Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Marlous. Jullie kunnen toch afspreken dat jullie het wel weten maar het stil houden voor de buitenwereld ? ( al zou dat mij niet lukken ;) )

2. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Hallo meiden,
    Gisteravond toch nog migraine gehad.
    Heb me echt te druk gemaakt over dat gedoe op het werk.
    Maar nu gaat het weer gelukkig,
    Mijn meiske is vanmorgen weer naar de psz geweest en ik naar de fysio.
    Verschillende wasjes gestreken, opgevouwen en weer opnieuw aangezet.
    Dus nu even relaxen.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    MNM. au vervelend migraine. 1x in mijn zwangerschap van Levi gehad. Wordt je niet vrolijk van.

4. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    MNM migraine is niet fijn. Ik heb het nog wel eens. Ik had een beetje de stille hoop dat het wel minder zou worden toen ik voor het eerst zwanger was maar jammer genoeg niet.
    Proberen rustig te blijven maar goed dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan. :)

5. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Marlous, oooh spannend alweer bijna de 20 weken echo. Je kunt het ook van jullie houden door het niet aan andere te vertellen. Maar dat kan ook niet iedereen.
    Bij ons is het ook een grens, daarna gaan wij ook beginnen met het kamertje.

Schildje, wat jammer zeg dat er niemand is komen kijken. Gelukkig kun je het toch aardig naar jullie wensen verbouwen.
    Wij hebben ons huis nu ook bijna een jaar te koop staan, wel heel veel kijkers gehad maar geen kopers helaas.
    Gelukkig kan het 2e kindje hier goed bij, maar we zouden liever graag groter wonen.

Kelly, veel plezier met de echo.

Zonnebeertje, toch een meisje, leuk hoor.

Bulldog, wat vervelend zeg dat je nog steeds zo'n last hebt in je buik. Is dat van de banden?

Rono, wat leuk zeg dat je tante wordt, gefeliciteerd.

Marloes, verschrikkelijk zeg die ene vk. hopelijk krijg je juist die niet met de bevalling.

Kaatje, wat klote zeg van je bekken. Dus maar voorlopig niet meer zwemmen of wel?

6. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Zonnebeertje: Gefeliciteerd een meisje, leuk hoor.

Augmam: Wat een verhaal zeg, wat een vent is dat.

Miffy: Veel plezier met de echo.

schildje: Mooi huis hebben jullie hoor en wat heb je twee schattige jongens.

danitjuh: Mooie foto van je peerdochtertje.

Baby op kamer: wij willen in het begin de baby bij ons op de kamer, maar Sara hebben we na een maand in haar eigen kamertje gelegd. Werd ook helemaal gek van elk geluidje dat ik horde.

Marlous: Lekker hoor op vakantie geweest, heb je het naar je zin gehad?

Rono: Raar verhaal hoor, dat je VK je naar de gyn heeft gestuurd.

Marloes80: Jij ook al zo'n vreemde VK. Ik ben met deze zwangerschap ook naar een andere VK gegaan. Zat altijd in Boskoop, maar ben naar de praktijk in Waddinxveen gegaan. Met de VK in Boskoop kon ik echt niet overweg.

Hier lekker donderdag vrijgenomen. Kan ik even bijslapen, aangezien dat er van het weekend met de verjaardag van Sara ook niet van zal komen. Kan ik misschien ook wat voorbereidingen alvast doen voor haar verjaardag.

7. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0

Pfff nee verschrikkelijk.
    Ik heb het al vanaf mijn 4e, maar sinds dat ik van school af ben gaat het beter, nu meestal 1 keer in de maand.
    Maar vooral bij stress situaties. Moeilijk te vermijden.

8. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    vervelend dat jij er ook last van hebt.
    Ja ik probeer me niet te druk te maken, maar in sommige situaties gaat dat moeilijk ja.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Proberen niet te stressen dus

Ik voel mijn bekken met alles, ook met bv een paar winkels in en uit. Heb toch echt geen zin om de komende 6 maanden thuis op de bank door te brengen. Dus plan af en toe gewoon nog leuke dingen ( een ochtendje ) en hou me dan de rest van de dag rustig.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0

Oh lekker vooruitzicht nienke
    zal je vast goed doen zo'n vrije dag

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    overstappen kan hier eigenlijk niet... we hebben hier maar 1 praktijk met 4 vk's (bijna 5)... maar kan natuurlijk wel zeggen, dat ik sowieso geen controles meer bij haar wil.

weet je wat leuk is... een vk, komt in maart weer terug, is hier op zp ook vk; brigitte! en die is echt gezellig en gewoon leuk!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    pfff bekkenklachten lijkt me toch ook wel erg. Je kunt er ook zo weinig tegen doen, denk ik...

13. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    ja slim
    want je wordt alleen maar zwaarder en zwaarder
    en ben bang voor je dat het dus ook erger wordt
    maar leuke dingen zorgen ook voor ontspanning die je nodig hebt
    maar het lijkt me erg pijnlijk

14. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    jeetje wat toevallig zeg
    leuk dat ze weer terugkomt

15. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Ik ga lekker een dutje doen

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    WIIIIIHAAAAAAA we krijgen een MEISJE !!!!!

We zijn er zoooo blij mee, dit was echt mijn allergrootste wens! Zal straks nog even een paar leuke echo-fotootjes plaatsen, nu lekker even samen met Juul een lekker tukje doen!

17. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik denk dat wee een meidenmaand krijgen in Juli! :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Het wordt idd alleen maar erger. Hoe verder je komt, hoe meer alles verweekt dus meer pijn. Kon bij Levi op het end ook niet veel meer. werkte nog 3 uurtjes en verder was het rust houden.

Miffy, leuk een meid !

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Leuk, Miffy, gefeliciteerd!!!

20. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kaatje vervelend zeg die bekkenpijn.

Mnm migraine. praat me er niet van. heb het ook geregeld. al moet ik zeggen dat ik tijdens een zwangerschap minder last ervan heb. Vraag me niet waarom. En nee dames dat is niet de reden dat ik nu weer zwanger ben hihi. Hoop dat je wat rust kan vinden in je werk.

marloes 80. oooh wat lijkt mij dat vervelend als je het niet kan vinden met een vk. Heb natuurlijk ook mijn voorkeur. maar in principe geen problemen met ze. vind het idd wel een oplossing door te vraen geen controle meer bij haar te hebben, maar ja wat doe je dan als je moet bevallen en zij heeft dienst??

Rono gefeliciteerd tante. balen van zo'n vk. zal zeker even polsen bij de andere vk. misschien hebben hun toch een andere mening?

marloes. hihi wij hebben bij onze vierde het niemand verteld. ook de kids niet. enkel wijzelf wisten het. En normaal ben ik slecht in dit soort dingen. maar dit keer heb ik het volgehouden tot het eind. Erg leuk om een geheimpje van ons tweetjes te hebben. en grappig ook als iemand met grote stelligheid beweerde dat zij zeker wist dat het een jongen werd. (is een meisje) Misschien een idee voor jullie??

schildje mooi huis hoor meid. idd jammer dat je via de kelder naar je tuin moet.

miffy whhooaaaa. gefeliciteerd hoor!

Share This Page