Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kelly: dat is schrikken!! pas goed op jezelf he!! genoeg (zout) eten.

Sproetie: wat een mooie echo!!! wij mogen vanavond, zoooo spannend!!

2. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik had maar 2 uurtjes les, de leerkracht (vrij jonge kerel die zelf op de spoeddienst staat) heeft meteen een ziekenhuisbed uit de klas vrij gemaakt voor de praktijk op wordt geleerd leeg gemaakt en me erop gelegd. Wel heel lief allemaal, benen omhoog, water gaan halen, washandje op mijn hoofd. Hij was er zelf niet zo goed van denk ik :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wel schattig :) Weten ze dat je zwanger bent ?

Ik voel vandaag mijn bekken. Mag hopen dat dat ook niet nu al begint. Kreeg er bij Levi en Milou* met 10 weken al last van

4. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Kaaje: loop je al een bekken fysio? ik heb oefeningen gekregen en dat helpt super! ik heb nog geen last!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij Levi en Milou* heb ik beide therapie gehad. Hielp totaal niet. Ja leerde oefeningen over hoe bukken etc. Heb ook een bekkenband.
    Maar bij Levi werkte ik dus met 20 weken al halve dagen en vanaf 30 weken nog maar 3 uurtjes op een dag omdat lopen gewoon te pijnlijk was

6. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hallo allemaal, mag ik me ook hierbij voegen?
    Ik ben op 24 juli uitgerekend van ons 4e wondertje.

Veel liefs,
    Laetitia

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tuurlijk ! Welkom en gefeliciteerd

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Kaatje: Mijn klasgenoten wisten het, de leerkracht nog niet.
    Ze hebben het hem wel meteen gezegd toen ik tegen de vlakte ging :)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey!!

Bulldog, HA zei tegen mij dat je 4 pm's per dag mag.

Angelsound: Heb ik geen en die ga ik ook niet halen of gebruiken. Vind het ondingen want als je even het hartje niet zou kunnen vinden ga je al gekke dingen denken ( tenminste ik wel.. ). Ik wacht gewoon elke 4 weekjes op een vk bezoek om daar het hartje te luisteren.

Baby voelen: Jaimy voelde ik met 15wk. Ben benieuwd wanneer dat nu gaat zijn. Kan er iig niet op wachten om dat kleine leven in me te gaan voelen!

Sproettie, Ik leg elke dag wel even mijn handen op mijn buik.. Hier voelen we natuurlijk nog niks, behalve rommelende darmen :p
    Mooie echo!

Kaatje, Arme Levi... Hoe gaat het nu met hem?

Sherry, gefeliciteerd met de goede echo!

Dromen: Ik droom heel wazig, weet 9 vd 10x ook niet meer wat ik gedroomd heb en dat terwijl ik voor de zwangerschap altijd heel helder en duidelijk droomde. Kom het dezelfde ochtend ook navertellen alsof het een korte film was..

Foliumzuur: Volgens mij ook tot de 10weken. Weet het zo niet meer, de VK zei het toen tegen mij wanneer ik mocht stoppen..
    Ik slik deze totdat de Vk dus weer tegen me zegt dat ik mag stoppen en ga dan over op zwangerschapsvitamines.

Frummel, jeetje meid....Gelukkig voel je je weer, zoveel, beter!

Mvn, beterschap voor je kleine meid! 41 graden koorts is niet niks..

Kelly, jee ik schrik van jou berichtje.. Hoe gaat het nu? Ben toch wel meteen je bed ingeduikt? Doe rustig aan!

Welkom en gefeliciteerd, Laetitia!

Hier niet veel bijzonders... Vanmiddag lekker bij me moeder geweest, daar heeft ze mijn haartjes geverfd en heb samen met haar de kerstboom op gezet. Nu weer thuis en kruip zo lekker op de bank met de laptop gok ik zo ;P

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Angelsound : Ga hem deze keer denk ook niet gebruiken.
    Bij Milou* heb ik steeds het hartje geprobeerd te zoeken, lukte niet en raakte dan toch een beetje in de stress ( achteraf terecht ) dus denk niet dat ik deze keer die stress wil hebben. Krijg iedere 3 weken een echo bij de gyn,mijn afspraken bij de vk. dus ga het daar denk bij laten.

Miracle, hij ligt uitgeteld in bed
    Wat voor kleur heb je het ?

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @angelsound
    Vinden jullie het een aanrader?

@bulldog
    paracetamol ik geloof maximaal 6 per dag. maar liever niet gebruiken haha

@marlous
    ik heb het nog steeds niet af. dus van vanavond ook weer me tijd opofferen mits de kinderen lekker slapen aangezien dat de oudste de griep heeft.

@jac
    natuurlijk heb ik jullie nog... klasgenootje die me gisteren kon helpen was te druk met dr nieuwe vriendje... baalde wel even liep echt even vast helaas.
    hier nog een die akelig kan dromen hoor over zwangerschap enzo. bevallen in de douche terwijl de kinderen in bed liggen hubbie aan het werk is. me vliezen breken ik bel de vk en die komt 1,5 uur later als de baby er al is enzo...

