mnm jik hoop dat de koorts nu snel zakt. slaapt ze al lekker?? lindaatje. veel plezier met je wieg. belliebel. leuk hoor een driewieler. onze dochter heeft er ook eentje gehad met sinterklaas. martje. alvast gefeliciteerd. leuke dag gepland morgen?? net manlief aan delijn gehad. gaan morgenmiddag ff stilliggen. ff middagje stadten. Heb er zin in. dochters ook al helemaal blij dat we gaan stadten. leuk joh als ze al wat ouder (8 en 7) worden. die willen zelf ook al stadten.
Alvast gefeliciteerd! Ai, de tandarts! Heb er zelf ook een hekel aan. Ik ben afgelopen augustus tot en met november erg aan het tobbe geweest met mijn kiezen. Gelukkig nu geen last meer!
Belliebel. Een kleine tip. Probeer hem uit in de winkel ! Hadden namelijk ook zo'n soort 3 wieler voor Levi zijn eerste verjaardag,maar stuurde echt niet lekker/makkelijk met hem erin. dus uiteindelijk weer doorverkocht via marktplaats Martje, alvast gefeliciteerd ! Hoop dat je kiespijn snel wegtrekt Jac, veel plezier morgen
Ik ga off. Nog even ons kind is te dik afkijken, nog even lezen en dan hopen op een lange nacht. Tot morgen !
wij hebben de rode 3 wieler van de intertoys en noelle kon er met 10 maand goed in!! en die is echt mager! ( nu pas 8 kilo en 14,5 maand ) Verder ff niet aant reageren.. lees wel mee hoor maar ben kapot van niks haha
Linda leuk hoor! Nu wil ik ook hihihi.. maar wij houden het bij een ledikant! @ zieke kindjes beterschap hoop dat jullie snel beter worden. Jac veel plezier morgen! Lekker stadten Belliebel leuke driewiller hoor! Ik heb mijn peet-dochtertje een step van Hello Kitty gegeven toen ze 2 werdt Ze is nu 3 en gaat er nu pas beetje op staan hihi...
@wupje, ik heb afgelopen dinsdag mijn haar laten knippen maar het wil nog steeds niet blijven zitten!! @Zonnebeertje, ik ben heel erg benieuwd of het een meisje of jongen is. Veel plezier a.s. maandag. Ook fijn voor je dat je snel terecht kunt voor je gal en het is te hopen dat ze wat kunnen zien. @Jac je kunt een blad bestellen via die site. Alle bladen zijn als het goed is los te bestellen. Bij bestellen kun je losse nummers aanklikken en volgens mij staan daar de meeste nummers op die hun hebben gemaakt. @Lindaatje wat een leuke wieg zeg. Ja daar kan de kleine wel even in liggen. @MNM beterschap met de kleine. Gistermiddag heb ik het hartje kunnen vinden en ook aan de oudste laten horen. Dat gezicht wat hij toen kreeg was om op verliefd te worden. Een big smile en gelijk zeggen dat hij de baby hoorde. Dan ook nog het idee van a.s zaterdag de baby zien daar wordt hij helemaal blij van.
@ Jac: Is jouw man schipper? Lijkt me best een bijzondere manier van leven. En zitten je kinderen dan op een internaat? Want ze moeten ook naar school neem ik aan. En zwanger van je 5e zie ik. Wat gaaf zeg zon groot gezin. Lijkt me zon rijkdom! @ Martje: HIEP HIEP HOERA!!! Gefeliciteerd met je kleine, grote man! @ Schildje: Wat leuk dat je het hartje zelf hebt kunnen vinden. JEUJ! Gelukkig weer een goede nacht gehad. Ayla heeft weer heerlijk doorgeslapen. Ze ligt nu nog lekker in bedje. Ik ga zo eens even de tafel dekken, Ayla eruit halen en samen ontbijten.
@Mermaid, ik heb nu een andere angelsound. degene die ik had was eigenlijk overbodig. Ik heb er 1 gekregen dus die ik zxelf had gekocht heb ik weer op marktplaats gezet. Ik zette deze er op en ik had het zo gevonden. Zelfs Rick wist nog hoe het hartje ging voordat ik het hem liet horen. Dat hij dit nog onthouden heeft van toen ik zwanger was van de jongste vind ik echt knap. Hier ook heerlijk geslapen. Was ook helemaal bekaf gisteravond. Dadelijk even naar de markt en schoonmoeder. Mijn schoonmoeder woont waar de markt wordt gehouden. Wel zo handig.
Martje alvast gefeliciteerd!! Bellie leuk een driewieler. Heeft hij inderdaad meer aan denk ik Mermaid fijn dat je meisje heeft doorgeslapen! Schildje dat is zeker knap van je zoon zeg, goed geheugen! Verder niet bijgelezen sorry Even ego: Declan is net vanuit kruip helemaal zelf gaan zitten Ben helemaal trots op mijn mannetje
Moge allemaal! Hier ook heerlijk geslapen, alleen kleine man heeft het niet zo naar zijn zin vandaag! Mja goed, heb hem op bed gelegd en hoor hem niet meer, dus neem aan dattie slaapt! Plannen voor vandaag. Babydump en xpertclinic. Babydump om de wagen van Dinand op te halen (die was 5 weken geleden in 2-en gebroken! Hoe dat kan, geen idee, waarschijnlijk fabricagefout!) en xpertclinic voor controle van mijn pols. Is nodig, want heb een bepaald plekje op mijn duim zitten wat "dood" aanvoelt. Denk dat het door het schuren komt tegen die spalk aan, mja, heel fijn voelt het niet aan! Verder weinig plannen.
@Martje: Gefeli! @Frummel: De tijd gaat zo snel hé! Weer wat nieuws waar je trots op kan zijn! Hier: Ik ben nog zo moe! Maar ik moet toch beginnen studeren voor maandag, examen biomedische wetenschappen (Microbiologie en biochemie) Kan er helemaal niks van. Ach, ik kijk gewoon uit naar dinsdag dan weten we het geslacht! AL 4 nub-experts die 'meisje' zeggen, spannend dus!
Kelly: veel succes Frummel: Snelle jongen die van joui :d gaaf!! Schildje: Altijd leuk voor t eerst t hartje horen!! Hier was dochterlief heel vroeg wakker.. ben dat niet meer gewend aangezien ze altijd rond 10 uur wakker word...
ja is dat snel?? Ik heb echt geen flauw idee hoe en wanneer ze ongeveer gaan zitten.. haha best slecht eigenlijk Met woordjes was hij wel snel.. Hij zegt nu heel de dag en tegen iedereen mama hahaha alleen als ik hem op bed leg en hij wilt niet slapen dan kan hij ineens papa zeggen hoezo uitgekookt! Kelly: succes met studeren, wat voor studie volg je? bellie: dat klinkt niet fijn nee van je hand Rono: dat is wennen dan he..
kelly: leuk! bij ons inderdaad verloskundige maar de opleiding in belgië is vele malen beter en ook zwaarder als de opleiding in nerderland haha. ik kies mijn verloskundige er ook op uit moet ik zeggen(mocht ik ooit nog een kindje krijgen). de verlos van dex was ook vanuit belgië en zoooooveel beter!