Hey Frummel. Go Declan ! Schattig beginnend buikje ! zag net dat mijn etos zwanger box er is heb alleen geen inkt meer dus kan de bon niet uitprinten Jac, dat is wel de bedoeling Maar of Levi dat ook van plan is is het volgende Miracle, veel plezier ! Naar welk park ga je ? Angiebaby, was ik idd wel van plan ! Bapsie, heb je het al met je fysio over een bekkenband gehad ? Ik heb er erg veel baat bij
Zwaaizwaai vanaf mijn werk! Nog niet alles bijgelezen, maar zag van Frummel een heel schattig wiegje en een even zo schattig buikje voorbij komen Net werd een mooie bos bloemen bezorgd op t werk voor mij van de familie van een overleden patient, zo lief! Maakt deze druilerige vrijdag weer een beetje goed.
ik heb wel gelezen nog geen energie gehad om te reageren... had gisteren nog een leuke actie bij de fietsenmaker... ik kwam daar en zeg me fiets heeft een beurt nodig... oke is goed zegt hij een kleintje of grote? dus ik zeg je moet wel zachtjes doen met haar hoor... ze heeft me niet verteld of ze een kleintje of grote wilt... dus doe maar ene kleintje voor nu... oke en hij zoekt in de computer.... en kon iets niet vinden... dus zocht hij weer... en weer... en na paar minuten zegt hij dus je wilt een beurt hebben.... ja me fiets ik niet klap ik eruit... stond mega voor lul!!! maar hij zegt je vat het wel heel letterlijk dus ik zeg nee jij zegt het zo letterlijk.... (ik gok hem eind 20 ofzo) vond het wel erg grappig kreeg een knal rode kop. het was eruit voordat ik er erg in had:S
Whahaha, kimm, ik zou het zelfde gezegd hebben hoor. Is toch een inkoppertje! Maare je fiets heeft nu dus een beurt gehad hihi. Looptie weer soepel?. Frummel, toch zie ik echt wel wat verschil met die andere foto hoor! Hij is iig gegroeid! Kan raar lopen he, bij de 1 ben je mega dik, en nu opeens bijna geen buik te bekennen. Maar wacht jij maar, ik wil je nog eens horen als je 40 weken ben hihi. Trouwens, ze zeggen toch altijd als het een meid is je taille helemaal verdwijnt! Bij een jongen schijn je het naar voren te dragen, en bij een meid opzij(zie nu een platte buik voor me met aan de ene kant een enorme bult whaha). Me schoonzus zei gister nog tegen me: let maar op, het word een meid dit keer! Je draagt het heel anders dan bij Dinand. Pfff, nog 4 weken geduld hebben! Misschien toch maar eens kijken voor een geslachtsbepaling! Hier net terug uit utreggg. Heb me eigen kinderwagen weer, en wat rijdt dat ding toch fijn. Meteen maar even door boodschapjes gedaan. Heerlijk half stokbroodje gezond gegeten net, zo de andere helft maar opeten! Heb honger hihi. Kindlief was niet te genieten net, dus die ligt op bed en slaapt (heerlijk even mamatijd). Ohja, domme actie. Dacht dat ik er vanmiddag heen moest (xpertclinic voor mijn pols). Wordt ik om 11 uur gebeld, kon niet opnemen want zat in de auto. Half 12, stap net uit de auto in utrecht, gaat me telefoon weer. Grmbl, is het dan echt zo belangrijk: Hallo! Ja goedemorgen met xpertclinic, we hadden vanmorgen om 10.45 uur een afspraak. AAARG dat meeen je niet. Eh jawel. Stomme stomme stomme hormonsters. Ja sorry hoor, ben zwanger, en die hormonen nemen echt een loopje met me af en toe! Begon te lachen. Nu kan ik gelukkig alsnog vanmiddag terecht! Was dus kennelijk in de war met de afspraak die over 5 weken pas is. Afijn, kan gebeuren!
@kaatje ik schaamde me dood hoor kreeg een knal rode kop... terwijl ik dat eigenlijk nooit krijg @belliebel Nee heeft nog geen beurt gehad... komt donderdag dan mag ik er weer heen... ben altijd mega zenuwachtig als ik daar kom :O
Lindaatje oh wat leuk zeg die wieg! Belliebel leuk zon driewieler (vooral de kleur) Kyano kreeg een loopfietsje voor zijn eerste verjaardag. Duurde wel een tijdje voordat hij er iets mee deed maar vanaf toen was het ook een hit. Martje gefeliciteerd met je zoontje!!! Jac oh lekker effe shoppen! En idd heel leuk als de kids graag meegaan Schildje oh wat leuk dat je samen met je oudste naar het hartje hebt geluisterd. Kyano gaat morgen ook mee naar de pretecho, ben echt benieuwd wat hij ervan vindt! Mermaid fijn dat je nu wel goed geslapen hebt! Frummel go Decan! Miracle gefeliciteerd met je broertje! En heel veel plezier deze week! Angiebaby oh veel plezier vandaag! MNM erg lief als je zon smsje krijgt! Kimm ha ha strakke actie Pff ik ben toch wel erg zenuwachtig voor morgen. Ik word ook een beetje onzeker van jullie verhalen. Sommige vertellen dat hun vriend de kleine al voelt. Ik voel alleen heel af en toe een plopje en soms lijkt het alsof de kleine beweegt maar echt heel minimaal dus het kan dan ook iets anders zijn Ik ben dan toch weer bang dat er iets niet goed zit. Ik ben nu wel heel erg blij dat we toch zo'n extra echo gepland hebben, weet ik morgen tenminste hoe het zit. Het kan natuurlijk ook dat mijn placenta nu voor ligt en ik dus minder gauw iets voel. Nog effe geduld
Kyano lijkt weer beter. Heeft geen koorts meer al was hij straks ineens heel erg van streek. We gingen even op de fiets omdat hij graag naar buiten wilde dus gingen we bootjes kijken maar meneertje wilde niet meer naar huis en heeft de hele terugweg verdrietig gehuild. Eenmaal thuis ging hij van woede in de tuin staan maar toen ik hem naar binnen haalde wilde hij alleen maar knuffelen met mama op de bank Gek kind, gelukkig was hij vanaf toen weer gezellig.
