Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kaatje: Mag ik ook op de lijst? Heb ook nog geen buddy.

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey hey dames!

Angie en Frummel Gefeliciteerd!!!! Met jullie meiden! En voor frummel nog even spannend morgen!

Kim: lijkt mij ook lastig als iemand tegen mij zegt dat ik rustig aan moet doen, merk nu al dat veel mensen me willen remmen maar dan heb ik zo iets van tja ben toch niet ziek? Maarja als je lichamelijke klachten krijgt moet je toch naar je lichaam luisteren!

Rono: wat een naar bericht... Pfff dat wil je echt niet mee maken. Zo heeft de vriendin van een oud collega van mij laats een kindje verloren mett 39 weken... Echt zo oneerlijk het leven!

Heb over twee weken geslachstbepaling, ben nu toch wel heel nieuwschierig wat voor geslacht het is. Aangezien er twee verschillende uitspraken zijn geweest weet ik het echt niet (nub-experts meisje, echo 15.3 wk 85% jongen met onzekerheid de navelstreng zat in de weg).

Verder gaat hier alles goed, geen kwaaltjes ofzo.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk.wat is je uitgerekende datum ?

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

ja inderdaad.... ben benieuwd of ik het woendag kan zien hihi

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Thanx! 1 juli uitgerekend.

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Oooo ik ben ineens zo zenuwachtig voor morgen!! sorry even ego:)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend he. Hoe laat moet je ?

Nieuwe lijst

Juud74 27 juni
    Mermaid 1 juli
    Lukatwo 2 juli
    Ryanne 5 juli
    Marleen4683 7 juli
    Mamamo 7 juli
    Meid 8 juli
    Frenzy 9 juli
    Belleke06 10 juli
    Patriesja 12 juli
    Jem1979 12 juli
    The cat 16 juli
    Sjantalle 19 juli
    Nienke19 21 juli
    Sushi 22 juli
    Bulldog 24 juli
    Mamachantal 28 juli

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

kwart over 9 al gelukkig haha!

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zo lig weer in bed, mijn moppie werd voor de tweede keer wakker dus maar even gaan kijken. Had ze heel haar bedje ondergespuugd. Heel haar haar onder, mannetje gebeld die was een biertje gaan drinken en met mijn moppie onder de douche.

Mannetje heeft haar bedje verschoond en alles de was gegooid. Sara ligt nu weer lekker te slapen, hoop dat ze snel opknapt. Mannetje weer naar de kroeg en ik afwachten op de uitslag van the voice.

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

ach arm meisje! Wat lief van je man dat hij naar huis kwam!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel. gelukkig wel op tijd dus Succes alvast !

Wupje jij ook succes morgenochtend !

Hier al vanaf 20.00 uur lekker in mijn bedje. Tv en laptop erbij :D

12. Rono

Rono Niet meer actief

Las net dat angelaenarjen een jongentje krijgt dus het is 2 -1!

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

O *schaam* dat wist ik al:) helemaal vergeten te zeggen hihi angela en arjen krijgen inderdaad een knul! maar dat maakt het 2-2!! Er was nog iemand die een knul krijgt:D O mijn god nu ben ik vergeten wie nogmaals.. *schaam*

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Volgens mij is zij in een ander topic gaan schrijven. is hier iig al een maand niet geweest.

Ik ga off
    truste

15. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik heb net eventjes lekker de longen uit mijn lijf geschreeuwt om BEN :D Denk dat de buren mij wel gehoord hebben ;) BEN woont namelijk ook hier in Hoorn :D

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @danitjuh
    jeuh... BEN:D ben benieuwd naar de kijkcijfers:D haha

goedemorgen iedereen :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Heb vanaf zijn eerste auditie al gezegt dat hij zou gaan winnen. Klopt dus. Puur omdat het weer eens iets anders is als al die andere "standaard" meiden en jongens die normaal winnen.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goedemorgen,

Frummel, hoe was de echo? Nog steeds een meisje?

Jac, hoe is het bij jullie? al voorbij het schip, of liggen jullie nog te wachten?

19. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames

Frummel veel succes bij je echo vandaag. ben benieuwd of ze nu weer een meisje zeggen. Als ik zo je buikje(?) zie, zou ik zeker niet zeggen dat je 17 weken bent. maar wees gerust komt vanzelf.
    altijd fijn loonsverhoging.

kimm lig in een deuk van je verhaal bij de fietsenmaker. Was het een leuke jongen?? Vervelend dat je wat rustiger moet doen. maar is het al voor heel de zwangerschap? of enkel dat je nu even teveel hooi op je vork neem. (je hebt ook veel aan je hoofd nu hoor)

belliebel. nou ja fijn dat je alsnog terecht kon.

wupje succes bij de echo vandaag. Zit vast allemaal goed. en knuffelen met mama maakt je dag weer goed!

mamatien, beterschap meid, hoop dat je snel opknapt. ik heb ook allemaal "pijntjes" bij de buik. maar ik ga ervan uit dat het idd groeipijntjes zijn.

miracle fijn dat je broeken binnen zijn!

nienke. heerlijk he dat shoppen. wij gisteren ook geweest met hele gezin. heerlijk en heel goed geslaagd. beterschap voor je meisje.

angie jeeej een meisje gefeliciteerd.

paso. fijn weekend meis.

Jeluna. ooh wat sneu voor je mannetje. beterschap.

rono oooh wat heftig krijg er kippevel van.

mermaid ook al zo'n heftig verhaal. bah wat is het oneerlijk af en toe.

Bulldog fijn dat alles goed was bij de vk.

martje. vervelend kiespijn. hoopdat je er nu vanaf bent.

frenzy nog 2 weekjes geduld en dan weet je het (waarschijnlijk) Fijn dat voor de rest alles goed gaat.

Marloes. dank je wel dat je aan ons denkt. De bokken zijn er morgen om het schip te borgen. Afhankelijk van hoe lang dat gaat duren moeten wij wachten. Klopt idd wel dat er nu schepen langs varen, maar helaas wij nog nie.
    alles goed bij jou?

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

@Frummel je heb niks teveel gezegd. Het is dat wij het weten dat jij zwanger bent maar anders zou je het niet zeggen!! :)

@Wupje, hij vroeg vanmorgen al gaan wij zo. Nou nee lieverd vanmiddag pas. ;)

@kimm ja dat is je lichaam die wat zegt tegen jouw. lekker rustig aandoen. Ik weet hoe het is met 2 kids erbij. :)

@Angie, joehoe wat leuk zeg een dochter!!!

@Nienke, heel veel mensen kijken mij raar aan als ik zeg dat ik nu graag een meisje zou willen. Begrijp mij niet verkeerd nog een jongen lijkt mij ook heel erg leuk maar een meisje heeft een klein beetje mijn voorkeur. Maar ik denk zelf dat het weer een jongen is.
    Vanmiddag heb ik dus de extra echo en misschien dan wel een duidelijke foto voor de nub experts om al vast te kijken. :D

Deel Deze Pagina