Wij gaan voor een duowagen achterelkaar! Naast elkaar lijkt me een beetje onhandig in winkels! Ik heb een hele mooie op het oog maar die is wel duur! Is de ABC design zoom! Maar even goed marktplaats in de gaten houden al staan er niet veel op! Marlous, Die vakantie klinkt echt heerlijk!
@wupje: lekker genieten van je avond meid! @frummel: oh lekker wezen zwemmen dus, maar wat raar dat ze daar geen "babyvriendelijke" omkleedhokjes hebben @Jeluna: jij hebt het over een duo wagen....laatst toen wij in tilburg waren voor een wagen werd me er toch een advies gegeven over een wagen met een soort "opzet zitje" wat aan de zijkant van de gewone wandelwagen hangt. Ik was met de stomheid geslagen. De klant liep om te testen een rondje met deze duo wagen door de winkel en zei: ik vind hem wel wat onstabiel, kiept hij niet om als er een kind in het zij-zitje zit? Waarop de verkoper antwoord: "Ik mag hopen dat u als opa uw kleinkind met 2 handen duwt. Dan kan er ook nooit wat gebeuren." "En daarbij is hij met gewicht er in natuurlijk stabieler." Mijn vriend kon het niet laten en zei: misschien moet je wat bakstenen onderin leggen voor ballast 8) smart-ass... Nou ik zou mijn kind er niet in zetten, als die iets op de grond gooit moet je het toch op kunnen rapen zonder je wagen in balans te hoeven houden???
Dat klinkt idd erg onhandig even per ongeluk de wagen loslaten en dat valt ie om! Dat moet toch eigenlijk niet mogen, zoiets verkopen!
Jah en dan heb ik er nog niet eens bij vermeld dat het hier een wagen betreft die aan de voorkant maar 1 wiel in het midden had zitten, die vind ik zelf persoonlijk toch al iets minder stabiel dan de 4 wielige varianten. Ik vind ook dat ze zoiets niet kunnen maken tegenover de klant.
Dames, ik heb op de hyves van ons gezet wat het geslacht word. Aangezien dat wij dat alleen kunnen lezen is dat wel net zo makkelijk liefs tot straks
Zoo het babykamertje was echt leuk Er zat kleine beschadiging op de kommode en wat beschadigingen aan de bovenkant van het ledikant, maar de vriend van mn moeder zegt dat ie dat wel weg krijgt Waarsch volgende week of week erop kunnen we het halen! Ben helemala happy!
Hartje : Ja lucht echt super op ! Ben nu ook niet meer zo bang dat ze hem dinsdag weer niet kunnen vinden bij de vk Mamatien, en een kamertje gevonden ? Geslaagd dus Wupje, herkenbaar. denk dat mijn placenta ook weer voor ligt. Voel hem/haar maar heel af en toe Kimm, mooie echo ! Frummel, lekker zeg zo;n lang dutje samen Kraampakket : Bij Levi zat ik nog bij Zorg&Zekerheid. Kreeg toen een luiertas en knuffel ( is nu Levi zijn lievelingskuffel ). Zitten nu bij Interpolis dus geen idee Aanvragen : Heb ik met 10 weken ofzo al gedaan Paso, je kan via internet gratis zwanger/babydozen aanvragen ( prenatal, etos, babydump etc )Zitten handige dingen en en leuke proefjes Kraampakket moet je aanvragen via je zorgverzekeraar als je thuis wilt bevallen. Zitten watten, verband, matten etc in
@ Frummel: Oh nee das echt heel onhandig als er geen hokjes met aankleedkussen zijn. Hoe heb je dat gedaan dan? @ Jeluna: Ja, die wagen was eerst ook een optie, maar ik wel er toch liever 1 naast elkaar. Pas zag ik een mevrouw lopen met die ABC Zoom en heb ik haar gevraagd hoe ze de wagen vindt. Ze was er laaiend enthousiast over. @ Paso: Ja, zon ding voor aan de kinderwagen heb ik ook wel eens gezien en dat leek me zon onding. Ik vond het er gammel uitzien en volgens mij is het ook super kut met stoepjes op en af enzo. @ Mamatien: Wat leuk dat jullie het kamertje kunnen ophalen. Super!
Het is overigens altijd handig/noodzakelijk om een kraampakket in huis te hebben, ook als je eigenlijk in het zh wilt bevallen. Als je bevalling zo snel gaat dat je geen tijd meer hebt om naar het zh te gaan is het wel echt noodzakelijk dat je bepaalde spullen in huis hebt voor de vk.
klopt en wij(kraamzorg)gebruiken weer de matjes voor de controles en watjes en alcohol voor de thermometers
Kimm wat mooi zeg je echofoto! Ik ga op de laatste dag naar de 9maandenbeurs hahaaha hoe jij het geslacht hebt gezegt 8) op de hyves Jeluna veel plezier morgen bij de echo! Frummel jullie hebben een lekker tukje gedaan hahahahaa Fightforlove balen dat jullie nu een nachtje moeten slapen voordat jullie de echo hebben. En je hoeft toch niet langs je schoonouders? Rono leuk he die box van etos Ik heb hem ook vandaag opgehaald Angiebaby mooie buik hoor!
angie: mooie buik zeg!! Kraampakket moet je voor de 7e maand aanvragen maar soms verschilt het per zorgverzekering. Hij wordt ook niet bij allen vergoed! Je moet hem inderdaad altijd hebben, ookal beval je in het ziekenhuis. Zwembad: Ja dat was echt een ramp! Ik had gelukkig mijn bikini al aan. Dus in een groot invalide hokje(waren er ook maar 2 van, schandalig want het is een groot zwembad). Handdoeken op de grond(had gelukkig extra bij me) Dex daarop rondkruipen. Mama snel omkleden. Spullen in het kluisje. Naar het zwembad, daar zijn dus wel aankleedkussens. Daar kind zijn zwemluier aan en toen zwemmen. Terug was nog irritanter.. Spullen uit de kluis pakken. Terug naar het zwembad, daar kind afdrogen en aankleden. Toen weer terug, de rest pakken. Handdoeken wederom op de grond en mama zich afdrogen en aankleden.. Volgende x gaan we weer met zijn 3en maar dan wel naar een ander zwembad!
Abc zoom is inderdaad erg handig maar ik vind die dingen echt mega voor in de auto(en zwaar). Wij hebben een buggy tandem model gekocht. Ideaal en erg klein opvouwbaar.. Verder gewoon de kinderwagen, draagdoeken en een extra buggy voor Declan
@ Angie: Mooie buik meid. En een hele gave tattoo!!! @ Frummel: Mijn god, wat een gedoe'tje :x. Echt achterlijk dat ze niet gewoon een pashok met aankleedkussens hebben.
mermaid: Ik heb het ook gezegd en toen zei madame muts achter de balie(hooguit 17) De aankleedkussens staan in het zwembad mevrouw. Ja dat weet ik! Heb je kinderen? uhm nee mevrouw Dat verklaard waarom je het niet snapt*zucht* Mijn hormonen begonnen te protesteren hahaha