ha die dames, nooky. klinkt idd als bandenpijn. kimlee fijn dat het beter gaat met je. Hier helaas geen ervaring met zo'n band. Danitjuh. Wij zijn nog aan het varen. morgen zijn we er. en dan is het de vraag of we door mogen ja of nee. tot op heden is het nog niet gespert. dus hopen van wel. En idd als we ergens stil liggen gaan we vaak het dorpje even in. Helaas ligt het er wel aan waar je ligt, want niet op elke ligplaats kan je er af.Je gaat zeker met je echo 27-1 vragen wat het word. Hoop voor je dat ze het dan al kunnen zien. succes alvast. belliebel. haha ben ik niet de enigste met een lektiet. ben net 6 mnd van de borstvoeding af. dus daar zal het wel mee temaken hebben. (en natuurlijk van die 6 al weer 3 zwanger.) zonnebeertje. rustig aan meid. noukje. kan me voorstellen dat je onzeker bent hoor. Wel leuk dat je nu gezellig meekletst. kimm klinkt wel leuk zo. dacht idd ook dat je zelf weinig te zeggen zou hebben over je kinderen in zo'n programma. maar dat blijkt toch heel anders te zijn. En af en toe reflectie naar jezelf kan nooit kwaad. patriesje. fijn dat het langzaam beter gaat met celano. schildje geduld is een schone zaak. Maar ik ben ook zo nieuwschierig wat het word. wat duren het dan toch lang he voordat je 20 weken bent. marleen. ja soms kan er best wel een groot verschil tussen kinderen zitten. Heb iik met de kleine van mijn beste vriendin. schelen maar een maand. maar zou eerder 4 a 5 mnd zeggen. maar goed dan heb ik ook een ukkie en zij een reus. fightforlove. succes morgen ben benieuwd of je gevoel klopt. enne ik hou me aanbevolen voor die 1000,00 als je er naast zit hihi. kaatje sorry hihi. leuk he zo ff zwemmen. vind het ook altijd leuk helaas manlief wat minder. en ja 4 kindjes alleen in een zwembad is niet een geslaagde combinatie. Dus maar wachten tot manlief meegaat. Succes morgen bij de echo. babsie geen idee? kim, hoop dat je snel je energieniveau op peil hebt. heb je idd nodig. namen. hier hebben we onze twee namen. maar ik twijfel nog wel. manlief niet (wie had er anders verwacht?) Hier weer lekker dagje aan boord gehad. heerlijk altijd met heel het gezinnetje aan boord. morgenochtend weer naar ons dorpje rijden om de kindjes naar school te brengen. En dan mijn laatste weekje thuis.
Goedenavond meiden! Wat een geklets zeg! heb alles bijgelezen, maar ben nog te verrot om op alles te reageren (waren meer dan 20 pagina's) Gister en vandaag naar school geweest, terwijl ik nog echt ziek was. Was bijna geen doen.. Gelukkig heb ik het overleefd! Lig nu uitgeteld op de bank.. Vanochtend heb ik mezelf even gewogen en volgens mij weeg ik nog minder als voor mn zwangerschap.. Is dat niet 'gevaarlijk'? Ben bijna 15 wkn... Ik zie dat veel mensen bij mij in de buurt wonen, ik woon in Zoeterwoude! Ik weet niet of het kan, maar is het een idee om dit ook op de site erbij te vermelden? Ik weet namelijk nu al niet meer wie er bij mij in de buurt woont.. *shame on me*
Wat hebben jullie al gekocht voor de kleine?? ik had nog zelf nog liggen, een luiertas, een draagzak,dekentjes,een mobiel, en een wipstoeltje heb ik gekregen.. nieuw heb ik gekocht een wieg en de volgende aankoop wordt een kinderwagen... de rest van kinderkamer koop ik bij de ikea... als het kamertje klaar is..
hee mamatien , ik kom zelf uit hazerswoude dorp maar woon samen in roosendaal met me vriend ga wel wee verhuizen richten hazerswoude dorp of benthuizen
jaah ik dus ook wel bijzonder en lijkt me wel keertje leuk om een keer wat met ze alle iets te doen zeg maar
Jac, misschien kan je een keer een vriendin/buuf ofzo mee nemen? kun je toch zwemmen. En je bent weer in de war ik heb morgen geen echo mamatien. Ik ben bij Levi eerst 5 kg afgevallen,en bij Milou 4 kg voor ik aan kwam. Zolang je niet te veel afvalt kan het op zich geen kwaad. De baby pakt toch wel wat hij nodig heeft. Als je maar zorgt dat je voor jezelf ook genoeg binnen krijgt omgeving op site Kan er idd bij. Zal er vanavond of morgen even naar kijken. Zie toch echt leuke mini meetings in Alphen a/d Rijn in het vooruitzicht Mooi centraal voor boskoop/gouda/hazerswoude/zoeterwoude etc Gekocht voor de kleine Een roze rompertje ( vond hem schattig en als het geen meisje wordt zie ik het dan wel weer ) Een rompertje, slofjes,sokjes en een mutsje gehad. Verder zie ik zoveel leuke dingen maar heb voor een jongen alles al dus wacht maar netjes mijn echo van volgende maand af
Op onze hyves straat trouwens ook een lijstje woonplaatsen. Moet je alleen de wie=wie lijst er even bij pakken welke naam bij de nick's hier horen zp jm Hyve - hyves.nl
Geweldige 3 minuten: Ik kijk hoe twente het heeft gedaan tegen Groningen. Goed gedaan Twente 2-1 gewonnen Nice!!! Dus ik zeg tegen Ticho. Ticho twente heeft gewonnen en weet je tegen wie ze moesten spelen? Nee! Tegen Groningen. Dan hebben wij gewonnen en papa verloren. Ja dat klopt. Mag ik papa bellen? Ja hoor schat. Papa groningen heeft verloren!!! Wij hebben lekker gewonnen dat krijg je er nu van!!!!
