Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hier zon moeder die denkt dat je met een touwtje en een ring het geslacht kan zien haha,
    we zullen straks eens kijken.

ga ik nu ff mn aardappels schillen en friet snijden.
    vanmiddag weer werken straks eerst even koffie drinken bij schoonzus

fijne dag allemaal.

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

bulldog nu al aardappels snijden?;)

hier een ventje wat doorheeft dat als hij zich aan mama's broek optrekt hij lekker kan hangen en de kat knuffelen haha zo lief

Bij de nieuwe gastouder gaat het trouwens geweldig! Ze zijn vreselijk lief voor hem en alles verloopt zonder problemen!

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

by the way let niet op mijn uber beschamende pyjama broek:p het is nog vroeg:D

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @frummel ze zijn nu geschild en gesneden
    ik ben vanavond pas om half 7 thuis als ik dat dan nog moet doen dan eten we wel heel laat.

fijn da thet goed gaat bij de gastouder!

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ kaatje
    nee totaal niet... geheel ongepland...
    daarom ook die negatieve reacties van me ex zeg maar.
    @ ego
    ben zo chagarijnig... niet normaal zeg! gisteren zou er een pakje worden bezorgd. hangt er een briefje op de deur. Indien er niemand thuis is dan pakket post afgeven bij de buren.
    heeft de bezorger dat netjes gedaan... althans poging doen tot
    hebben me buren het pakketje niet aangenomen. dat wouden ze niet!!
    *vloek erg hard* heb het pakketje vanmiddag nodig voor een workshop :S
    kan hem pas eind van de week ophalen verdorie!

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Belliebel ja ze noemt mij tanti :D en als ik dan niet luister dan gaat ze voor me staan en zegt ze tanti jij moet luisteren naar mij hahahahaa ze wordt in okt 4 8) Gaat hard hoor! Weet nog dat ik bij de bevalling was hihihi....

Kimm veel plezier bij de echo!

Kaatje wat fijn dat je het hartje heb kunnen vinden. Steld je wel gerust denk ik. Geniet ervan meid!

Aankomen: woehoeeee ik heb me 1e pondje erbij gekregen hahahaaha... dus wauw 500 gram aangekomen 8)

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen

@kimm: veel plezier bij de echo en wat fijn dat er een vriendin meegaat..
    @frummel: schattige foto
    @kaatje: fijn dat je het hartje kan vinden!

@hier: zo naar het cb joepie helemaal geen zin in haha..levi krijgt nog zn prikjes ik kon toen niet in dec. arm ventje..
    kreeg gisterenavond laat nesteldrang ofzo want ging poetsen :) huisje is wel schoon dus hoef vandaag alleen maar de was even te doen..

en vanavond om half 8 mag ik dus nog een keer terug voor de geslachtsbepaling..hopen dat beeb meer de beentjes wijd doet om t te laten zien. ik zelf kan ook niet geloven nog dat het een meisje word..voel me een jongensmama..:):p

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Goeiemorgen iedereen!

@Kim: Oooeh ook al zo spannend! Nog een 2tal uurtjes en het is misschien zo ver! :D
    Mij mag je het geslacht wel pm'en, ben benieuwd!
    Hopelijk vindt je iemand voor het kamertje op te halen meid!

@Schidje: Dromen waar je stiekem niks van zegt tegen manlief :D Al wisselen, wow das vroeg!

@Kaatje: Wat fijn dat je het hartje hebt kunnen beluisteren!
    Hier nog niks aangekomen, was vorige x bij de controle 2kg aangekomen, gisteren bij de controle terug afgevallen.

@Frummel: Lieve foto! :D

@Fightforlove: Hier ook al nesteldrang! :p
    Ben benieuwd of het nog steeds een meid is, hier lag onze meid ook met der benen toe en heb ik wat geduwd en gedraaid en toen bewoog ze.
    Heb een zoon en kon het echt moeilijk geloven dat ik van elks eentje krijg!

