Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gaaf! Zou willen dat ik zo crea bea was:p.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Waarom kreeg je geen toegang tot het examen dan?

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Poeh, sterkte met verhuizen! Een collega van me heeft dat ook gedaan tijdens haar zwangerschap, en nu zegt ze: Nooooit meer! Maargoed, uiteindelijk komt het allemaal wel goed hoor! Lekker komen klagen hier als je je ei kwijt moet hihi:D.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Kimm, hoe kan het toch elke keer dat je geen toegang krijgt? Ja oke, internet is bagger om je zo in te moeten schrijven voor een tentamen, maar meennn, dit gebeurd je nu iedere keer! Zwaar balen! Kan je de volgende keer niet beter een belletje er achteraan plegen om te vragen of je dan wel goed bent ingeschreven?

Ochtendjas ochtendje was snel afgelopen. Kreeg het op mijn heupen en ben de stad in gegaan naar de H&M. Kleertjes gekocht voor het kleine manneke zijn verjaardag! Oeeh, waarom hebben ze daar altijd van die leuke kleren? Kan altijd heel die winkel leegkopen. Mja, met kind de stad in is niet heel ideaal! Hij vind het niet leuk! Ja als we buiten lopen, maar zodra ik een winkel inloop is het piepen. Dus geen kleren voor mezelf kunnen scoren helaas. Ach komt wel weer, ga gewoon een keertje op zaterdag terwijl manlief thuis blijft met de kleine:D. Heb niet echt kleren nodig ofzo!

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    als eerste heeft iemand al wat gehoord van BB10??

Babsie. he meis hoe is die??

fruitypebbles. leuk hoor. nou klagen hier mag hoor. is altijd prettig als je even stoom mag afblazen. Het is zeker maar een klein leeftijdsverschil tussen je stief( wat een rotwoord) zoon en jouzelf. Zeker ook een groot leeftijdsverschil tussen je vriend en jou. Hopenlijk geen problemen met de omgeving vanwege dat verschil. persoonlijke mening. als het klikt dan klikt het klaar. HOelang zijn jullie al bij elkaar? Als je sommige dingen (nog) niet wil vertellen ook goed hoor. even goede vrienden.

kim oooh balen meid.

schildje. Dank je wel ken dat blad niet. zal eens googleen

mnm oooh zielig. beterschap.
    ja zoontje is "zorgenkindje". dat zal het probleem ook wel zijn, Zijn al heel wat traantjes gevloeid hier. en helaas heb ik hem zelf nog niet gezien hij is nu naar school haal hem pas om 15.00 op.

6. BB10

BB10 Niet meer actief

He meiden bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Ik heb toch de gyn gebeld en ik mocht vanmorgen langs komen om even te controleren. Op de echo lag een lekker actief minimensje te spartelen. Daar is alles goed mee. Maar de pijn in mijn buik is nog steeds behoorlijk. Nu is mijn baarmoeder waarschijnlijk geirriteerd door de oefeningen die ik gisteren heb gedaan. En een adertje geknapt. Nu verlies ik alleen nog oud bruin bloed en het is bijna helemaal over. Dus ik ga vandaag met mijn benen omhoog op de bank. En dan zie ik morgen wel of ik weer ga werken.
    Ik kom straks ff bijlezen.

7. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    bb10: Gelukkig dat alles goed is. Ondanks dat je gisteren het goed kon horen met de doptone ga je je toch zorgen maken.

belliebel: ga morgen ook even kijken voor kleertjes voor de verjaardag van mijn dochtertje. Denk ook even naar de H&M, daar hebben ze idd superleuke kleding.

Schildje: Mooi hoor dat jasje, dat zou ik nou echt niet kunnen.

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gelukkig dat je kleintje het goed doet!

Dikke knuffel vanaf hier.

En nogmaals sorry meiden, ik lees wel mee maar veel reageren red ik niet :(

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, gelukkig! Lekker rustig aan doen meid! Ennuh, als ik jou was zou ik morgen ook nog even lekker thuisblijven!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff, ik doe echt teveel! Last van mijn ruggie!