Heb wel gelezen maar echt niks onthouden sorry Ben nu wel erg moe, De hele middag zijn we in de dierentuin geweest. Burgers zoo Hebben we gelijk maar een abbo op genomen aangezien t maar 20 min hier vandaan is en als het slecht weer is heb je altijd wat te doen. Noëlle vond het helemaal geweldig! Alles was ohhhhohhhhhhh en POES! hahah elk dier is een poes... ook al ist een olifant!
Hey meiden, ik lees regelmatig mee en af en toe reageer ik. Actiever meepraten lukt niet omdat ik een druk (sociaal) leven heb. Daarom geloof ik niet dat ik echt een toegevoegde waarde heb op dit forum onderdeel. Merk dat er toch veelal door een vaste kern geschreven en gereageerd wordt. Dus meld mij bij deze af. Iedereen in ieder geval een hele fijne zwangerschap!
Rono: dan kunnen wij een keer mini mesten in burgers Zoo, wij hebben ook een abbo Kimm: haha! Lukatwo: jammer dat je gaat, maar kom nog eens kijken wanneer je het leuk vind!
Jaaaaaa, ik voel de baby nu ookvanaf de buitenkant!!! Oooh genieten het is rustig op mijn werk! Mijn collega had 2 zware diensten met de kids hier, maar ik straal vast elrust uit of zo, want het was gelijk over toen ik kwam ikke blij!
Lukatwo. jammer, maar begrijpelijk. Misschien bedenk je je nog een keer. Je bent iig altijd van harte welkom om weer mee te komen schrijven
Morgen weer een paar vk afspraken. Veel plezier meiden Miracle08: afspraak vk Miffy77: afspraak vk Sjantalle: afspraak vk Rono: afspraak vk
lukatwo: jammer...Je bent altijd welkom hoor! aankopen: nog niks... Ik wacht tot de 20 wkn echo. Hoop dat tegen die tijd het kamertje ook klaar zal zijn zodat ik de kleertjes kan gaan uitzoeken, wassen en netjes opruimen. Kimm: je zoon heeft humor! nub: no idea..geen expert hier geboortekaartjes: zit te denken om dochterlief een kaartje te laten tekenen in een of 2 kleuren en dat dan te gebruiken. Ze tekent erg grappige, complete poppetjes. Maar nog even overleggen met hubbie en mijn broer. Mijn broer kan ze dan printen of drukken. Hij is erg goed in grafische vormgeving. Meiden, thanks allemaal!! Had van te voren niet verwacht dat ik weer zo op mijn eigen emo zou worden teruggesmeten bij het overlijden van iemand anders zijn vader. Vandaag, voordat dochterlief van logeren thuiskwam, ook aan hubbie medegedeeld dat het nu te moeilijk is als we niet tegen elkaar kunnen praten. Heb het wel rustig gehouden en langzaamaan leek hubbie wat bij te trekken. Moet ook wel zeggen dat hij op dit moment een erg vervelende ontsteking in zijn mond heeft waar hij last van heeft. Hij vond dat ik niet lief was geweest en ik heb gezegd dat we dan allebei net zo goed niet lief zijn geweest. Nu praten we weer en de rest komt dan ook wel.. Hij heeft me vandaag ook weer een keer geholpen onder dat ik het letterlijk gevraagd heb. Ik ga vanavond vroeg naar bed. Word doodmoe van die emoties. Morgen naar de vk, hopen dat we het hartje weer kunnen horen. Anders ga ik echt door de grond met alle gebeurtenissen van afgelopen week
*waait weer even binnen* Allereerst Feli voor de meiden die het geslacht te weten zijn gekomen! @buik/bandenpijn warm bad en/of kruik werk bij mij erg goed. Het komt bij mij echt met vlagen. @ gekocht voor de beeb: Een mutsy 4-rider, een maxi-cosi, een box, en ik heb al best wat kleine kadootjes gehad (kleertjes enzo) Verder hebben we de vigo oak babykamer op het ook van babypark. @baby voelen. Ik weet niet wat ik voel Verder heb ik niets meer onthouden van de 20 pagina's die ik net gelezen heb Ego: Gisteren was een gezellige maar zware dag, van 12:30 af volk over de vloer, en om 22:45 gingen uiteindelijk de laatste naar huis dus dacht ik, zo hehe eindelijk naar bed....begint hubbie om bitterballen te zeuren dus kon ik de diepvries in en lag om 23:30 een keer in bed. ('s morgens wel heerlijk samen met hubbie in bad gezeten) Vandaag weer veel te vroeg wakker ivm hooge nood, daarna ontbeten en vanmiddag tussen de bezoekers door in een hele verkeerde houding op de bank in slaap gevallen. resultaat: mijn rug en schouder doen gruwelijk zeer. Dalijk dus maar een warm badje en dan duik ik het bed in voordat ik weer in slaap val op de bank...