Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jac, ik moet heel erg rekening houden met een 3e inleiding, dus dan val je sowieso onder de begeleiding van een ziekenhuis vk of gyn...

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe is het met de file Jac... kunnen er nog schepen langs varen?

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Miffy: leuk zeg nog een meisje!!

Kaatje: ja lastig he de bi :(
    Ik kon bij mijn zoon niet meer lopen op het laatst..
    Ik hoooop echt dat het nu niet zo ver komt!

4. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Zou het!!!! :D

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee meis, wat heftig! Wel fijn dat zijn familie aan jou kant staat! Komt vast goed meid, en probeer inderdaad te genieten op de momenten dat dat wel gaat!

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @MnM in ons huis kan er zelfs nog wel een vierde kindje bij maar dat doen wij niet. Mijn man gaat dit jaar naar de dokter toe. Na de bevalling dan. Dit was voor ons een verrassing en 3 kids vinden wij toch echt wel genoeg hoor! ;)

Rot is dat he als je huis al zolang te koop staat en zoals bij jullie wel kijkers maar geen kopers.

Door de kelder naar de tuin zijn we nu wel gewend maar met de jongens is dat zo rot omdat ik er altijd bij moet zijn als ze naar beneden lopen. Vooral bij de jongste die kan nog niet goed van de trap af en dan vind ik het gewoon eng om ze alleen te laten in de tuin. Maar goed ik heb mijn hobbyruimte ook beneden dus ik zit regelmatig achter de naaimachine en de jongens lekker buiten spelen.

Zo ik ga er nu 1 wakker maken en dan hup naar de bieb en winkel voor het eten. Dus tot later. het zonnetje schijnt hier nu lekker dus na de bieb gaat de oudste maar even leren fietsen met zijn grotere fiets en zijwieltjes. op 1 of andere manier blijft hij niet recht op de fiets zitten en gaat hij dus alle kanten op. dan maar weer zijwieltjes erop en nog even wat langer zo leren fietsen. :)

7. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip

dank je wel dat je aan ons denkt. Wij zijn er langs! opvaren (stroomopwaarts) mag je er nog steeds langs varen met politiebegeleiding. afvarend (stroomafwaarts) lig je stil. veel kennissen familie en vrienden liggen nu dus te wachten en dat zal zeker nog een week duren (volgens de voorspellingen) Wij liggen nu echter stil want we moeten de main op. en die is nog gesperd wegens het opruimen van de bende na het hoogwater. (krijg je ondieptes van) Waarschijnlijk morgen open. maar daar liggen ook nog veel schepen voor te wachten. Dus manlief komt nu lekker naar huis. en dan zien we vrijdag wel weer hoe of wat en of we dan al aan de beurt zijn om weer te mogen gaan varen de main op.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Fijn dat jullie er langs zijn !

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja alles is geregeld. Krijg na mijn ontslag 10 weken langer doorbetaald (nog eens extra op mijn verlof). Dit is hier bij de politie zo geregeld! Prima hoor, ik hou mijn hand wel op:p.

Ah wat een mooi peetkindje heb je! Halfbloedje? Zijn vaak de mooiste kindjes:D.

10. Rono

Rono Niet meer actief

Ik kan geen andere vk krijgen... deze praktijk heeft 6 vk's en doet de hele regio hier :( dus ik ga gewoon naar de gyn!

Thanks voor de felicitaties!!

Migraine: Nooit gehad gelukkig!! Lijkt me erg vervelend!!

Miffy: Leukw eer een meisje!! Dat wil ik t liefste ook :$

Kelly: Nog 1,5 uur en dan weet jij het ook ;)

Echt leuk, zit ik op de pc te kijken bij afbeeldingen kwam ik de map weer tegen van de bevalling van noelle met laatste buikfoto :O

http://img337.imageshack.us/img337/1064/dscf1618.jpg echt groooot!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Fijn Jac... maar nu dus weer in de file...

13. Rono

Rono Niet meer actief

Jij had niet veel straie hea? Das wel fijn!

Deze is van mn zijkant!

http://img99.imageshack.us/img99/84/dscf1617c.jpg

Mn vriend dacht er aan dat er een foto gemaakt moest worden tijdens de weeen omdat ik anders spijt zou krijgen.. en ben er erg blij mee..

Ik ben trouwens bevallen met 41.1

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  15. Rono

Rono Niet meer actief

WOOOW, das een echt ronde buik haha! Idd je ziet bij jou niet echt hele rode scheuren!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee gelukkig niet. Maar die buik was ook één bonk Levi hoor. Kon ook precies voelen hoe hij lag, waar zijn billen etc zaten. En de vk maar zeggen dat het een 5 ponder zou worden. Mooi dat meneer 8 pond schoon aan de haak was

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje ik wil idd ook nog even bij de Wibra gaan kijken, zag ook leuke dingetjes voorbij komen

Marlous wow gaat hard hè al bijna 20 weken! Wij moeten nog even wachten tot 9 februari, nog 2 weekjes dus. Ik vind het ook heel spannend. Wij vertellen ook niemand het geslacht hoor, hier op het forum wel bekend gemaakt maar ik zet het ook niet in mijn onderschrift mochten er meelezers zijn dan is er niks uit te halen.

Miffy gaaf zeg ook een meisje!!
    Het is echt de maand van de meisjes volgens mij. Alhoewel ik nog steeds benieuwd ben of onze echo ook klopt, ik wil bij de 20-weken echo nog een keer goed laten kijken.

Schildje heerlijk dat het zonnetje toch nog is gaan schijnen hè. Hier is het nu ook opgeklaard. Ben benieuwd of het fietsen lukt!

Jac ik zag het gisteren nog op het journaal, echt een heel gedoe zeg. Kunnen jullie de schade nu verhalen op de verzekering? Aangezien de vertraging jullie toch ook geld kost.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeeeej, gefeliciteerd:D:D, wanneer is ze uitgerekend?

19. Rono

Rono Niet meer actief

10 september :D

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    tjemig meiden, wat een buiken!! En ik had in het vliegtuig al moeite met mijn schoenen aantrekken haha! ;) Er staat ons nog heel wat te wachten...

Vond het deze vakantie ineens een stuk minder erg in bikini op de foto te gaan, je ziet al echt een mooie bolling.

Bedankt voor de tips voor komende maandag. Vind het wel een idee om het met zijn tweeën te weten en rest lekker te laten gissen. Eens thuis kijken of mijn lief ook zijn mond kan houden!!

Jac, lastig de file, maar wel fijn dat je man nu naar huis komt!

Augmum, iemand anders zei het ook al, maar denk nu vooral aan jezelf... de wereld draait om jou! Wel een heel vervelend verhaal...

Miffy, ongelooflijk gefeliciteerd, een meid, leuk!
    Kelly, jij weet het bijna, toch?

We hebben geen voorkeur, maar alle Antilliaanse dames waren er van overtuigd dat het een jongen wordt. Sindsdien lopen we daar maar een beetje grapjes over te maken. Maar die zeiden ook dat ik niet te veel bananensmoothies mocht, want daar kreeg je gas van en dat was niet goed voor de baby.
    Er gaat wel een wereld open als je op Curaçao zwanger rondloopt, overal aanspraak en familieverhalen, want dat is het mooiste wat er is! ;)

Deel Deze Pagina