Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0

he mermaid, balen zeg dat ayla zo vaak kwam.
    Weet je ook waarom?
    Hopelijk wil ze nu even slapen.

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

*zwaai zwaaI*

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Kimm, balen dat het geld nog niet is gestort. Hopelijk komt het wel vandaag, kun je alsnog gaan shoppen.

Danitjuh, jeetje wat naar zeg voor jullie vrienden.

Paso, alsnog GEFELICITEERD met je neefje!
    Ik hoop voor je dat je er vandaag heen kan.

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    jeuhh... ik kan gaan shoppen... maar eerst even foto maken :)

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kim veel shop plezier. ;)

@MNM, ja zeker even aan het bijkomen maar goed kan ik alvast wennen een het idee dat ik er straks ook 3 achter in heb zitten.
    Ook het idee van 3 jongens. Want dat houd ik mijzelf maar voor dat ik 3 jongens dadelijk heb. ;)

@Mermaid, dat is zeker vervelend als ze zoveel komen. Ik ben blij dat het hier ook maar af en toe gebeurt.

Zo nu even 1 eten geven en naar bed voordat ik de ander van school ga halen. Tot later!

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    he bapsie *zwaait terug*

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    heeeeeeeeeeeeerlijk
    veel plezier

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    denk je dat het nog een jongetje wordt?

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mijn sm smste net dat mijn meisje er alweer om 11 uur in lag, zo moe was ze. Logisch ook natuurlijk.
    Maar ze had geen koorts. Ben benieuwd hoe het straks is als ze wakker wordt.

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MNM ik hou mij dat zelf maar voor. Ik zou het leuk vinden als het een meisje is maar zeg dat het weer een jongen word. Misschien gek voor sommige maar ik wil mijzelf in bescherming nemen. Niet dat ik teveel op een meisje hoop en dat het dan toch weer een jongen is.
    Snap je wat ik bedoel!!

IK BEN HELEMAAL HAPPY!!!!! De vk belde net en A.S. ZATERDAG om 15:15 heb ik mij EXTRA ECHO.:D
    Dan neem ik de oudste mee en ik dnek dat hij dit wel heel erg leuk zal vinden.

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Wat leuk schildje :)

12. Rono

Rono Niet meer actief

Tienermoeders: Ik heb t vorige week gezien, deze moet ik nog terug kijken.. Wat heb ik zitten huilen dat die maxime zo ziek is :(

Jeuk: Nee maar heb wel een schimmelinfectie waarvan ik hoop dat die vanzelf weg gaat hahaha.

Schildje: Wat leuk een extra echo! Ik moet maandag weer naar de vk.

Slaaptijden: Als ik Noëlle niet wakker maak, slaapt ze tot 10 uur/half 11. Ik heb een slaapkop gecreeert ;)

Ik heb net een sollicitatiegesprek gehad. Misschien dom, maar ik heb niet gezegt dat ik zwanger ben ( er is toch niks te zien ) Dat vertel ik wel als ik de maand proef door ben want krijg dan een half jaar contract.. heb ik iig mn verlof. Was anders bang dat ze me echt niet zullen aannemen aangezien er meerdere kandidaten zijn. Ik hoor eind van de week of ik het ben geworden.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, geen flauw idee wat de reden was. Toen ik rond 00.00 uur naar bed wilde gaan werd Ayla huilend wakker. Ik ernaar toe, getroost en weer weggegaan. Ging ze weer huilen, dus ik dacht ik check even of ze een vieze luier heeft. Nou dat was dus echt een foute keuze, want toen was ze zo wakker dat ze niet meer wilde slapen. Lag ze daar te gillen in bed om 00.10 uur 's nachts ;). Ik nog geduldig een paar keer ernaar toe, maar madame had echt geen zin. Tot ik genoeg had van dat ge-etter en op strenge toon tegen haar zei "Ayla ben je gek geworden. Klaar nu. Slapen!", haar een kusje gaf en wegging. En zowaar...het bleef stil, dus om 00.30 uur kon ik lekker gaan slapen. Werd ze om 01.00 uur wéér wakker, wéér huilen, ik wéér getroost, daarna moest ik er nog 1x uit en heeft ze geslapen tot...jawel....03.00 uur. Toen wéér huilen. Elke 20 minuten leek ze een soort wakker te worden en bang te zijn ofzo, want elke keer ging ze na 20 minuten ineens huilen. Zo zielig (ook voor mama, want die moest er elke keer uit :p). Om 05.20 is ze eindelijk weer gaan slapen tot 08.00 uur. En zelfs om 08.00 uur was ze aan het huilen. Ik weet niet wat er aan scheelt hoor, maar vervelend is het wel. Nou zag ik toen ik haar luier ging verschonen dat ze gepoept had én knalrode billen, echt nog net niet kapot (was gister nog niks van te zien), dus nu vraag ik me af of ze daar misschien ook last van heeft gehad.

