Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Frummel Haha, je broertje zal nu wel 2x kijken voor hij roosvisee neemt! Dat dat zo snel werkt bij hem joh, dat ging bij mij nooit zo snel!
    Geweldig verhaal ook van die ducktape! lig hier echt slap!

Schildje Snurk jij zo hard dat je man van wanhoop maar naar beneden gaat? ;)
    Wow wat een verhaal zeg! Lijkt me heel gek dat je dan 'ineens' een kindje krijgt. Normaal gesproken heb je 9 maanden om aan dat idee te wennen. Lijkt me misschien nog best moeilijk ook.

Jeukende boobs nog niet gelukkig. Heb jet toen bij Jara wel eens gehad, ook op mijn buik. En dan voornamelijk wanneer ik mijn kleren uittrok 's avonds voor het naar bed gaan. Erg irritant!

MNM O jakkes zeg, je kleine meid weer ziek. Zielig he? Beterschap!

Rono Spannend zeg! Heb je zelf een goed gevoel over het gesprek?

Wupje O balen zeg dat ie je afwees omdat je zwanger bent. Eigenlijk mag dat natuurlijk helemaal niet....

Angie Welcome back! :D Fijn dat je blijft meid!

2. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    angiebaby gezellig meid!! welkom terug.
    mamatien. beterschap meid. lekker vroeg je bedje in,
    rono. meid je moet het zelf weten. Hoop dat het goed uitpakt voor je.
    schildje. leuke reactie van je zoontje zeg.
    en Kan me voorstellen dat die kennissen van je nog even aan het idee moeten wennen hoor.
    miracle snap wel dat je baalt hoor.zou ik ook hebben zonder extra hormoontjes
    frummel leuke wieg hoor, persoonlijk vond ik die eerste leuker.
    maar die zal wel niet in een meisjesversie zijn of wel.
    nienke zal voor je duimen voor je verlenging van je werk. en welterusten.

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    heerlijk om te shoppen zeg... nog niet echt kleertjes enzo... maar meer de praktische dingen, kruiken (kruikzakken maar ik zelf), voedingskussen (hoezen maak ik ook zelf hihi), en een aantal shirts voor mezelf:)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen :)

5. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    net meer dan een uur besteed aan bijlezen....pfff wat een gebep! (Wel gezellie hoor!)

Maar energie om te reageren is helemaal op.

Vraagje: hebben mannen ook last van hormonsters?
    Die van mij is sinds gisteren niet te genieten!! trekt zijn kop niet open.

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Hij is gewoon goed betrokken bij de zwangerschap :)

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewelll;)dat ga ik doen

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    thanks!!!!;)

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    thankssss

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewel!

11. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Angiebaby welkom terug van weggeweest :D

Mamatien beterschap en lekker uitrusten!

Frummel wat een schattig mandje! :)

Belliebel wat fijn dat het met Dinand wat beter gaat! Goed geslapen zeg!

Weltrusten Nienke en werkse morgen.

Kimm shoppen is altijd leuk :D Ohh maak je dat helemaal zelf? Krijgen we er een foto van te zien als het af is?????? Niet nieuwsgierig hoor ;)

Kaatje weltrusten.

Zo weer helemaal bij. Manlief heeft toch de schotel terug geplaatst. Ik ben weer helemaal blij :D

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Sorry niet alles bijgelezen en ik kom even ego'en
    Ik verlies bloed. Niet helder rood maar roodbruin. Nu weet ik waarschijnlijk wel waardoor het komt maar ik maak me wel zorgen. Ik heb vanmiddag op het werk agressie-regulatietraining gehad en te fanatiek meegedaan wat een te grote belasting van mijn buikspieren geweest is. Ik heb net wel een heel druk kindje met de angelsound gehoord maar ik vraag me af of ik me nu erge zorgen moet maken? En of ik morgen het ziekenhuis moet bellen?
    Sorry voor mijn egobericht!

13. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    he meis.
    ik denk dat het een goed teken is dat je roodbruin bloed verlies en geen helderrood., je hebt een reden (agressie-regulatietraining wat is dat ??) en je hebt het kindje gehoord. Lijkt mij dat alles goed zit. zou het even afwachten en kijken of het "bloeden" weer stopt. Ik denk zelf van wel. vermoed dat het een gesprongen adertje is.
    snap dat je onzeker word/bent maar de gevaarlijkste periode ben je voorbij. Probeer daar aan te denken en een beetje vertrouwen te krijgen in je lichaam. dikke knuf.

14. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Hallo allemaal,

Ik ben ook in Juli 2011 uitgerekend en het is me eerste. Superspannend dus!! Dus ik vind het wel leuk om hier mee te lezen/reageren.. als t mag ;) Beetje ervaringen uitwisselen en beppen is nooit verkeerd ;)

15. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Fruitypebbles welkom en gefeliciteerd met je 1ste zwangerschap.
    er zal de komende tijd wel veel op je afkomen.