@Iedereen: Dankjewel voor de felicitaties voor het geslacht, we zijn zo blij! :D

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Vraagje! Waarom krijg je een echo speciaal voor de organen? Hier krijg ik speciaal een echo voor het hartje met de 20 weken echo, ook spannend!

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,
    Wat een hoop geklets weer!
    @ Kaat: jeeeh hartje gehoord :)
    @ Frummel: lieve foto!

Ik ga vanmiddag bij kamertje kijken :) ben beneiwud!

Ben vandaag weer gaan werken, eindelijk weer btje afleiding!

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

Heb weer een kladblokje erbij gepakt, ben een dag terug van vakantie en alweer een zeef aan het worden...

@Bellie, wat heb je al een mooi buikje!

@Kaatje, laat je spa en zwager lekker links liggen! Lekker doen wat jullie willen!

@Kimm, fijn dat de souders je met rust laten. Kun je denk ik wel gebruiken?
    Wat een idiote buren heb jij zeg! Wat voor moeite kost het nu om een pakketje aan te nemen? Ben je nu mooi klaar mee... :(
    Is het een idee om te vragen of je dat tentamen mondeling kunt overdoen? Je laat tijdens colleges al zien dat je gemotiveerd bent en alles goed voorbereidt, dus de wil is er wel. Dat zullen docenten ook gezien hebben.
    Er was bij mijn opleiding altijd een soort laatste kans. Als je op het allerlaatste moment op een vak bleef hangen, had je altijd de mogelijkheid een mondeling tentamen af te laten nemen. Het is wel spannender, maar je kunt ook beter laten zien dat je de stof beheerst.

@Nienke, lekker makkelijk houden met eten. ik heb afgelopen jaar een grote pan soep gemaakt (heel makkelijk en het lijkt alsof je ontzettend goed bezig bent geweest!) broodjes erbij, eventueel quiche in de oven en hatseflats: klaar!
    Vond de tip van Bulldog ook wel een goeie, denk dat ik die volgende maand ga uitvoeren :D

@Fightforlove: succes bij het cb vanmiddag en veel plezier met de geslachtsbepaling.

@frummel: geweldige foto! Mooi ventje heb je toch :) En die pyjama kan nog best hoor!!

@Danitjuh, nou dan wordt het bij ons een vent! Als de Antilliaanse dames 9 van de 10 keer gelijk hebben, mag ik hun mening niet negeren natuurlijk :p
    tanti je moet luisteren, geweldig wat een wijsneus!

@kikker, sterkt met je neus!

@Jac, las dat je voorbij de file bent en nu weer in de volgende staat. Zo blijf je lekker bezig ;) Wel fijn dat jullie langs de eerste ellende zijn.

@Bulldog, wat ben je ijverig op de vroege ochtend! Vond het al heel wat dat ik de afwasmachine had uitgeruimd...

@Aankomen: ik ben al eeuwen niet meer op de weegschaal geweest. Misschien toch maar eens proberen... Maar op dit moment heb ik op hol geslagen darmen, dus kom ik niet aan. Alles wat ik eet ben ik een half uur later alweer kwijt... Blijf vandaag maar dicht bij het toilet. Nadeel is wel dat ik een heel zeurderig gevoel in de buik heb, dus ik blijf maar eten en drinken want dat verlicht. En dan maar weer rennen... ;) Krijg een drukke dag... :D

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier nog helemaal niks, naja moet morgen naar de vk, misschien dat er nu toch wel een kilo extra aan zit, niet erg:p.

13. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik vond het ook een hele leuke droom. Het is ook nog iemand die ik ken hier uit de buurt en dat is ook een knappe vent...nou vent hij is 3 jaar jonger dan ik ben. :D
    Tanden wisselen ik weet niet of dat dit vroeg is met 5 jaar en 2 mnd. Als dat zo is dan verbaasd mij dit niks hij had ook al met 5 mnd zijn eerste tand. :)

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Je hebt ook neusspray bij de albert heijn die je als zwangere mag gebruiken(3 tot 5 dagen 3 maal daags!). Deze werkt echt super. is een wit groen doosje en heet xylometazoline (of zoiets, even uit mijn hoofd gezegd hihi:p)

Dus mocht de babay neusspray niet werken, kun je die nog proberen!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    WHAAAAAAHAHA, nee sorry ik lach je echt niet uit hoor!
    Hier heb ik dat ook geprobeerd en mijn ring zegt een meisje hihihi:D.

16. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kim, jammer hoor dat je sfamilie ook zo reageert. Irritant van je vader, maar ja hij bedoelde het goed. haha (super irritant als iemand dat zegt haha klinkt bekend) Succes bij de echo! laat mij maar horen wat het geworden is!

kikker. auw pijnlijk lijkt me een gebroken neus. succes.

mermaid. beterschap met je meisje. hoop dat ze zich beter voelt.

schildje. leuk joh dat je kids zo groot worden.

kaatje. fijn dat je het hartje heb gehoord. zal wel een hele opluchting zijn.

frummel alles goed?? fijn dat het goed gaat bij de nieuwe gastouders.

bulldog enne? wat gaf je ringetje aan??

fightforlove succes vanavond ben benieuwd.

mamatien succes met het zoeken naar een kamertje.

marloes sterkte met je op hol geslagen darmen. klinkt niet goed.
    ja bedankt liggen idd te wachten voor de volgende stremming. komt wel goed hoor, maar ja elk nadeel heeft een voordeel nou is mijn mannetje lekker thuis.

de rest van de dames fijne dag allemaal.

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Kikker gelukkig zit jij er zo relaxed in! Maar misschien zou het een tip zijn om voor de zekerheid eens naar een osteopaat te gaan? Misschien heeft ze iets vastzitten in rug / wervels en huilt ze daarom zoveel? Kyano huilde ook heel erg veel in zijn beginperiode en op een gegeven moment hebben we een afspraak bij een magnetiseur gemaakt en die heeft Kyano toch een stuk rustiger gekregen. Het is gewoon als advies bedoeld hoor, misschien hebben jullie die afweging al lang een keer gemaakt en is het niet nodig.

Danitjuh gaat goed dus met jou en het dialyseren! Super hoor!

Eten bij verjaardagen: wij doen meestal of broodje kroket / frikadel of ik maak een gehaktschotel met een pan rijst erbij. Ook lekker makkelijk en smaakt ook altijd goed.

Kimm veel plezier dadelijk!
    Wat stom dat de buren het pakketje niet wilden aannemen…..;)

Kaatje oh toppie dat je het hartje nu hoort :)!!

Frummel wat een heerlijk mannetje! En fijn dat het goed gaat bij de gastouder!

Mamatien werk ze vandaag!

Touwtje en ring....uhh die ken ik nog niet :( :D

Beetje ego: ik baal zo dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Ik wil zo graag ukje voelen bewegen maar meestal is het echt stil in mijn buik :(. Vanochtend was ik net voor de wekker wakker en ging ik even stilliggen en lekker met mijn hand op de buik en na even wachten voelde ik wel een plopje gelukkig. Maar de echte bewegingen zijn er helaas nog niet. De vk gaf aan dat als de placenta voorligt je vaak pas rond 21 / 22 weken de bewegingen goed voelt. GRRR.
    Ach ja; komt vanzelf wel.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, nou ik wou net zeggen frummel: Wat een ubercute pyjamabroek heb je:D. Hier heb ik ook zoiets hihi:p.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dat heb ik dus gisteren ook bij de hand met een pakketje! Alleen mijn buren hebben het wel aangenomen. Nu zwaaiden ze naar me, en kwam gisteravond laat pas er achter dat ze dus een pakketje hadden afgeleverd. Niet dta ik het nodig heb nu, maargoed...gaat een beetje om het idee! Raar dat je buren dat niet even hebben aangenomen!

20. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Belliebel: Weet ik helemaal niet, is gewoon standaard hier dat ze de organen allemaal eens goed overlopen hoor... :)

Deel Deze Pagina