@sherry
    wat fijn dat de echo goed was :)
    en pret echo wil ik later ook nog een keer doen. tussen de 20 en 30 weken. en bij 34 weken wil ik nog een leuke foto laten maken bij een fotograaf

@mamachantal
    was de uitslag een beetje positief van het bloedonderzoek en de urine?
    balen dat de uitslag er nog niet is :(

@marlous
    je kan ook multizwanger nemen zitten alle vitamine in en ook foliumzuur

@wupje
    nee kan nog van alles maken voor school :) best wel balen heb tijd te kort

@kaatje
    we kunnen ook wel samen aan de kaasfondeu
    heb dat ook nog nooit gedaan.. ben wel erg benieuwd geworden

@bb10
    klinkt leuk wonen op een boerderij:)
    Hoelang wil je zelf zwanger zijn?:p ook tot 30-10? (A)

@mamatien
    en is het gelukt met de perfecte boom te zoeken?
    ik heb met elke echo een foto mee gekregen :)

@frummel
    dat is schrikken zeg. Wat onwijs fijn dat je, je nu beter voelt zeg!
    goed rust nemen dus :)

@sproettie
    wat een mooie echo zeg!

@konijn
    denk maar lekker aan jezelf meid:D ontspan en probeer ook lekker te genieten :)

@mvn
    Nog even en het is maandag:) hoelaat heb je de echo maandag?

@kelly
    hopelijk was de grond niet al te hard... nee sorry flauw
    goed om jezelf denken hoor :)
    Wel erg lief dat je als proefpersoon gebruikt bent :);) hihi

@leatitia
    welkom en gefeliciteerd! veel plezier hier :)

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, Midden bruin ( van Syoss ) maar het heeft iets donkerder uitgepakt. Vind dat opzich niet zo heel erg hoop alleen dat het nu niet afsteekt tegen mijn bleke gezicht. ( een van mijn vaste kwaaltjes tijdens de zwangerschap is dat ik bleker zie dan mijn normale wat getintere huid.. )

Kimm, nee ik vind angelsound niet echt een aanrader...

13. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Miracle; Ik mocht blijven liggen tot het beter was, ze brachten water enzo dus na een half uurtje kon ik weer op mijn benen staan en heb toen ook de les nog uitgedaan hoor.

@Kim; De grond was wel vrij hard :D Ben er met mijn hoofd tegen geknald en had meteen hoofdpijn.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kim, wil het idd wel een keer proberen. Jammer dat je ver weg woont :)
    Was bij Levi erg blij met de angelsound. Heb vaak naar het hartje liggen luisteren.
    Maar het kan dus ook stress opleveren als je het hartje even niet kan vinden ( kan bv diep liggen, geluid gaat niet door je schaambeen heen etc )

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Angelsound: ik heb hem wel en heb hem bij de vorige zwangerschappen wel gebruikt.. maar dat was voor de peettante van de kinderen... die woont in Oostenrijk en zo kon ze iets van de kleine meemaken... maar ik heb hem niet echt vaak gebruikt en ook zeker niet voor mijzelf... zag daar niet echt een meerwaarde in...

@bulldog: ik mocht, bij de vorige zwangerschap, niet meer dan 2 zetpillen van 1000mg per dag gebruiken...

Pretecho: deze hebben we de vorige keer laten maken omdat een goede vriend in Afghanistan zat (was peetvader van de jongste) en we hem iets "extra's" wilden geven. Maar vind ze altijd zo duur. Weet niet of we daar deze keer weer voor gaan.

Ik ga eens even kijken wat ik ga eten. De kids hebben een banaan als avondeten gehad (zijn allemaal ziek) en liggen nu op de bank en manlief is aan het diƫten dus maakt straks zijn eigen drapje-wat-op-pudding-moet-lijken-spul..... Tot later!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pretecho : Ik weet het ook nog niet.
    Bij Levi hebben we het niet gedaan omdat we getrouwd zijn toen ik 30 weken zwanger was. Was dus geen geld voor ( waarom kost het zo belachelijk veel ? )
    En nu krijg ik iedere 3 weken een echo,dus of een extra echo dan nog meerwaarde heeft....

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Pretecho: Ik denk het wel, ben er zelfs bijna zeker van. Bij Jaimy hebben we het ook laten doen, onze VK praktijk doet dit zelf. We moesten toen iets van 75 euro betalen en kregen toen een DVD + 5 foto's mee. Ik denk, want zeker weten doe ik het nog niet :p, dat ik hem wel later doe als bij Jaimy. Dan zijn ze ook ietsje groter en dan hopen dat hij/zij niet zo eigenwijs was als Jaimy toen.

18. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Bedankt iedereen voor de reacties! Hij is ook zeker heel duidelijk en mooi!

Pretecho, ik mag bij een vriendin gratis een echo komen maken dus doen we met 16 weken! Superrr!

19. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wij zijn net terug van de echo..
    hier ons pukkie, inks hoofdje met een handje, en rechts het buikje, termijn blijft 4-7

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, fijn een goede echo !
    Kan er zelf alleen niets duidelijks uit halen :(

Deel Deze Pagina