Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwaai Zwaai

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik duik lekker mijn bed in.
    truste

3. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige week een kladblokje geopend en daar reacties geschreven, maar glad vergeten te plaatsen....hieronder voor de liefhebberts alsnog :D

@reageren: dat lukt alleen als je elk uur even kijkt wat er geplaatst is…het gaat hier zoooo hard! Vind het trouwens wel erg grappig dat zoveel meiden reageren op het 'niet-reageren' onderwerp. 'Bewijs' geleverd: berichtjes worden aandachtig gelezen :D

@Marlous; veel plzier in Dusseldorf. Kerstmarktje bezoeken?

@BB10 @Mumm84 mooie echos!!

@frummel, alles deed gewoon zeer bij het bevallen. Maar het was wel goed te doen. Naar het einde toe werd het heviger, maar op de een of andere manier ook dragelijker. Denk dat de endorfinen hun werk goed deden. Het staan van het hoofdje was pijnlijk, maar zo ontzettend kort.

@zonnebeertje, mooi dat je toch gewoon vrij hebt gekregen.

@Miracle08, ik ben nu veel moeier en misselijker dan bij Vincent. Dus dat is duidelijk anders. Ik had verwacht dat ik de eerste periode me minder zorgen zou maken. Ik heb tenslotte al een gezond kind en toen ging ook alles prima. Maar tegendeel is waar. Maak me meer zorgen nu deze eerste periode. Volgens mij omdat ik nu weet wat ik zou verliezen, juist OMDAT ik al een gezond kind heb. Hersenspinsels van mij of herkenbaar?
    Die misselijkheid en een hongergevoel tegelijk hebben, dat herken ik!

4. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de vele pagina's van de afgelopen dagen even 'gescand' en vooral het nieuws van MvN en Pinkeltje vielen me op! Gefeliciteerd meiden!!

5. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind mijn banner (en de anderen van hetzelfde 'merk') trouwens wel een beetje raar...met 7 weken staat mijn baby al op de 10 weken en bij Kaatje staat de mamaticker met bijna 8 wkn al over de 10 wkn...

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sproettie en Zonnebeertje, wat een prachtige echo's!!

Konijn, heel herkenbaar. Ik ben ook al weken zo beroerd dat ik het niet zo goed volg. Af en toe spring ik weer even in. Kom gewoon als jij daar aan toe bent. Dit forum gaat niet weg. Knuffel voor jou!

Angelsound, vandaag van een forumdinnie de Angelsound thuisgestuurd gekregen. En... heb het hartje gehoord. Owh, dat is zoooooooo mooi!!!!

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ sucre: wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!!

@ umi: begrijp wat je bedoelt. heb het nu ook meer. volgens mij omdat ik idd weet wat er op het spel staat.

@ zonnebeertje: jippie een goede echo!!

@ pretecho weet niet of wij dit keer weer een pretecho gaan doen. Vorige keer met 17 weken en ronde 28 weken laten doen en toen mochten we nog 2x omdat ze haar gezichtje niet wou laten zien.

Wil misschien wel geslachtsbepaling laten doen!

Vanavond naar de film de eetclub geweest en bij de scene's in het hotel en bouwplaats zie je mijn appartementen gebouw liggen haha heel grappig om te zien!

8. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Umi, ik snap je helemaal! Ik had gedacht dat ik deze zwangerschap veel relaxter zou zijn maar niet dus!
    Ik ben nu ook veel angstiger dat het kindje niet gezond is, heb ik bij mijn zoontje eigenlijk nooit echt bij stil gestaan! Maar dat komt denk ik echt omdat je al een gezond kindje hebt!

Frummel, Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je ,is niet leuk in het ziekenhuis liggen en je mannetjes thuis! (heb het helaas ook al een keer mee moeten maken)

Kelly, jij ook rustig aan doen!!

Laetitia, welkom, jij bent ook weer lekker snel zwanger na je laatste zwangerschap!

Hier laten we zeker weten weer een pretecho maken, vondt dat zo mooi!

9. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen dames....

heb wel bijgelezen.. maar is nog erg vroeg dus is niet veel blijven hangen... (dochter is vannacht een paar keer wakker geweest dus niet echt goed geslapen)....

angst dat het misgaat: nee, hier niet echt veel last van. Tuurlijk is het niet leuk als er iets misgaat maar ik kan me er wel heel erg druk om gaan maken en erg bang voor gaan worden, maar daar komen we niet verder meer. Ik doe gewoon mijn ding, net zoals bij de vorige zwangerschappen, en ga ervan uit, dat als ons een 4e kindje gegund is, het allemaal goed zal gaan.

Verder weet ik niet of ik vandaag veel aanwezig zal zijn... De kids zijn alle drie ziekjes en manlief is werken dus zal wel een drukke dag gaan krijgen.

Veel liefs!

