Nee het ziet er helemaal niet beroerd uit al zeg ik het zelf hihi. Ik werk nog steeds minder uren(gelukkig), mijn volle 8 uur had ik echt niet getrokken. Werk er nu 6 op een dag! Misschien dat het nog bijgesteld word naar beneden, maar dat ligt er puur aan hoe ik het trek. Nu nog 48 dagen, als ik me goed ga bedenken is dat in totaal nog 1,5 maand werken! Dagen en weken vliegen voorbij. ME cheffie zei vandaag ook al, tjee mariel, je buik gaat nu wel hard he! Groeispurtje? Eeh geloof het wel. Vaag, maar heb helemaal niet het idee dat ik alweer bijna op de helft zit.
ff ego: hubbie heeft met dochterlief een of ander spelletje gedaan waarbij je een meisjesafbeelding met opmaken en aankleden. HAHAHAHA..lach me slap!!! Maar goed dat juli een meisjesmaand dreigt te worden
Nah sterker nog, mijn contract loopt af als ik met verlof ben en wordt niet verlengd! Mja krijg gewoon 100% zwangerschapsverlof uitbetaald en nog eens 10 weken extra na mijn bevalling.
Tjee, wat rot! Maar meid, ik denk dat als je uitleg waarom, dan moeten ze het toch wel begrijpen? Het is niet niks wat je voor je kiezen gehad hebt!vKomt vast goed! Knuff!
Whaha, ons kamertje is heel neutraal. Ik ging altijd voor de kledingkast staan zodat ze niet stiekum erin konden spieken. Mijn moeder heeft altijd al gezegd bij Dinand dat het een jongen was (had ze gezien na de 20 weken echo, is koud kunstje voor haar, ze heeft 6 kids gebaard) Mijn vader zei een meid, en schoonouders hadden echt geen flauw idee. Schoonmoeder en schoonzus lopen nu al te zeuren dat ze het willen weten haha. Het had echt wel wat om je mond dicht te houden.
@belliebel: ik kon het niet laten...heb ook maar even mijn resterende werkdagen geteld..49 als ik zou tellen tot 4 wkn tot de uitgerekende datum. Zoals het er nu naar uitziet heb ik nog 2 extra studiedagen te gaan..en misschien, maar dat ligt aan mijn lichaam, werk ik maar to 6 weken tot de uitgerekende datum. (6 werkdagen minder..) @echo's: leuk zoveel meiden!! Gefeliciteerd! @Kimm: ik sluit me helemaal aan bij belliebel. Zo'n doorzetter komt er zeker wel! Buikjes: mooi hoor!! Hier was het ook gigantisch grote skippybal! En ja hoor, we gaan weer dezelfde kant op. De laatste 4 weken groeide ik het hardst
Zo weer bij! Wat een geklets vandaag hihi! Hier niet veel beleefd, gewerkt zoals gewoonlijk. Oh, iemand nog interesse in een krolse kat? Moet haar laten helpen, mja, zal je net zien, wil je haar laten helpen, wordt ze spontaan krols! Gek word je ervan!
Hier is het juist andersom. Svader en zwager willen het niet weten. Maar die hebben dus pech. Ze tonen ten eerste totaal geen interesse in mij of mijn zwangerschap. En ga ten tweede niet mijn mond houden omdat zij het niet willen weten. Gaan ze maar mooi samen in een hutje op de hei zitten
Ik moet zeggen dat toen ik eenmaal verlof had, mijn buik in 1 week 3 keer zo groot was geworden! Wat rust wel niet met je lichaam kan doen. Ik kwam na 2 weken een bakkie doen op mijn werk en iedereen keek ook zo: hihi. Was toen ook echt toe aan verlof! Achteraf ben ik heel erg blij dat ik met 34 weken met verlof ben gegaan. Als ik met 36 weken pas was gegaan had ik na 1 week al bevallen. Nu heb ik nog 3 weken lekker het huisje kunnen soppen en babywasjes kunnen draaien. Dat had ik in 1 week niet gered denk ik.
@kaatje hier de hele sfamilie wilt er niks mee te maken hebben en laat niks horen... wel lekker rustig hoor... krijg geen vragen met hoe gaat het bla bla bla ideaal vind ik nu hoor @ actie van me pa had gereageerd op kamertje van MP. Kon ik die ophalen mailde ik terug geen enkele reactie. Ander kamertje gezien geboden en die kan ik ophalen erg leuk kamertje hoor bel ik me pa of hij tijd heeft om even te helpen met rijden (hij rijd ik regel aanhanger) zegt hij ja ga maar achter dat andere kamertje aan... ook om de reden dat ik hen hem gemailt... ik dacht WAT!!!! wederom achter me rug om mailen terwijl ik er zelf achteraan wil gaan op mijn manier... zucht even last van irritatie naar lief bedoelde actie van me paps
Oh, zoiets zou mijn pa nou ook doen, vreselijk irritant! Maargoed, ondanks alles is het natuurlijk wel erg lief van hem!
