Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamatien, kan je tegenwoordig ook al in het weekend naar school ?

Miracle, jee je broek is er. Link deed het ook niet van die baby doos, klantenservice gebeld en krijg nu een papieren versie opgestuurd.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mamatien ik heb bij mijn vorige zwangerschap de keel en neusspray laten staan. Ik weet niet of het heel grote gevolgen heeft. Hopelijk ben je gauw beter meis!

Miracle gelukkig broeken toch nog binnen!

Ha ha het sneeuwt hier!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ** shame on me, ik zit een zak joppiechips te plunderen ** :)

4. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Kaatje: ja ik doe weekend opleiding. 6 weekenden lang, elke maand een heel weekend. Wel relax, alleen komt het me nu niet zo lekker uit met mn griep :(

@ Keelspray: ik durf het nu ook niet meer te nemen nee, maarja.. heb het wel al 1x gebruikt (btje dom ook, om eerst te sprayen en vervolgens te lezen..) Maar baal dr wel van, want tis echt chill spul!

@ belliebel: haha ok dan is het bandenpijn, want herken wel wat je schrijft :)

@ voelen: ik voel nog niets hoor, qua baby! is denk ook nog niet raar.. Tis denk eerder uitzondering als je al vroeg wat voelt..

@ Wupje: ohhh slecht!! hahaha maar wel lekker. Ik spuug al 2 dagen al mn eten uit, kreeg ik net ineens trek in broodje knakworst met mayo. 2 broodjes gegeten en nog niet uitgespuugd :)

Volgens mij had angie om 14.00u afspr. toch ?

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

weten we al wat angie krijgt?:D

hihi grappig dat sommige van jullie een buikje zien want er zit echt niets:D helemaal plat, zelfs de gyn was verbaasd. Maar het geeft niet hoor, ik zit er niet mee.. Ineens zal die buik gaan groeien en dan kan hij nog lang genoeg in de weg zitten;)

Mamatien: vaak hou je de slechte/vette dingen wel binnen:D Toen ik zoveel spuugde kon ik wel tegen patat maar een normale warme maaltijd? nee bedankt:D

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

o ja @ miffy: die mooie wieg was van linda:D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamatien. o zo. idd wel ideaal te combineren met werk etc

8. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Heb die nooit gegeten...
    Is die echt zo lekker?
    En proeft die net als de saus?

groetjes kim

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik kom even heel ego doen...
    de hele dag al van die pijnlijke steken in me buik... echt pijnlijk.. bij elke stap die ik zet... ging ik ticho net ophalen van school... ik denk nou fietsen doet ook behoorlijk pijn.... Met ticho weer naar de kapper... ik denk nou dit gaat zo niet goed... gelijk me moeder gebeld of zij met ticho naar therapie wou gaan.....

ik kom thuis gelijk vk gebeld... die kwam net toen me moeder weg was... en nu is zij ook weg...

je zult toch rustig aan moeten gaan doen... WAT???? RUSTIG AAN DOEN???? Onee toch echt niet nu al... :'(

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimm, je lichaam geeft idd echt een teken dat je een stap terug moet doen. Doe dat aub en wees niet eigenwijs want je moet nog 6 maanden en er ook nog zijn voor je andere kids.

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    gut kom ik nu al eigenwijs over? hihi
    ik ga er ook echt wel naar luisteren... pff wat baaaaal ik hiervan zeg!

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

kimm: dat is zeker k*t maar je kunt er inderdaad maar beter naar luisteren.. Je vergeeft het jezelf nooit als er iets met je kindje gebeurd. Plus straks heb je nog veel meer last als je doorgaat.. succes meid

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimm, kan het me voorstellen hoor. Bij Levi baalde ik ook behoorlijk dat ik met 13 weken rustiger aan moest doen, met 20 weken nog maar halve dagen werkte en vanaf 30 weken nog maar 3 uur per dag. Maar ja alles voor de gezondheid van jou en je beeb toch. Je andere kids hebben er ook niets aan als je straks niets meer met ze kan doen

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi,

Kim: Luister naar je eigen lichaam hoor, anders heb je er dadelijk alleen maar meer problemen van.

Net terug van het sjoppen. Leuke uitdeelkadootjes gekocht voor op het kdv, van die spuitbeestjes voor in bad. Bij H&M een rokje met een shirtje en een gehaakt giletje gekocht voor haar verjaardag. Verder een trainingspakje voor de papadagen, want die vind het wel makkelijk om niet een maillot of dingetjes met knoopjes aan te moeten trekken. Mannen....
    Meisje lekker op bed gelegd, al loopt ze eigenlijk alleen maar te zingen.

Zo vanavond op de bank met een zak hamka's lekker TVOH kijken, nog meer verslaafden??

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

heeee ik zie angie bij de lezers:D

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Damesssss wat zijn jullie nieuwschierig hihihihi leukk en lieffff.
    Alles was perfect!!!!!!

We krijgen een........dochterrrrrrrrrrrrrrrr yesssssssssssss

Vanaaf zal ik een foto plaatsen van ons modelletje

18. Vinora

Vinora Niet meer actief

Aaaaah al 2 meiden!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

angie gefeliciteeerd!! Had je het verwacht?:)

Kelly: ik wacht morgen nog even af hoor voordat ik definitief geloof dat het een meid is haha:D

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Angie: leuk een dochter!! Ik zei altijd dat het me niet uithaalde, maar stiekem ben ik heel erg blij dat ik een dochter heb. Voor de tweede haalt het me echt niet uit.

Deel Deze Pagina