Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Etosdoos: Ik kan hem ook ophalen:D. Als je naar Home - Etos gaat dan kun je inloggen met jou gegevens en dan zie je aan de linkerkant ergens staan dat je de bon kan uitprinten!

Kraampakket: Zelf geregeld. Heb een kopie van mijn zwangerschapsverklaring opgestuurd en een week later had ik bericht dat ik rond de 24 weken mijn kraampakket kan verwachten!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb helemaal niemand aan de deur gehad vorigjaar. Hebben ze veranderd geloof ik! Ze bellen nu vaak op om te vragen of je gebruik wilt maken van de centerparcsbonnen. Hebben we hier wel gedaan. Heerlijk een weekje met kind er tussenuit en alles bij de hand hebben!:D

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wij zijn vorigeweek zondag wezen zwemmen, ook geen hokje met aankleedkussen. Das inderdaad mooi kl*te! Hier in waddinxveen hebben ze dat gelukkig wel, maar omdat we zo eigenwijs waren en eens naar een ander zwembad wilde gaan die we niet kende troffen we dus het volgende aan: Ijskoud water voor ons, ijskoud water in het peuterbadje, geen bubbelbad en wedstrijdbad was bezet. Na 1,5 uur zijn we weer vertrokken. Volgendekeer weer gewoon hier in waddinxveen!:D

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Je hebt ook van die dingen die je er bovenop kan zetten, dat lijkt me een stuk stabieler als aan de zijkant.

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

Over de aanzet stukken:) Wij hadden ons hier namelijk aardig in verdiept haha.

De buggypod: het ding ernaast, Er zit 1 wiel aan en is vreselijk instabiel als je een kinderwagen hebt met 3 wielen. Wanneer je een kinderwagen met 4 wielen hebt duwt het enorm zwaar. Het grootste gewicht 'hangt' namelijk aan de zijkant en hier heb je geen stuur op! Ook drempels en stoepjes zijn een ramp..

Dat ding wat in de kinderwagenbak gaat waar je kindje op kan zitten(ben de naam kwijt): Niet alle kinderwagens kunnen dit gewicht aan! Bij praktisch alle kinderwagens vervalt je garantie op het moment dat je hem gebruikt(nooit zeggen dus). MAAR het kan zijn dat je kinderwagenbak maar 15 kilo aan kan.. Met baby erin plus dreumes/peuter die erop zit kan het dus gebeuren dat je reiswieg naar beneden knalt! Daar moet ik toch niet aan denken:( Ook ben je het zicht op je kleintje kwijt en heeft je peuter/dreumes geen rugsteun.. Dus alleen geschikt voor hele kleine stukjes..

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh das ook een perfect idee, ga ik straks ook doen!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooi buikie angie:D.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik hoor het al frummel, dat wordt gewoon een buggy aanschaffen voor Dinand! Zeker de begin periode kan die kleine wel in een draagdoek.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer bij.

Heb een klein druk kind in me buik zitten momenteel, men wat gaat die tekeer. Zo erg heb ik het bij Dinand nooit gehad.

Hier lekker pannenkoeken gegeten, smaakte erg lekker.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hebben net de hartslag van uk opgenomen. ( door de rest van de geluiden lijkt het wel een slechte techo cd ofzo haha )
    YouTube - Hartslag26 1

Angie, mooie buik !

11. Rono

Rono Niet meer actief

angie: mooie buik meid! alweer 18 weken!

Belliebel: Haha kan je toch je doos ophalen :)

Frummel: Pfff wat een gedoe dat zwemmen... als wij gaan zwemmen is het meestal centerparcs en daar s alles goed geregeld.

Hier ff een kuthumeur...

Mn schoonzusje heeft net mn schoonma verteld dat ze zwanger is... heeft mn schoonmoeder bij haar wel enthousiast gereageerd.. terwijl ze bij ons reageerde met.. oh leuk. Kan daar zo boos om worden hea, bij noelle reageerde ze ook al zo raar.. en nu bij mijn schoonzusje zo enthousiast..

12. Rono

Rono Niet meer actief

moet me er eigenlijk ook totaal niet druk om maken... maar ondertussen doe je dat stiekem toch...

13. Augmam

Augmam Actief lid

4 dec 2010
    113
    0
    0
    Zweden
    zijn hier ook dames die alleen zijn of hebben jullie allemaal een man :)

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

aaaaaah echt wijjssssssssss supermooi

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    bedankt meiden!!!

