Fightforlove, ah nee he dat valt zo tegen dan. Is maar 24 uur later, maar toch.... Moeten jullie perse naar je so?
Mermaid, je hebt ook 1 of ander ding wat je op de wagen zelf kan klikken waardoor er voor ayla een extra stoeltje ontstaat. Weet niet precies meer hoe ze het noemen, maar daar zit ik ook nog over na te denken. Zeker in het begin zou ik die kleine nog in een draagzak kunnen dragen en Dinand in de wagen. Ach, tijd genoeg om er over na te denken hihi.
Whahahah! Je hebt gelijk! @Frummel; ben helemaal niet zo bruin geworden, want heb vooral met factor 30 in de schaduw gezeten. Het kan zijn dat je anders een zwangerschapsmasker krijgt, en dat kan blijvend zijn. Had niet zo'n zin in een bruin gevlekt gezicht Heb dus nu een bescheiden kleurtje, naast mijn lief steek ik wel af. Samen zijn we nu net duo penotti.... Jeluna jullie weten morgen al wat het wordt! spannend! Wij hebben uiteindelijk besloten het wel te weten en tussen ons te houden. Beetje een tussenoplossing, zo houden we het toch van ons en kunnen we 'het beestje' een naam geven.
Curaçao, ook een beetje als vervroegde huwelijksreis, we trouwen 30 september en dan zijn we niet meer met zijn tweeën Was inderdaad helemaal heerlijk!
Ja, dat heb je ook nog idd, maar Ayla is pas 14 maanden als de beeb geboren wordt, dus ik denk dat het dan toch nog wel prettig voor haar is als ze echt lekker kan zitten, vooral als we eens een dagje weggaan ofzo. Een draagdoek wil ik ook zeker aanschaffen, maar lijkt me weer zo heet om midden in de zomer de halve dag mee rond te sjouwen.
Gaaf zeg! Mijn man en ik hadden het er vorig jaar over om dit jaar met Ayla naar Curacao te gaan, maar toen was ik ineens zo rete-snel zwanger, dat we een vakantie dit jaar maar overslaan.
hihi duo penotti, zie het al helemaal voor me fijn dat jullie zo een mooie midden oplossing hebben gevonden
Snap ik Bij ons was het ook een beetje husselen, ik was na een half jaartje al zwanger en de rest om ons heen duurde gemiddeld 1,5 jaar We hadden eerst rondtrekken in Thailand op het programma staan. maar met een baby van 3 maanden lijkt ons dat niet zo'n plan. Mocht de pret niet drukken hoor, Curaçao was heerlijk.
Een trekvakantie kan je altijd nog doen als je kindje wat groter is. En ach, Curacao is ook niet verkeerd lijkt me .
heej dames, ik heb me niet meer kunnen beheersen! Zaterdag heb ik mijn geslachtsbepaling ik kreeg zo de kriebels van jullie verhalen dat ik een afspraak heb gemaakt. Ik heb dinsdag wel een echo in het ziekenhuis maar dan is mijn man er niet bij en vindt het toch wel leuk alswij het samen als eerste weten. Heb hem gebeld en hij vindt het erg leuk! Nu aftellen tot zaterdag.... groetjes kimberly ps. ga maar eens douchen,ben niet zo snel vandaag hahaha.
ik heb er even globaal doorgelezen maar niet veel onthouden.. Ik heb net de zwanger doos opgehaald van de etos! Wat een geweldige doos! Een heel pakket magazines van mama en kinderen.. Pak zwitzal luier doekjes Box van zwitsal voor de luierdoekjes Speentje difrax 330ml flesje van avent zinkzalf mamazalf voor straie een knuffel En een kortingsbon dat je 3 pakken pampers voor 10 euro hebt
Denk eerder Rono dat je op 3 pakken 10 euro korting krijgt hihi. Het is ongeveer het zelfde als wat ik bij Dinand kreeg, er is dus niet veel veranderd. Ik heb alleen de bon nog steeds die bon niet gekregen... Heb wel gisteren het blad Wij jonge ouders gehad van de blije doos!
als je dan slim bent ( doe k ook met de lekker in leven bonnen en de vorige bonnen uit zo'n pakket ) wachten op een actie met 3 pakken voor 20 euro.. en dan de bon inleveren dan heb je 3 pakken voor een 10tje
@ Rono mocht je die box nu al ophalen dan? Ik dacht dat dat echt nog weeeeeeken zou duren? Leuk he, zo'n cadeaupakket, heb er wel echt zin in. Las ook al ergens een topic over het kraampakket van de verzekering. Das echt zo'n doos waar je de inhoud van liever niet ziet maar als ie eenmaal binnen is komt het steeds wat dichterbij! Ik las ergens dat er nog een site is? Mag ik daar ook bij? (ben niet nieuwsgierig hoor) Op woensdag is mijn kleine meisje altijd bij mijn schoonmoeder. Ik deed een deeltijdopleiding toen ze geboren werd maar door het weinige slapen heb ik die af moeten breken, ik deed de pabo. Op woensdagen liep ik altijd stage en zo hoefde ik voor Elin geen opvang te regelen. Toen ik stopte met school hebben we die woensdag aangehouden, mijn schoonmoeder kijkt er ook echt de hele week naar uit en Elin vind het ook geweldig. Ik heb dus altijd een mamma-dag. Poetsen tot ik er bij neerval zit er met mijn bekken niet meer in dus vandaag; hang ik op de bank en ga ik straks even een vlug rondje poetsen. Ik kreeg van de fysio op mijn kop omdat ik nog steeds te veel vraag van mijn lichaam dus ik luister vandaag naar haar. Vanavond kom ik eens even alle bladzijdes lezen en reageren.
Kikker: pb maar je gegevens hoor! Ik zet je er op Jaa alleen heb ik menzis en die geeft geen leuke dingen bij het kraampakket ik moet fbto hebben haha, dan krijg je tenminste alle boeken van pauline oud
Kimlee, ooooooooh leuk. Inderdaad wel zo leuk om samen te gaan!!! rono, dat is inderdaad een goed gevulde doos zeg! slim slim slim Kikker, heerlijk zo'n mama dag. Inderdaad luisteren hoor, anders heb je alleen maar jezelf ermee.
Ik kreeg de vorige keer bij vgz ook het kraambezoekboek van Oud: Geweldig boek! Ik las al over een tummytub dit jaar, of een minimonkey...ben benieuwd! Het gaat niet om de cadeautjes maar ze zijn wel altijd leuk!