gaat doen. beetje balen. danitjuh. fijn lekker uitgeslapen. Mag ook wel hoor. bulldog misschien gemeen van mij maar prettig vind ik het wel dat ik niet de enigste ben. Succes donderderdag. En waarschijnlijk ben je gewoon wat druk bezig geweest. ff wat rustiger aan doen dus. paso Gefeliciteerd tante. Maar is nog snel gegaan zeg. Of heeft ze vannacht ook al weeen gekregen. Maar super. dikke knuf. balen dat je erniet heen kan. wupje beterschap meid. Nee helaas dat gaat niet je hebt de lading al in het schip en die kan je niet op elke plaats eruit gooien. denk al aan plaatsgebrek enzo. Is gewoon je tijd uitzitten. maar ja dat betekend dus ook geen inkomsten voor alle schippers. dus is te hopen dat het snel weer open gaat. rono. Het zwavelzuur zit nog veilig in het schip opgeborgen in de tanks. Maar ja dat mag niet gaan lekken ook straks met bergen dus niet. Heftig verhaal zeg van je zwager. Lijkt mij wel schrikken. kimlee gezellig. stiekem meelezen he. foei. haha nee hoor alleen maar leuk. Hier kan ik je helaas niet helpen met je vragen. Nooit geen zwangerschapszwemmen gedaan. en perineumolie nooit gebruik. en bij de 1e en 3e uitgescheurd. maar minimaal hoor. Paar kleine hechtinkjes. bij nummer 2 en 4 niet uitgescheurd. Hoe voel jij je voor de rest? fightforlove. Heftig voor je vriend zeg om je vader al te verliezen op je tiende. En nog een vraagje. en als je geen antwoord wil geven hoeft dat niet. Maar hoezo wil je geen wee voelen?? babsie. fijn dat het bloeden opgehouden is. dat nu het echte genieten mag beginnen! vraagje zijn er hier veel dames die pijnstilling willen. Heb het zelf nooit gehad, maar ik dacht ook dat er risico'tjes er aan zaten met dat je meer kans hebt op een kunstbevalling. Maar ik lees steeds vaker dat men pijnstilling krijgt. Begrijp me niet verkeerd. ben niet tegen pijnstilling. bij bijv. lang durende bevallingen kan het een uitkomst zijn. Maar lijkt wel of het heel makkelijk gegeven word.