Gelukkig komt het hier eigenlijk nooit voor, want volgens mij zou ik dat echt niet trekken.

14. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi @ll,
    heb alles weer bijgelezen jullie gaan snel:D
    Kan me niet alles meer herinderen maar ik lees
    wel veel herkenbare dingen ,ben blij dat ik niet de enige ben.
    Mijn man heeft ook geholpen de fles roosvicee leeg te drinken.totdat ik uitlegde waar die voor was ;)
    Hier mogen er bij mij ook wel kilotjes aan blijven,ik ben nu al 5 kilo aangekomen ik weet niet of dat erg veel is?
    En heb ook echt al een buikje,ik had nooit verwacht dat het zo snel
    zou gaan omdat ik ook echt plat was....
    En dat van die borsten ook heel herkenbaar ,hoewel ik er niet meer
    last van heb sinds ik het insmeer meet zwitsal borsten creme.
    Hebben jullie trouwens ook dat als jeje uitrekt steken onderin
    de buik krijgen?

groetjes kim

15. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hi Meiden,

Jullie hebben weer lekker gekletst!!

Ik heb een vraagje!

Ik wil straks voor de kleine een draagdoek gebruiken. Bij Jolien ook eentje gebruikt maar die was erg dik en lang. En ja het wordt natuurlijk een zomer baby.

Heeft iemand een idee?

Zat zelf aan de combi cotti te denken?

@ kimlee: heb ik ook af en toe vooral ;s nachts. Zullen denk ik een soort groeipijntjes zijn!

@ mermaid: wat een nacht!!!!!

@ tienermoeders: heb die van vorig jaar wel gezien. Waar kan je deze terugzien?

@ schildje: ohh leuk een extra echo!!!

zoo ga weer verder werken!

16. Rono

Rono Niet meer actief

Ik had een doek van draagdoek.nl een bykai

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik draag ook met draagdoeken van draagdoek.nl

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kimlee dit had ik gisteravond met opstaan. De ene keer kan je zo opstaan en de andere keer voel ik gelijk een steek. Zal zeker wel groeipijn zijn.

Ik had nog helemaal niet vertelt dat, iemand die ik ken in Engeland, vorige week er achter kwam dat ze 7 mnd zwanger is.
    Ik stond echt zo te kijken :$ toen ik dit las. Want hoe kun je nu niet weten dat je zwanger bent.
    Ze heeft het aan veel mensen uitgelegd. Ze heeft een spiraaltje en ze is gewoon elke maand ongi geworden. Ze is niet dikker geworden met de buik en niet zwaarder. Tot dat vorige week de ongi uitbleef en toen is ze naar de dokter gegaan. De dokter was zo bezig dat ze opeens wat voelde in de buik wat daarvoor helemaal niet zo was. Naar de vk daar en ze dacht eerst 5,5 mnd ver te zijn maar dat bleek dus al 7 mnd te zijn.
    Gisteravond las ik dat de doktoren wat met haar rug en buik hebben gedaan en ze zegt zelf dat het heel erg raar is om te zien dat binnen 48 uur opeens een buik te zien is van iemand die 7 mnd zwanger is.
    Het is een heel erg gek verhaal en ik heb foto's gezien die zij geplaats heeft op facebook van de afgelopen paar maanden en je kunt echt niet aan haar zien dat ze zwanger zou zijn. Nu is ze op 1 april uitgerekend en dit is ecth geen grapje schreef haar man. Nu hoeft ze nog maar 10 wk te wachten en dan is de kleine er al.
    Het zal je maar gebeuren zeg. :)

19. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    mermaid: Wij hebben vorige maand ook een paar van dat soort nachten gehad, bleek dat er drie tanden doorkwamen bij Sara. Ze had toen ook hele rode billen en had daar last van. Normaal slaapt ze ook hartsikke goed, van 19:00 tot 08:00/08:30 ongeveer.

Schildje: leuk zeg een extra echo, krijg vanaf de 24 weken ook extra echo's ivm mijn gewicht.

Verder niet veel te melden, ga snel weer verder met werken.

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

Schildje: buikgroei tijdens zwangerschap is ook voor een groot deel psychisch(schijnt) Als je niet weet dat je zwanger bent dan groeit je baarmoeder anders omdat je dan je buikspieren zelf meer aanspant enz.. Vriendin van mij kwam er met 25 weken achter dat ze zwanger was.. Ze waren al jaren uitbehandeld in de medische molen!
    die had ook totaal geen buik enzo

Deel Deze Pagina