Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo ben weer bij:D.

Hier wel een lekker dagje gehad! Niet heul veel gedaan, kreeg niet echt iets uit mijn handen. Laatste werkdag is 18 mei Yeah:D. Heb uitgerekend dat ik nog 50 dagen moet werken hihi. Gaat opschieten zo. Sowieso gaat het snel vind ik, zit al bijna op de helft:$:D!

VErder weinig te melden!

2. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Ha Dames,

FF snel een berichtje van mij:

Jac/ kaatje: hihi laat de geslachtsecho gewoon staan, het is vrijdag nog maar een weekje wachten dat red ik wel!!!

Nieuwe dames: Welkom en gefeliciteerd!

Hier vandaag echt een vreselijke werkdag achter de rug, werk in het onderwijs (vmbo) en heb een ontzettend ongemotiveerd examenklas... Normaal loopt de dag wel en kan ik ze wel motiveren maar vandaag ging het echt helemaal niet... Owhh wat waren ze dwars... Pfff Zo lekker naar mijn paardje en ga ik lekker met haar wandelen :)

Baby voelen: voel hem nu af en toe kriebelen, meestal als ik rustig in de bank zit of in de auto.

Verder vroeg ik me het volgende af:
    ik en mijn vent zijn al even uit over de namen, zowel voor een meid als een knul. Maar nu vind ik dat heel lastig, je kan het met niemand overleggen, en wat nou als jij het een leuke naam vindt maar 80% van de andere mensen een stomme naam; als jullie begrijpen wat ik bedoel? Je wilt je kind toch wel een naam geven die voor zijn/haar leven altijd "leuk" is?

Verder voel ik me een beetje een oude muts! Pfff ben 29, volgend jaar oktober ook 30 en de eerste beeb! Maar het gemiddelde ligt hier iets lager geloof ik ;)!

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

7 februari is t zover! spannend! nog 2 weekjes wachten!

4. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    hahaha...de dagen gaan redelijk vlot voorbij totdat je ze gaat tellen!! never nooit gaan aftellen. Alles duurt dan langer!

enne toch leuk die zwdementie..we kunnen ook op de site kijken wie er vandaag wel is geweest.

ooowww jaa: 1 mrt heb ik de 20 wkn echo

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frenzy, Het gaat er om dat je man en jij de naam leuk vinden ! Ieder heeft een eigen smaak, en ken genoeg kinderen met namen waarvan ik denk... oke niet mijn keus. Maar goed dat vinden mensen misschien ook weer van Levi.
    En tuurlijk is het lastig. Je geeft een kind toch een naam voor de rest van zijn leven. Zo is bv Madelief voor een meisje heel schattig,maar voor een vrouw van 35 toch een stuk minder. Net als bv pip voor een jongen etc.
    Kan zelf alleen niet zo goed tegen namen die heel "apart" zijn geschreven. Bv j-me ipv Jamie etc. Vind dat je er ook wel een beetje rekening mee moet houden dat een kind zijn naam zo constant moet spellen/corrigeren

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zo ook weer bijgelezen.

Wupje: Mijn contract loopt op 1 mei van dit jaar af. Zou dus balen zijn als hij niet verlengd wordt. Ga uiterlijk eind februari vragen of hij het nu al weet, anders moet ik echt wat anders gaan zoeken.

Belliebel: Heb de eerste 10 jaar in de Zuidplas gewoont, daarna zijn we verhuisd naar de Brugweg en toen ben ik met mijn mannetje op het KW-plein gaan wonen. En nu dan in Boskoop.

Leeftijd: Ben 29 (denk ik, want mijn hormonen spelen me nu al parten! -> heb ik niet getypt maar mijn mannetje, daar moest ik het aan vragen nl.) als de tweede wordt geboren en bij de eerste was ik nog net 27.

Augmam: Jeetje zeg, wat krijgen jullie laat een echo. Jullie hebben wel heel erg lang verlof toch?

Frenzy: Wat betreft een naam, moet je echt je eigen gevoel volgen. Als jij het een mooie naam vind, wat zal jou de rest dan nog interesseren.

7. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goedenavond allemaal!

Na een volle dag even wat tijd om online te komen.
    16 weken zwanger vandaag, tijd voor het progesteron en dat werd tijd ook. Ik ben benieuwd of iedereen die voor een tweede of derde of....keer zwanger is ook heftigere verschijnselen heeft dan de eerste keer...poeh!

@belliebel wij kennen elkaar al, sinds zaterdag! Mijn meisje met de mooie rooie krulletjes en jouw jochie met zijn verkouden koppie. Grappig om je dan ook hier tegen te komen!

