Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

Sjantelle sterkte meid...knuf

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ geslacht: wij (of nou ja, voornamelijk ik...) willen het wel weten. We denken allebei een meisje. Nog heel even geduld, 9 febr weten we het als het goed is.

Wij gaan straks trouwens een duowagen aanschaffen en ik vind de nieuwe Bugaboo Donkey erg mooi. Nou had ik van de week de prijzen gevonden en dat ding kost in de versie dat wij 'm nodig hebben, met 1 reiswieg, schrik niet...€ 1.339,-- :$. Nou echt in geen 1339 jaar dus. Mijn god zeg, wat een geld voor een wagen die je maar relatief kort gebruikt.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv cfxssssssssssssssssssssssssc

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oepsie! Ayla vind de laptop ook erg interessant ;).

5. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

meiden heb verder niet alles meer bijgelezen, dat is denk ik ook b ijna niet te doen aangezien hier zooooveel gekletst wordt, en ik maar zooo weinig tijd heb om te reageren...probeer overigens wel regelmatig bij te lezen. Maar zelfs dat is moeilijk:)

6. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

@ mermaid, ik wilde ook eerst die wagen maar de single functie ga ik waarschijnlijk niet gebruiken omdat we tegen die tijd de jongste in een buggy gaat en de oudste gewoon zelf goed kan lopen. Ik heb de easy walker duo gekocht. Dat is de meest praktische wagen voor de doeleinden waarvoor wij hem gebruiken. ( veel wandelen haha) en die verkoop ik tegen de tijd gewoon op MP. Scheelt toch weer een paar honderd euro!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee zeg, wat een verschrikkelijke dagen moet dit voor je vriendin wezen. Gewoon wachten tot hij zelf opgeeft. Zenuwslopend lijkt me zoiets!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hoe ist nu met je buik? Weer rustig?

Vaak zijn het je banden die je voelt trekken. Ik heb er de afgelopen 2 dagen ook wat last van. Maar niet zo verwonderlijk, kindjes groeien nu op zijn hartst, geloof een 2 cm per week. Je baarmoeder moet dat allemaal bijbenen wat zich vaak uit in bandenpijn. Warme kruik werkt zeker, maar ook een paracetamol zou ik lekker innemen. Kan geen kwaad!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee, gecondoleerd! Is toch nog heel snel gegaan!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedemorgen allemaal!

Uitje was gister erg leuk, alleen Dinand had het niet zo naar zijn zin. Wel begrijpelijk als je een hoofdje vol met snot hebt! Maargoed, zeker voor herhaling vatbaar, dit was ons 2e uitje van de feb. mama's 2010. Erg leuk!

Meiden uit de omgeving. Heb echt het gevoel dat er best veel meiden uit zuid holland komen. Wel leuk hoor:D! Ikzel woon in een dorp naast gouda!

Ego:
    Gisteravond kon ik niet slapen. Kreeg op een gegeven moment honger en ben er nog maar eens uit geweest. Cracker met kaas gegeten. Nouja, 2 eigenlijk hihi:p. Daarna weer richting bed gegaan. Handen op buikie gelegd, en dat kleine mini mensje was gewoon 5 minuten lang tegen me hand aan het trappen. Was trouwen de eerste keer dat ik het nu van buitenaf kon voelen. Zo leuk:D.

Iets minder is: heb alweer last van een lektiet! Bij Dinand ook heel erg last van gehad, kon elke dag mijn shirtje uitwassen!

11. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Kom even langs om te zwaaien naar iedereen.
    Fijne zondag allemaal :D

12. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik had van de week het gevoel dat ik geaait werd aan binnenkant van me buik kan dat en heb volgens mij last van me buikspieren en lies spieren is dat banden pijn?

13. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi allemaal,
    ik heb weer meegelezen...
    Maar teveel om op alles te reageren.

Iedereen die weet wat het geslacht wordt:
    Gefeliciteerd...

frummel:heel mooi bedje,ben er gelijk verliefd op.