Poeh he...wat is er een boel geschreven... Eerst even op wat dingen reageren @Augmam He bah, wat een nare verhalen .soms snap ik niet waar mannen zulk gedrag vandaan halen(ik heb er ook zo 1 gehad maar toch!) @Rono gefeliciteerd, tante zijn lijkt me een bijzondere status @Marlous: Welkom terug ! bij elin wisten wij ook niet wat het werd, ik wilde wel graag maar mijn man niet. Nu bij de tweede willen we het wel heel graag weten. Ik vond het heel bijzonder om bijna 9 maanden met die spanning rond te lopen en in neutraal is echt wel een boel leuks te vinden maar ik vind het nu ook wel heel leuk om de andere kant een keertje mee te maken. Het is trouwens wel de bedoeling dat ik het voor me ga houden(haha, de bedoeling dus!) @ bekken Ik heb de vorige zwangerschap de laatste 3 maanden met instabiliteit op bed gelegen echt veruit verrot! Dit keer begon de pijn alweer vroeg en kom ook de straat niet uit zonder pijn maar enigzins beweging is toch het beste medicijn. veeeeel rust en zitten, lopen, staan en liggen vooral afwisselen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de pijn het liefst ontwijk. Nu heb ik een kleine dame in huis en dan ben je dus iedere dag wel druk in beweging, er moet enigzins schoongemaakt worden. De vorige keer ging mijn man elke avond het huis door, poetsen, afwassen, koken, wassen etc. Dit keer wil ik dat niet hebben aangezien hij een fulltime baan heeft en ik fulltime thuis ben, de hulp van anderen wilde ik vorige keer niet aannemen(te trots) maar die zal ik nu wel nodig hebben. Gelukkig heb ik een lieve schoonmamma! Zo, en dan even klagen. Onze dochter slaapt nog steeds niet door, tenminste; meestal niet. Meestal wordt ze 1 of 2 keer in de nacht wakker, altijd huilen. Wij laten dat een hele tijd gaan maar vannacht hebben we haar na anderhalf uur maar bij ons in bed genomen. Bam; een flinke kopstoot tegen mijn neus, een keiharde 'krak' een geschrokken man en een mamma in tranen. Vanochtend naar de dokter geweest; heb hoogstwaarschijnlijk een gebroken neus. er mogen nu geen foto's gemaakt worden en zowel, dan kan er toch niks aan gedaan worden dus ik moet maar voorzichtig doen. AU! Mijn buurvrouw is nog even op bezoek geweest met haar dochtertje van 2 maanden. Wat gaat dat alweer snel zeg! Elin was zo lief voor het kleine meisje; kusjes geven, kletsen, aaien en proberen samen met haar met de ringen te spelen....op zulke momenten smelt ik helemaal! Manlief heeft handbaltraining dus ik hang lekker op de bank, doosje autodropjes erbij...
Oja, JOEPIE! zojuist mijn laatste keer in de blauwe pot geplast.....klaar met moeders voor moeders...wat een opluchting weer!
Belliebel. Mooie buik ! Echt alleen naar voren he. niet rond ofzo Kimm, handig van je pa.. nou ja is wel lief bedoeld toch.Waarom krijgt de beeb niet Ivy haar oude kamer ? of slaapt die zelf nog in het ledikantje? Kikker, lekker ! Ik ben met mijn laatste week bezig Au dat doet zeer Gebroken neus kunnen ze idd niet zoveel aan doen. Is het ook met reden dat ze wakker wordt ? Levi is nu bv bang in het donker ofzo. dus die slaapt met een lampje aan.Die doen we uit als we naar bed gaan,maar als hij snachts wakker wordt klikt hij hem dus weer aan.
@ Bellie: Mooie buik heb je al! Verder niet bijgelezen, kom alleen even zwaaien. Uit mijn werk moest ik Ayla nog ophalen die net bij de oppas alles had onder gekotst. Thuis in badje gedaan, gegeten en onder het eten heeft ze weer overgegeven. Arm meisje. Ze ligt nu al iets van 1,5 uur te slapen, dus ga zo maar eens even bij haar kijken. Morgen kom ik weer wat meer kletsen.
Miffy: leuk een meisje. Kikker: heb bij de eerste zwangerschap wel moeders voor moeders gedaan, maar werd er zo beroerd van dat ik het deze keer niet gedaan heb. Verder dadelijk mijn brood maken en dan lekker een tukkie doen. Hebben jullie nog ideen voor het avondeten met Sara haar verjaardag. Blijven ongeveer 20 mensen eten.
Kelly wow ook al een meisje! Super Frenzy oh ja ik kan me voorstellen dat rijbroek niet meer past. Die dingen zitten al zo strak Kimm ik ga voor je duimen dat je mag blijven! Sjantalle hi hi die hubbie Kikker och jee arme jij. Lijkt me wel zwaar om elke nacht wakker te worden. Wat dat betreft zijn wij heel erg verwend. Kyano sliep met 6 weken door van 10 tot 6 uur en daarna heeft hij rond de 3 / 4 maanden nog wel een periode gehad dat hij ineens rond 4 uur kwam voor een voeding maar na een paar keer hebben we hem 1x laten huilen en toen was het over en kwam hij weer gewoon rond 6 uur. Hopelijk is beebje 2 net zo. Knuff voor jou en hopelijk gaat het gauw beter. Alvast welterusten !