ik moet zeggen heb al best wel veel in huis mis alleen nog het kamertje verder heb ik overal al wel wat van
@ Kim: Hebben jouw kinderen toen niet "meegedaan" aan Baby te Huur van BNN? Met Raiko en dat meisje, hoe heet ze ook alweer?
mermaid ik ken mensen die per persoon bijna pakje per dag roken en kinderen in huis hebben (3 mnd en 5 jaar)
mermaid, ticho zat bij matthijs en charlotte en ivy bij raiko en chantal en vforig seizoen zat ticho bij quinta en taqua ofzoiets
sorry dames dat ik niet zo actief ben, lees wel mee hoor maar drukke weken op t moment, hoop dat t na volgende week beter word.. jalours op de mensen die t geslacht weten ik moet waarschijnlijk wachten tot de 20 weken echo... hier ook lichte voorkeur voor een meisje, al dat roze maar met een jochie zal ik ook blij zijn hoor!
Oh ja, Chantal heette zij idd. Ik heb het daarna nooit meer gezien, maar ze hebben dus vaker meegedaan begrijp ik.
@bapsie dat is het zeker... mjah alles ruikt dan ook zo lekker naar rook... geen baby geur meer maar rook geur... @mermaid ticho in 2 seizoenen en ivy was toen nog te jong om mee te doen... zij was toen uhm... 2 maand dus dat was echt te jong... en ivy het laatste seizoen. ik heb nog steeds wel contact met raiko die heeft ook foto's van ivy gezien hoe ze er nu uit ziet en hij is helemaal trots hahaha...
Nou idd, waarom denk je dat er zoveel mensen van onze generatie zijn die zulke dingen (astma etc.) hebben?! Omdat het in de jaren 70/80 doodnormaal was om binnenshuis te roken, ook waar kinderen bij waren. Op verjaardagen stonden er zelfs glazen gevuld met sigaretten naar de chips en nootjes .
er ligt in huis hier nog steeds ene pakje sigaretten van me ex hoog in het kastje in de hoek... maar roken moet buiten wat voor takke weer het ook is... er is ooit hieri n huis 3 sigaretten gerookt... met alle ramen open enzo hihi
@kimm hier word niet gerookt in huis manlief en familie en vrienden roken hier gewoon buiten,ik heb vanaf de positieve test geen peuk meer aan geraakt. als je ergens naar toe moet en daar word binnen gerookt vind ik persoonlijk dat dat hun keuze is het is hun huis ik kan niet zeggen tegen hun da tze niet mogen roken in hun eigen huis. @mermaid hier ook nog niks gekocht doe ik ook pas na de 20 weken echo! @voorkeur ik zou het leuk vinden als het een meisje is dan heb je van allebei iets maar als het een jongen is is het ook wel practisch vanwege kleertjes. mij maakt het niet zo heel veel uit.
mermaid; ik heb ook nog niks gekocht. Heb al wel een super leuk, hip overslag jurkje gezien in maatje 56... nog 2 weken en dan 20 weken echo....
Poe poe daar ben ik weer hoor. Drukke dagen achter de rug.Druk met van alles en nog wat eigenlijk. Maar Lars zijn kamer is klaar. Zal eens kijken of ik een foto in bericht krijg. Hoe is het met iedereen? ik heb nog niet bijgelezen. Daar ga ik me zo eens voor neer zetten.