Verder weet ik het niet meer.

Hier met mij gaat het goed nu ,na 3 dagen banden/bekkenpijn en veel rust is het eindelijk gezakt...
    Ben nog wel een beetje voorzichtig en ff uizoeken waar mijn grenzen liggen om de pijn te voorkomen.
    Ik heb wel zo`n band van de prenatl besteld voor ondersteuning van de bekken.Heeft iemand hier ervaring mee?
    En hielp het veel?

prettige zondag allemaal!

groetjes kim

14. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Schildje jammer dat ze niks konden zien in het NUB-forum. Ik heb hem er net op gezet ben benieuwd wat ze ervan maken :D

Jac ja Dean is de broer van Ben :D Wat doen jullie als jullie nu helemaal stilliggen? Blijven jullie dan aan boord? of gaan jullie het stadje in waar jullie dan op dat moment liggen?

Sjantelle gecondoleerd met het verlies van de vader van je vriendin. Het blijft altijd moeilijk zulke dingen.

Lukatwo gefeliciteerd een jongen op komst :D 45 min :$ ach dat is altijd leuk zolang kijken naar de beeb ;)

Belliebel leuk dat je het gezellig gehad hebt gister! Een lektiet bestaat dat ook nog :( Ohww wat leuk dat je het van de buitenkant al kan zien dat de beeb schopt!

Truus ik zwaai terug :D

Zo ik zit alweer in week 14. De tijd gaan ineens snel :) Kom er net achter dat er een steundingentje van mijn bril foetsie is. Ik vondt het al zo raar zitten :D Morgen maar eventjes naar Hans Anders :D

15. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Sjantelle: gecondoleerd met de vader van je vriendin. Jammer dat jullie niet op een lijn zitten wat betreft het geslacht.
    Gelukkig is mijn mannetje het met me eens en wil het ook niet weten.

Verder lekker een rustig zondagje op de bank. Moppie slaapt al vanaf half 11 en begint nu een beetje wakker te worden. Ga zo de was ophangen en dan mijn meissie uit bed halenm heb net al haar babyspeelgoed opgeruimd, aangezien ze volgende week jarig is en een boel nieuw zal krijgen.

16. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Sjantalle: kon niete echt terug vinden wat er was voor gevallen met je hubbie, maar hoop dat het snel beter gaat!
    En sterkte met het verlies van de vader van je vriendin!

Bellie: wat gaaf ja je ukkie al voelt vanaf de buitenkant! Ik voel het wel steeds harder, maar vaak is het maar 1 schopje, en als ik mijn hand er bij houd is het weer weg...

hIer gaat het redelijk, heb last van bi en voel me gewoon emotioneel kut!
    Heb mijn roosters gehad op mijn werk en sta heeel veel korte vroege diensten ingepland, daar baal ik flink van, moet dan veel dagen werken voor weinig uren.
    Mijn collega gaat met zw.verlof en er komen heel veel diensten open, maar ik mag ze niet ruilen met mijn diensten
    Vlg week maar eens een gesprek met mijn leidinggevende...
    Als ik een vroege heb gehad ben ik de hele dag echt zooooomoe, dan kan ik niks meer, schiet niet echt op, hihi
    Heb trouwen ook veel last van harde buiken, vooral bij lich. inspanningen, maar ook gelijk bij stress situaties, bijv. als er ruzie is op mjin werk tussen de jongeren, of als Barrie zit te zeuren

sorry, een hele klaagzang...
    hIer gaat het redelijk, heb last van bi en voel me gewoon emotioneel kut!
    Heb mijn roosters gehad op mijn werk en sta heeel veel korte vroege diensten ingepland, daar baal ik flink van, moet dan veel dagen werken voor weinig uren.
    Mijn collega gaat met zw.verlof en er komen heel veel diensten open, maar ik mag ze niet ruilen met mijn diensten
    Vlg week maar eens een gesprek met mijn leidinggevende...
    Als ik een vroege heb gehad ben ik de hele dag echt zooooomoe, dan kan ik niks meer, schiet niet echt op, hihi
    Heb trouwen ook veel last van harde buiken, vooral bij lich. inspanningen, maar ook gelijk bij stress situaties, bijv. als er ruzie is op mjin werk tussen de jongeren, of als mannetje zit te zeuren

sorry, een hele klaagzang...