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede

ik ben alleen :) ook maar sinds kort maar ben alleen :)

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Angie,
    Wat heb je een mooi buikje!!

18. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Rono: je hebt wel gelijk dat je het jezelf aantrekt! Zou ik iig ook doen. Maar verder lekker in d'r sop laten gaar koken en genieten van je zwschap

Augmom: er zijn wel singledames hier. Ik zelf ben 4,7 jr getrouwd

belliebel: leuk dat je kleine zo actief is! ZOlang ie je ribben nog niet raakt tenminste..

Kaatje: NICE!!!! Je hebt het hartje weer gevonden!! Pfff...wat een opluchting. Nu hopen dat de beeb zich niet meer verstopt.

Frummel: hier ook een zwembad waar de aankleedkussens bij het zwembad zelf zijn. Wanneer je het weet is het niet super erg maar het is vervelend wanneer je er later achter komt. Wanneer wij met zijn 3en gingen kleedde mijn man zich eerst om, deed ik de kleine, vervolgens nam hij de kleine over en kon ik me omkleden. Met babyzwemmen ging ik alleen en zette har in de maxi-cosi wanneer ik klaar was. Maar ja, declan wil vooruit hè? Da's dan wel lastig in je 1tje..

Hier:
    afgelopen nacht, nachtmerries tot en met.. Droomde dat mijn vader naast me lag, in shock (de EHBO shock en niet de krant-shock) en dat ik dat niet tijdig herkende, dat ie daarna dus met een vreselijke uitdrukking op zijn gezicht dood naast me lag... Daarna een droom over modderstromen en hoe je van karkassen kon overleven en dan in een modderstroom terechtkomen en je familie van je verwijderd zien raken, alleen dochterlief had ik bij de hand. De laatste van vannacht was vreemd maar niet zozeer eng. Ik beviel in een lokaal met gordijnen gemaakt van AHtassen...???

Het was dus een lugubernachtje.....zal wel van alle spanning zijn van afgelopen weken. Hoop dat het komende nachten beter zal gaan....

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono. lekker laten gaan ! Hier ook achterlijke reacties van souders. Bij Levi zei mijn svader : eerst zien dan geloven.
    Nu zeiden ze bijna eigenlijk niets.. Pas 20 min. later ofzo zei ze. ow ja gefeliciteerd

20. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Zo, Elin op bed(al bijna een uur en werkelijk nog geen geluidje gehoord; is meteen het bewijs dat ze ook gewoon normaal kan gaan slapen, morgen naar het nieuwe bedje over...ben benieuwd.

@Rono ik hou van boeken. Veilig zwanger heb ik al....veilig bevallen een goede opvolger?
    Kennen jullie ;help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun? Ik heb me echt rot gelachen toen ik de vorige keer zwanger was en Marc en ik dat boek kregen. Wij lenen het ook echt aan iedereen uit die zwanger zijn.

Kimm ja, ik ga ook naar de beurs. Op de donderdag. Mocht je die dag toevallig iemand voorbij zien hobbelen met duidelijke pijn op het gezicht; dan ben ik dat! Ik wil zo graag gewoon gaan dat we het gewoon proberen. Jammer alleen dat ik de week erna pas het geslacht weet en dus nog niet gericht kan gaan winkelen.

Hier geen duowagen ofzo. Als we met de auto op pad gaan neem ik de kleine mee in een draagdoek. We hebben een Hyundai I10(een koekblikje, of bejaardenbak of pausmobiel erg klein dus) en mijn man weigert toe te geven dat we misschien een te kleine auto hebben voor 2 kindjes. We hebben hem maart 2 jaar terug gloedjenieuw gekocht dus ik ben bang dat ik er de komende jaren nog aan vast zit.
    Ik zoek wel een nieuwe buggy: quinnyzapp. Die kan klein opgevouwen mee in de auto. Voor gewoon hebben we een quinnybuzz en daar hebben ze van de skateboards voor, en anders kan Elin ook prima lopen tegenwoordig.

Rono, ik zou mezelf zoiets ook aantrekken hoor. Mijn schoonfamilie is gelukkig echt geweldig maar dit in tegenstelling tot mijn eigen moeder.

Zo, ik meen weer bij te zijn.

Deel Deze Pagina