Ik las ook dat er nog iemand uit Tolkamer is, das erg dichtbij, toevallig!

Wij hebben vandaag voor ons dochtertje een nieuw bedje en bijbehorende dingetjes gekocht, alleen jammer dat het matrasje nog een paar dagen moet 'opstijven'. Spannend hoor, je kleine meisje zo groot zien worden.

Ik weet nog niet zo goed hoe ik op de rest moet reageren, het zijn zoveel berichtjes vandaag en zoveel nieuwe namen, ik denk dat dat vanzelf wel komt; wel leuk dat ik mee mag doen!

Groetjes!

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hai hai iedereen,

ik heb half deels klein beetje gelezen...

ben erg moe en hang beetje in elkaar te zakken op de bank :)

nog 2 nachtjes... en dan pretecho gelukkig om kwart over 11 maar heb er zin in. hopelijk laat de kleine goed zien of het een jongen of meisje is :) ben erg benieuwd :)

slaap lekker iedereen :) liefs

9. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Even een fotootje van mijn dochtertje spammen:

10. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw

Aaaaaah, wat lief!

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Sowee dames het klets-tempo zit er weer lekker in vandaag :D:D

Heb net alles gelezen en maar een beetje onthouden vrees ik...

kikker, welkom!
    lukatwo jammer dat je weggaat, misschien tot ooit!

mamatien, hopelijk voel je je snel wat beter... morgen naar de huisarts of was dat nou vandaag?

zonnebeer, ik zou echt met je leidinggevende gaan praten hoor als al die vroege diensten je zoveel energie kosten! Voor een zwangere kunnen ze toch hopelijk wel wat anders regelen..? Ik pas wel goed op mijn buddy hoor ;)!
    Hoe was je echo??

frenzy, jij een ouwe muts? Moet je hier kijken haha, ik ben 33!

De rest is aan mijn brein ontsiepeld... :):)

O ja, NAMEN! Wij hebben de jongensnaam nog "over" van toen Julie een meisje bleek te zijn. De meisjesnaam is de enige naam waarover we nog even getwijfeld hebben, naast Julie. Dus dat gaat 'm nu worden als het een meissie is. En ik zag dat de naam voor een meisje hier al een keer voorkomt bij de "grote zussen" van een van jullie. Lekker cryptisch he hahaha!

Vanavond bij de verlos geweest, blijkt dat een van mijn favo's (die ook Julie's geboorte heeft gedaan, naasst de gyn) er vrij acuut mee gestopt is door prive-omstandigheden :(. Nu was er een vervangster die wel aardig was, maar een stuk onkundiger overkwam. Ze had echt moeite het hartje te vinden (lukt mij altijd meteen en luid en duidelijk met angelsound), en vond het heeeeeel vreemd dat ik mijn 20 weken echo met 18+6 krijg. Wist ook niet dat hier in het AZM vanaf 19 weken 20 weken echo's gemaakt worden :(. maargoed, met beeb alles prima, is lekker druk aan het trappelen. M'n bm zit al tot m'n navel :$!

Waaah ben zo zenuwachtig voor morgen, om 09:45 de pretecho! Ik denk nog steeds een jongetje... ben zo benieuwd of ik gelijk heb!

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Aaaah Nienke wat een moppie!

13. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo

Nice!!! Als we toch spammen.. foto is van mei 2010..

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miffy en Sjantalle. Schattige meiden hebben jullie !

Zal ik dan ook maar even spammen. Even een krantje lezen

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    leuke fotos!!!!

oja we hebben ook de naam die word t ben helemaal blij!

16. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Och ja..namen...wat een drama. Onze jongensnaam van toen Elin werd geboren hebben we daarna afgedankt. Voor dat babietje leek Abel een geweldige naam maar voor nu klopt dat niet.
    We hadden Julia als meisje maar een exvriendje van mij heeft 2 weken geleden een Julia gekregen; heb er daarna ook maar een streep door gezet...
    Meisjesnamen genoeg maar jongensnamen.....meestal zegt men dan dat het een meisje zou worden he...nog een paar weekjes!

17. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
  18. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    kaatje: heerlijk zo'n wijs ventje!!
    en kikker: lief!!!!!

19. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wat eenleuke foto's komen er voorbij! Nou ja, dan kan ik het ook niet laten hoor! Hier zit ons monster op haar toetje te wachten (dan roept ze naar de keuken PAPAAAAA TOETJE!! :D)

20. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    miffy: jou meisje is ook fijntjes...hier ook altijd geweest.
    Jouw 'monster' geniet geloof ik flink als ze een toetje mag. Mooi snoetje!

Deel Deze Pagina