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Goeiemiddag meiden,

Ik heb net zoals BB10 ontzettend last van mn buik. Ik voel me ontzettend opgeblazen en heb een zeurderige pijnlijkgevoel in mijn buik. Pff daar word ik weer lekker onzeker van.

@ marloes: dan wonen we echt heel erg dicht bij elkaar in de buurt! Wat leuk dat je oudste zo met je zwangerschap meeleeft en de baby graag wil zien. Lekker van genieten!

@ frummel: stoere wieg!

@ kaatje: hoofdpijn weer weggetrokken? Veel plezier met zwemmen!

@ geboortekaartjes: ik vond het de vorige keer ook erg moeilijk om een leuk kaartje te vinden. Ik denk nu aan een fotokaartje, lijkt me ook erg mooi.

@ roken: er wordt hier binnen niet gerookt. Mannetje rookt wel, maar altijd buiten. Ook als hij ergens op visite is.

@ Sjantalle: wat vervelend dat je problemen met je mannetje hebt. Hopelijk komen jullie er snel uit.
    Gecondoleerd met de vader van je vriendin :(

@ mermaid: das wel errrugg duur voor een wagen ja!! Heb je nu ook al een bugaboo? De easywalker heeft ook een mooie duowagen.

@ belliebel: wat leuk en bijzonder dat je je kindje al voelt bewegen. Lekker van genieten!

@ Danitjuh: hier ben ik weer :D Gefeliciteerd met je 14 weken!

@ zonnebeertje: hopelijk kom je er uit met je leidinggevende. Wie weet kunnen ze wat meer rekening met je rooster houden nu je zwanger bent? Sterkte!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zonnebeertje, ik zou het zeker wel aangeven op je werk hoor. Harde buiken op dit termijn wijst er echt op dat je het rustiger aan moet doen! Dus praten met je leidinggevende. Desnoods zeggen dat je al die vroege diensten niet trekt. Dan ben je heel eerlijk, en moeten ze vervangend werk voor je zoeken. Nu weet ik niet wat voor werk je doet, maar als ik het zo lees werk je in de zorg! Anders zou ik het zeker bespreekbaar maken met je vk.

19. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja, werk in de gehandicaptenzorg.
    Het is lichamleijk niet zwaar, maar geestelijk wel heel erg.
    Ik denk dat ik morgen de vk maar even bel, kijken wat zij zegt!
    Dank jullie!

@pijn in de buik: ik heb het al vanaf 12 wk, is nu niet zo vaak en erg meer, maar ik had het in mijn linker onderbuik, ook steken, ook als ik zat.

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Babsie, ja er zit dus niks anders op haha :D

@Sjantalle, dit had ik met de 1ste ook , met de 2de had ik met 35 wk een bloeding dus extra controle bij de gyn. 2 wk daarna nog een keer geweest en toen hadden mijn man en ik zoiets van laat maar komen wat het is. Ik heb het toen netjes voor mijzelf gehouden.
    Nu met de derde waren wij er alle twee overeens dat wij het nu wel met de 20wk echo willen weten.

@zonnebeertje, dat is wat minder. Zou het zeker aangeven. Als je nu ook al last heb van bi en harde buiken kan dit straks alleen maar erger worden en dan zit je straks misschien wel thuis met zo'n erge bi dat je niks meer kan. Leidinggevende zal toch een beetje rekening moeten houden met jouw.

De steken in je buik is het zelfde wat mijn schoonzusje nu heeft. de vk had al gezegd om rekening te houden dat dit de hele zwangerschap zal blijven. Ik hoop voor jouw dat dit niet zo is net als voor mijn schoonzusje. lijkt mij niet fijn..

Deel Deze Pagina