Net even een dweil er doorheen gegooid, en wil eigenlijk de badkamer ook nog even doen! Mja, nu kan het eigenlijk, mannetje slaapt. Toch maar even doen! Daarna lekker met de beentjes omhoog op de bank:p.

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @jac, hier de site Ottobre Design en voor het blad wat ik bedoelde moet, nou moeten :), de vrouw nr. 2 van 2008 hebben. Daar staat het in van de zwangerschapskleding.
    Ik heb zelf het abon. van 4 kids + 2 vrouw. In het blad staan hele leuke kledingstukken in. De stof is ieders zijn eigen keus want niet altijd vind ik de keus van het blad leuk maar met een beetje fantasie kom je heel ver.
    Veel plezier met neuzen! ;)

12. Vinora

Vinora Niet meer actief

Hier ook even inspringen.

Net terug thuis, had vanmorgen mijn 8ste examen (psychologie vandaag) en nog 3 te gaan.. Begint een beetje tegen te steken.

@BB10: Alles in orde, jeej!!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo, ik kan met de beentjes hoog!:D

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mamatien sjit toch ziek geworden :(. Knuff en beterschap!

Jac ik duim zeker mee! Welk soort lading vervoeren jullie eigenlijk?
    Ik denk idd dat de hormoontjes opspelen ;) Maar kan me goed voorstellen dat je er over blijft malen, zou ik ook doen.

Kimm jeetje wat een gedoe zeg :$. Dit kan toch niet zomaar? Kun je geen klacht indienen? Of idd de volgende keer ook maar telefonisch aanmelden?

MNM gelukkig nu wel een kuurtje! Hopelijk is je meisje gauw beter!

Belliebel nee idd shoppen met de kleine is nooit zo handig. Wij gaan soms een uurtje met Kyano de stad in en dan in elk geval met z’n 2en zodat hij ook af en toe kan lopen. Meestal plannen we eens in de zoveel tijd een shopdag met z’n tweetjes en gaat Kyano naar opa & oma en ik shop vaak in de pauze want ik werk in het centrum.

Fruitypebbles misschien kunnen jij en de zoon van je vriend elkaar straks wel heel goed begrijpen juist omdat er maar zo weinig leeftijdsverschil tussen zit. Je snapt die puberstreken dan nog helemaal, wie weet vindt hij jou dan wel vet gaaf :D!

BB10 fijn dat je mocht komen! Nu even lekker rustig aan doen en dan komt het vast weer goed!

Net in de pauze even gauw naar de kapper geweest dus mijn kapsel is weer even in orde :)

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    BB10 wat fijn dat het goed is met jullie beeb!

Ik ben weer foetsie.....

16. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ bb10: gelukkig alles goed!

@kimm: leuk dat je zelf de draagdoek gaat maken! en wat balen van het tentamen!

@ wupje: mooi kapsel geworden?

@ kelly: nog heel even volhouden dan ben je klaar met de tentamens. Zet hem op!

@ bellie: zoooo jouw huis is weer schoon!

Hier een klein meisje die vandaag haar prikjes heeft gehad! en die nu met mama wil spelen dus ben er vandoor!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Das wel handig als je in het centrum werkt. is maar beter dat dat hier niet het geval is, anders gaat er nog meer geld doorheen aan kleding whaha:p.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb hongurrrrr, maar geen idee waar ik trek in heb!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb maar een rundvlees slaatje gegeten, smaakte heerlijk hihi:p.

20. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hallo :D

Bb10; fijn dat alles goed was, toch wel schrikken!

Bellie: ik had ook zoooo'n honger vandaag, heb bijna een heel brood op (voor het eerst zelf gemaakt in de broodbakmanchine, mmmm)

Wupje: jammer van die baan!

Rono: spannend voor jou! hoop dat je aangenomen wordt! en goed dat je niks verteld hebt!

ik mag vlg wk donderdag naar het ziekenhuis voor echo van mijn buik, voor de galblaas en lever.
    Hoop dat het meevalt!
    heb nu geen aanvallen eer gehad sinds maandag!

Ik heb maandag de 3d echo, ben zooooooooo benieuwd, kan echt bijna niet wchten, hihi
    Gelukkig moet ik werken de komende 3 dafen, gaat t lekker snel!

Deel Deze Pagina