Zonnebeertje, oooh heerlijk zwangerschapszwemmen. Echt lekker ontspannen he in het water? beterschap voor je kindje.
@ mamatien: Leuk kamertje! @ Jeluna: Wij gaan zeker een duowagen aanschaffen. We weten nog niet welke, maar na de 20 weken echo gaan we ons daar eens goed mee bezig houden. @ Kimm: Mooie echos! Nou, Ayla heeft niet meer overgegeven vandaag, dus hopelijk is ze wat aan de beterende hand. Ze is net 3 kwartier wakker maar is nu alweer aan het gapen, dus ga haar zo nog maar eens in bedje leggen.
Whahahaha ja, het is ook echt erg dit keer. Arm beest. Maar goed dat ze volgende week geholpen wordt!
Wat de ass. van de dierenarts vanmorgen tegen mij zei is dat het een tijdje duurt voordat de hormonen afnemen. het kan dus zijn dat ze nu nog last heeft van krolsheid, maar dit zal lang niet zo erg zijn als dat ze niet geholpen zijn. Het is net als een zwangerschap en je hebt een miskraam. Dan blijven de hormonen ook nog even in je lichaam zitten, das dus ook zo met de sterilisatie 9beetje rare vergelijking, maar zo zit het wel ongeveer!) mooi kamertje btw!
pff vanmorgen samen met dex een dutje gedaan(om half 9 er in, saampjes in bed haha) worden we net pas wakker Nu snel een boterham, in bad en naar de kinderboerderij! Ik heb echt nog niet veel bijgelezen sorry dames.. marlous hoe was je vakantie meid? mooi weer gehad en lekker bruin geworden??
Hihi dank je, het valt iedereen nu opeens op. Net kwam een collega van beneden (die wist nog van niks) en die zei: Ja zie je nu wel, heb ik het toch goed gedacht 3 weken geleden, maar durfde het niet te vragen, je weet wel: december, feestmaand, lekker eten en drinken(misschien dat je daardoor een wat boller buikje had), maar nee, dit is een echte zwangere buik! Leuk, gefeliciteerd. Oeh, ja das eng een kroepaanval. Wij hebben het hier eind november gehad. Heb zelfs nog in het ziekenhuis gezeten voor verneveling. 10 minuten lang een kapje op mijn neus houden, wat een drama bij zo'n kleintje. Heb toen ook pufje en mocht 2 keer 2 ml prednisolon geven. Vond het best wel heftig om meteen prednison te moeten geven, maar omdat hij zo benauwd was, hielp alleen dat om het goed minder te maken. En wat is nu 2 ml, helemaal niks! Maar na 2 dagen prednison en 5 dagen de puf was hij er gelukkig vanaf. Beterschap!
grr ik baal echo gaat vanavond niet door ze had per ongeluk dubbele afspraak gemaakt nu moet ik wachten tot morgenavondmaar ben ongeduldig.. en heb ook helemaal geen zin om morgen langs s-ouders te gaan..
Heb je het net gemist Vakantie was echt helemaal heerlijk! Zijn lekker uitgerust, hebben veel gezwommen en gesnorkeld en rondgereden over het eiland. 30 graden, palmbomen, flamingo's en zee, echt genoten! Het is wel weer even wennen aan de nattigheid hier, heb spontaan 4 lagen kleding aan.
2 kinderen: Ik ga ook zo'n buggyboard aanschaffen, tegen dat de 2e er is, is onze oudste 3j2 maand ongeveer
Frummel, oooh heerlijk een dutje de hele ochtend lang. En dan ook nog gezellig naar de kinderboerderij. Heerlijke dag hoor!
Oooh baal baal baal, hier nog 3 weken wachten op de 20 weken echo, wil ut ook weten of het een jongen of meisje is. Ben zo nieuwsgierig.
@ fightforlove: BALEN, dat je echo niet doorgaat. Als je er al die tijd al naar uitkijkt is 1 dag extra wachten gewoon te veel. @ Marlous: Nou dat klinkt als een heerlijke vakantie. Waar zijn jullie geweest? @ duowagen: Ik wil wel zon naast-elkaar wagen. Ik moet er trouwens wel echt 1 hebben. Ik loop altijd naar de stad en als Ayla tegen die tijd überhaupt al kan lopen kan ze dat niet dat hele stuk naar de stad en op zon meerijdplankje lijkt me dan ook niet handig. Lijkt me sowieso onhandig zon plankje.