Ik plas in die litermaat. Neem dan een hap lucht, open de bus, leeg de litermaat. bus dicht, draai me om en haal weer adem
Hey, ik ben deze middag naar gyn geweest voor een echo en alles is prima in orde!!! Hartje mooi horen kloppen. 3 januari terug voor een echo. Proficiat aan de nieuwe zwangere!!! Vele groetjes, Belleke
Mumm, ik doe het precies zoals Kaatje. Eerst plassen in de litermaat, hap lucht, bus opendraaien en de litermaat erin leegkiepen, vlug de bus weer dicht draaien en dan zelf omdraaien om weer adem te halen. Ik spuit dan ook een keer met de one-touch gewoon voor de geur.. Belleke, Gefeliciteerd met de goede echo!
Belleke: super! gefeliciteerd! Miracle: broe mag je gewoon hebben hoor, alleen niet als het van rauwe kaas is! Paso: sterkte bij de dierenarts! klinkt niet best! ik mis ook de filet/ rosbief en het meeste de carpaccio met saus die mijn man zelf maakt, mmmmm
had gehoopt dat mn misselijkheid nu weg zou zijn kan enkel water verdragen... krijg er zelfs last van mn buik van... Voel me echt niet super vandaag ook super koud! Sorry dat ik niet verder reageer
brie mag je lekker welllll alleen geen rauw melkse kaas maar er staat netjes gepasturiseerde melk op dus mag gewoon
gefeliciteerd!! das per echo verschillend he?ik mag pas bij mn 2de echo het hartje horen omdat ze impulsen moeten geven en als het hartje nog niet zo lang klopt kan t weer stoppen en dat willen ze niet dus ik mocht alleen t hartje zien
Zo, weer terug van de dierenarts, bleek een flinke blaasontsteking maar gelukkig is ze nu met antibiotica weer mee naar huis gekomen! ben zo blij! @ mvm, als ik jullie zo hoor over al dat gedoe met niet bepaald discrete plasophalers en de geur ben ik enigszins blij dat ik er niet aan begonnen ben. Volgens mij is dat ook niet echt te doen als je het grootste deel van de dag op je werk zit. @ MVN vervelend dat je je zo slecht voelt en ik hoop dat het echt alleen maar positief uitpakt. Je kreeg maandag toch weer een echo? Veel sterkte iig. @Belleke, proficiat met je goede echo. @ wat ik mis tijdens de zwangerschap is van die heerlijke zalmwraps met sla en roomkaas....mmmmhhh t water loopt me in mijn mond en het ergste is dat de tante van mijn vriend waar wij geregeld in het weekend op bezoek gaan deze heel erg lekker maakt en altijd voor mijn neus zet als ik er ben.....hoe moet ik nu nee verkopen
Hey Meiden! Wat gaan jullie snel! Ik lees nog altijd mee hoor, maar zal vast wat actiever worden na de eerste echo! Wordt het ook allemaal wat 'echter'... Heb 16-12 m'n intake en echo bij de verloskundige. Pfff.... wat duurt wachten dan ineens lang! Vanaf hoeveel weken moet je je eigenlijk opgeven voor een zwangerschapscursus? XX Tot snel!
@paso: Daar heb ik nu ook al 'last' van als ik bij m'n moeder ga eten... Ik hou enorm van rood vlees (biefstuk, rosbief, tartaartjes enzo..) en dat weet ze (en maakt ze ook vaak...)... Ik heb nog nooit zoveel smoesjes bedacht...
MVN. Je kan wel zo beroerd zijn hoor van zwanger worden> Zou de HA/HAP bellen voor emesafene pillen. Als je uitdroogt moet je opgenomen worden en daar wordt je ook niet vrolijker van
Oh, zo vervelend die smoesjes...ik flap er dan meestal iets heel stoms uit. Mijn dorp is toch al een roddelgat dus als ik maar iets verkeerds laat schieten weet in notime iedereen dat ik zwanger ben. Mijn moeder belde net nog op, " goh meid ik dacht dat je vandaag zuurkoolstamppot kwam eten" ....Curry, helemaal vergeten door het gedoe met mn cavia! *schaam*
Ben blij dat iedereen uit onze omgeving weet dat er een beebje bij komt. Hoe ik geen smoesjes te bedenken voor het weigeren van eten. (zelfs mijn vreemde buien worden geaccepteerd) Maar goed, het is ieder voor zich wanneer dat ze het nieuws willen delen. Wij hebben ons voorgenomen dat we blijdschap willen delen, maar ook de mogelijkheid willen hebben om ons verdriet te delen wanneer het misgaat. Vandaar dat iedereen het weten mag.. (behalve de kindjes/ouders van school dan, ik wil daarvoor wel eerst een echo hebben gehad..21 dec) Heb vandaag mijn huis van boven tot onder onder handen genomen en ik moet zeggen...ik word niet vrolijk van chloor-/schoonmaakmiddelluchtjes Nu nog even gezellig naar een verjaardag. Fijne avond allemaal!
Sjantalle. veel plezier. Heb je helemaal gelijk in hoor. Als het fout gaat wil je het ook kunnen delen met iemand.
Dat snap ik helemaal! Gelukkig heb ik een lieve zus die mijn geheimpje deelt met mij en zo ook mijn leidinggevende en manager en 1 hele goede vriendin. Ik sta er gelukkig dus niet helemaal alleen voor, maar op de een of andere manier is het toch ook weer extra spannend om te wachten tot de 1e echo tot wij het onze ouders gaan vertellen.