@Jac, ja lief van hem hé! Vol overgave vertelde hij dit ook aan papa en die zag je ook gewoon lachen om het gezicht van hem.
    Ook zei mijn man dat hij zaterdag thuis blijft en dat ik dus alleen met hem kan gaan. Even een momentje van mij met mijn oudste. Ik heb er helemaal zin in. :)

@Kimm zelf kleding maken leuk zeg. Ik maak ook regelmatig wat voor de jongens. Nu ben ik bezig met een jas voor mijzelf. Maar als hij af is zal ik hem niet lang aankunnen. Is niet erg dan kan ik hem volgend winter aan.
    wel ben ik van plan om lente/zomer kleding voor de zwangerschap zelf te maken. Ik heb een paar leuke patronen liggen.

@Snurken...ik heb wel eens gehoord dat hij daarom naar beneden ging maar dat was niet deze keer. Hij lag schijnbaar zelf veel te draaien en wilde mij niet wakker maken.

Gisteren via marktplaats een rok voor nu gekocht voor maar € 11,-. Nog wel van H&M. Een koopje dus. ;)

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ danitjuh
    Zodra volgende week het geslacht bekend is ga ik een paar verschillende stoffen uitzoeken en daar een aantal dingen van maken (dekbedovertrek, kruikzak, gordijnen, voedingskussen, pyamazak, boxzak, deurhanger, muziekding) het is me hobby (Little Stuff Hyve - hyves.nl kijk hier maar eens op staan wel wat voorbeelden :) )

@schildje
    Kleren durf ik nog niet te maken. Heb wel veel patronen ervoor. Ben erg bang dat ik daar het geduld niet voor heb en dat ik het dan zo afraffel zeg maar. Misschien ooit in de toekomst als ik meer tijd heb enzo :) nu zijn kleine dingen zo makkelijk en snel :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Brakke nacht. Hoorde Levi volgens mij om 4 uur al. Ferry sliep door zijn wekker heen, ik door de mijne. Maar ik ben eruit :)
    Vandaag 14 weken. Bij Milou ging het in deze week mis. Best spannend dus maar ga er vanuit dat het helemaal goed komt

Sjantalle, die chago dagen heeft Ferry ook hoor ;)

BB10, als je je zorgen maakt BELLEN ! Stress en onrust is ook niet goed voor je kindje. Is het bloeden inmiddels gestopt ?

Fruitypebbles, welkom en nog gefeliciteerd

18. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Fruitypebbles: welkom en gefeliciteerd met je eerste zwangerschap. Geniet ervan.

Schildje: Lief van je man zeg om lekker thuis te blijven zodat jullie een momentje met z'n 2-en hebben.

BB10: Heb bij de zwangerschap van Sara ook rond deze tijd bloed verloren. Sara was toen volop in beweging, bleek ook een gesprongen adertje te zijn.

Kaatje85: Zal voor je duimen, ben vandaag ook precies 14 weken.

Vandaag laatste dagje werken voor deze week. Morgen kleertjes en uitdeelcadeautjes kopen voor Sara haar verjaardag. Die wordt volgende week zaterdag alweer 1. Gezellig even met mijn moeder shoppen.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Schildje: Leuk man dat je een extra echo krijgt. Handig zo’n vk die haar diploma nog moet halen :D.

@ Frummel: SMELT…wat een schattig wiegje. Echt heel leuk!

@ Sjantalle: Hahaha, nee Arco (mijn man) heeft geen last van hormonen. Nou ja…misschien alleen van mijn hormonen :). Toen ik zwanger was van Ayla had hij wel een soort last van nesteldrang, LOL :D, ging ie ineens allemaal klusjes in huis doen, hahaha.

@ BB: Om roodbruin verlies hoef je je in principe geen zorgen te maken, maar uiteraard doe je dat toch, zoals iedere zwangere vrouw zou doen. Ik zeg: bel gewoon de vk. Daar zijn ze tenslotte voor. Ook om je gerust te stellen als je je zorgen maakt!

@ Fruity: Welkom en gezellig dat je ook meekletst.

@ Kaatje: Balen van je brakke nacht.

Hier ook niet zo’n geweldige nacht. Ayla heeft gelukkig wel doorgeslapen (slaapt nog steeds), maar gewoon zelf niet zo lekker geslapen. Jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga gewoon een beetje rommelen in huis, misschien even naar de stad en vanavond komt er een vriendinnetje langs, gezellig!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee, das schrikken! Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen hoor! Al is het maar voor je eigen gemoedsrust!

Deel Deze Pagina