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hallo dames!!!!

ik heb een hele berg bijgelezen maar ook voor mij is t teveel om alles te onthouden....

aan degene die een mooie echo hadden (want die zag ik hihi)superrrrr gefeliciteerddddd..

frummel wat ben ik blij voor je dat je t ziekenhuis weer uit bent!!!doe rustig aan.

meiden die zo ziek zijn neem vooral veel vocht en mini hapjes misschien houd je dan iets binnen?aaaah sterkte.

en de rest sorry ik weet t niet meer..

ik zelf heb lekker vrij dus duik weer heerlijk mn bedje in ''wij'' gaan lekker uitslapen saampjes haha

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Vandaag "al" 8 weken zwanger. vind dat het best snel gaat. Al kijk ik wel erg uit naar de echo op 21 dec.

12. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

pf weer spitsalarm afgegeven.. Moet zo zeker 45 km reizen.. MAar volgens mij valt het tot nu toe miee!!

Vanavond naar de vk! Ben beneiwud :)

13. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge...lekker begin weer...kom in de woonkamer staat de vuilnisbak te stinken. Kon mijn cracker nog net binnenhouden.

Moet zo 165 kilometer rijden voor een afspraak met een klant. Hopelijk valt de spits een beetje mee.

xxx

14. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren trouwens een mooie slag bij Scapino geslagen...van 18.00 tot 21.00 uur hadden ze speciale actie online. 2de artikel voor een euro. Heb nu een skipak, trui voor manlief en schoenen voor Vincent voor 80 euries!

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Goedemorgen,

Hier een onwijs k*t nacht gehad. Ticho is ziek dus die ligt hier in bed. Hubbie heeft nachtdienst dus die is er niet.

Ticho knetter warm natuurlijk *vies warm* en die wilt dan lekker tegen mama aan liggen...

dus halve nacht tegen ticho gezegd schat schuif eens op... hij praat in zijn slaap... AUTO EN EEN BOOT!!! niet een echte wel een neppie.

Of als ik zeg schuif eens op je ligt op mijn plek... WAT NOU JOU PLEK MIJN PLEK!!!!

en als het ticho niet is dan zijn het wel de katten die elke keer op bed gaan en dan zo onmogelijk gaan liggen zodat ik me niet kan omdraaien dus hup de katten van bed af kruipt er 1 onder de dekens!!!! half 4 was ik dus nog wakker. en ben zo onwijs moe!!!!

ben ook echt zo onwijs gespannen voor de echo van 10:45 uur!! kan je het voorstellen? pff echt zwaar gespannen. Maak me zo druk dat er iets niet goed is zeg maar. moet nog alleen naar de echo ook. hubbie zit aan de andere kant van het land in een hotel te slapen :(

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

* moge* lees wel mee hoor dames maar door vermoeidheid en misselijkheid niet zoveel puf sorry...
    heb de 23ste eerste echo en volgende week eerste fysio afspraak staan ivmerge bekkenklachten van de vorige keer....ben benieuwd

17. joke007

joke007 Lid

8 dec 2010
    5
    0
    0
    hallo dames

wat is er hier veel te lezen zeg:D wat leuk allemaal.
    ik ben nieuw hier en ben 30 juli uitgerkend! ben nu zwanger van de 2e heb een dochter van 2jaar...

ik heb nu wel last van mislijkheid. had ik bij de eerste helemaal niet..
    ik wou ook vragen wanneer bij jullie de 1 ste echo was... rond welke week... dat is toch meestal rond de 10 week?
    zie allemaal verschillende weken.

22 dec mag ik naar de verloskundige erg spannend allemaal.
    geef zelf zwemles dus ben nu al kindjes aan het ontwijken voor dat ze me in de buik schoppen.!

groetjes

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier een lekker nachtje gehad. Eindelijk weer goed geslapen zonder vage rare dromen. Wel werd de kleine man om 01.25 uur wakker, maar manlief is eruit gegaan, heeft hem wat drinken gegeven en is daarna weer lief gaan slapen.

Ik vind het ook allemaal snel gaan hoor deze zwangerschap! Kan me herinneren bij Dinand dat alles voor de 20 weken zo enorm langzaam ging. En nu zit ik al op 10 weken. Nu komt het misschien ook wel dat ik al een kleine heb en me daarom minder bewust ben van het feit dat ik zwanger ben. Ik kan er overdag gewoonweg niet te vaak bij stilstaan dat er over een 30 weken een klein babytje hier in huis is. Dinand neemt heel mijn dag in beslag hihi:p. Is verder niet erg hoor, ik geniet wel erg van deze zwangerschap.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @kaatje ik vin dhet ook snel gaan.

@kim1988 balen van je slechte nacht.
    vervelend da tje man nie tmee kan naar de echo drek.
    wil toch veel succes wensen met je echo.
    gaat e riemand anders mee?

@umizomi kijk das nog eens leuk shoppen.

@joke welkom en gefelciteerd.

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier gelukkig ook redelijk goed geslapen zonder hoestbuien.
    vannacht alleen een paar keer mn neus moeten snuiten maarja het kan er maar uit zijn.

Deel Deze Pagina