LOL , ik snap dat je bedoelt mini meeten, maar ik vond het mesten wel leuk in combi met de dierentuin, hahaha. Wat leuk dat je de baby al vanaf de buitenkant voelt. @ Sjantalle: Ik heb gemist wat er speelt/speelde tussen jouw en je vriend/man, maar ik had uiteraard wel begrepen dat het even niet zo lekker liep. Fijn dat jullie nu iig weer on speaking terms zijn.
Sjantalle, als je dochter al leuk kan tekenen zou dat zeker een leuke optie zijn ! Paso, druk weekend gehad dus. Idd wel een nadeel nu je man niet zelf uit de voeten kan dat jij 'savonds laat nog bitterballen kan gaan staan maken ( al had ik hem geloof ik een boterham gegeven )
Kimm Wat fijn dat Ticho zo lief is. Beterschap meid! Lindaatje Wij hebben eigenlijk al het grote spul nog. Dus we hoeven alleen spullen te kopen voor Jara haar nieuwe kamer en kleertjes ed. We hebben ook nog wel wat liggen van Jara, maar dat is voornamelijk roze. Ook wel wat neutraals gelukkig dus we hoeven niet alle kleertjes/rompertjes ed te kopen. Rono Leuk zeg dat jullie zo dicht bij een dierentuin wonen! Geweldig dat Noelle alles een poes noemt Lukatwo Jammer dat je besloten hebt niet meer mee te kletsen. Geeft toch niks als je af en toe even aan komt waaien? Veel plezier en succes met je zwangerschap! Sjantalle Fijn dat jullie weer tegen elkaar praten! Ik heb daar zo'n hekel aan als Marcel niet tegen me praat. Ik houd dat niet zo lang vol hoor, ik blijf net zo lang praten tegen hem tot ie weer tegen mij praat Rustig aan meid! Paso Hoe is het nu met je mannetje? Knapt ie wat snel op? Lekker slapen straks, hoop dat je morgen wat minder last hebt van je rug en schouder.
Ik ben inderdaad ook een sept08 mama. Lief dat je me uitnodigt. Maar doordat ik toen in okt was uitgerekend, ben ik bij de okt mama's gaan schrijven. Waar we nu een hele hechte eigen forum mee hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens met jullie meelees.
pfff drukke dag voor jou paso!! Zonnebeertje: Inderdaad! een burgersbush meeting haha! Ideaal een abbo. Je hebt altijd wat te doen. Ik heb sommige van jullie die ik herkende toegevoegd op hyves ( als jullie dat niet erg vinden haha )
ow zo. Volgens mij heb je het trouwens al eens verteld. komt me iig bekend voor haha. ooho stiekem mee lezen he !
Hier nog zo 1. Met name voor mijn ouders! Mijn moeder is altijd al nieuwsgierig geweest en pluist altijd alles uit. Als er bij iemand in zijn WWW staat: Sterkte *naam persoon*. Gaat ze in die vriendenlijst naar die persoon zoeken om te kijken wat er aan de hand is. Bizar, maar heel erg nieuwsgierig. Ze weten dan ook niet dat ik op een forum best actief lid ben, en dat probeer ik vooral zo te houden i.v.m. het geslacht straks.
belliebel maakt vna zp in ieder geval geen geheim hahaha! Zit bij haar foto's te kijken, staat dinand gewoon met zp op de foto haha
Hier ook zo'n moeder die super nieuwschierig is... dat terwijl ik een slecht band met haar heb. Gaat ze in ene vertellen wie er bevallen is.. en ja.. waar kent ze die van???? mijn hyves haha