@Wupje: Dat voelen komt wel, iedereen heeft zijn eigen tijd daarvoor Ik voel de kleine ook al, maar twijfel ook nog vaak hoor! Ik ben zo benieuwd naar het geslacht van Angiebaby's kleintje Zal dat bij iedereen hebben denk ik
Weet ik ook wel maar door mijn eerdere miskraam blijf ik gewoon erg onzeker en daar baal ik ook wel weer van. Nou ja hopelijk na morgen weer een helemaal gerustgestelde wupje. Ik ben ook benieuwd naar Angiebaby!
@Wupje: kan ik zeker wel geloven! Heb ook 2 miskramen achter de rug. Kheb van mijn vriend nu op 12 weken een Angelsounds gekregen en ik luister iedere dag nog hoor. Zoiets is moeilijk los te laten hé!
Goedemiddag allemaal, Heb alles wel continu meegelezen, maar door mn griep geen puf gehad om te reageren.. Sorry... @ Wupje: Ahh moeilijk zeg die onzekerheid, maar wel begrijpelijk.. Morgen zal je vast een mooi mensje zien! Ben benieuwd wat het wordt! @ Angie: MELDPLICHT!! wat is het geslacht? Hier nog steeds beroerd Net even boodschapjes gedaan en moest naar de mondhygieniste, nou ben gelijk weer helemaal verrot Heb keelspray gekocht, heb ik net gebruikt (echt super relax trouwens) staat erop dat je het niet mag gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding ivm melkklierne ofzo?!?! Zal t echt zoveel kwaad kunnen? Werkt wel goed namelijk.. Ik moet het hele weeeknd naar school, pfff zie er nu al tegenop! Maar ik moet echt gaan, want heb al 1 dag gemist en mag officieel niets missen... Gelukkig na dit weekend nog maar 1 weekend te gaan en dan examen! Ik heb vandaag al hele dag last van btje steekjes recht in mn buik/zij. Het doet niet onwijs pijn, tis meer btje zeurderig. Herkennen jullie dit? Is dit ook groeipijn?
Hier voelt manlief ook nog niks hoor. Is ook wel heeeul erg vroeg om uberhaupt iets van buitenaf te kunnen voelen geloof ik. Komt vast goed hoor die echo van morgen!
MIssX ohhh beterschap! Nienke shop ze en een fijn weekend! Angiebaby veel plezier bij de echo! en trouwringen ophalen leuk leuk BB10 rustig aan doen meis! Wel gezellig met de poezen Patriesja nou 2 kilo maar hahaahah wat goed! Ik nog helemaal niks hihi.. Last van rugpijn heb ik hier ook! Vooral als ik wat gedaan heb in het huishouden. Babsie balen zeg van je BI. MNM dan smelt je toch gewoon weg van die foto Gelukkig dat het wat beter gaat! Kimlee wat rottig zeg! Maar misschien toch te veel gedaan gister? Dat kan natuurlijk ook. Lekker uitrusten Frummel hier jeuken de tepels ook hoor wordt er gek van hahahahaha Miffy werk ze nog. Mooi gebaar zeg een bos bloemen. Kimm haahahaha ik zie het al helemaal voor me 8)
Frummel, aah ik zie wel een klein beginnend buikje Kaatje, Naar valkenswaard, we hebben er ook erg zin in! Ohh jou inkt op......Mijn printer dood! Gelukkig bij me moeder uit geprint en opgehaald. Kimm, whahaha super! Angie????????????? YES! Me broeken zijn binnen! De ene kwam met depakket dienst en de andere moest ik ophalen bij het postkantoor, paste niet door de brievenbus ( Duh!)
Kijk wel uit met dat soort producten. Het staat er niet voor niets op. Denk dat als je het een enkele keer gebruikt, niet heel veel kwaad kan. Wat jij omschrijft is denk ik echt bandenpijn. Kunnen hele gemene steken zijn hoor! Ik heb er ook steeds last van. Veel meer als bij Dinand eigenlijk. Maar het verschilt heel erg waar het zit. Zo zit het echt aan de zijkant, en de volgende dag trekt het weer bij me lies . Heb het nu vooral in me rug. Lijk wel een oud wijfie af en toe. Als ik dan op sta hoor je alles kraken whaha.