Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

@Sherry... ja, die van mij was vorige week ziek... deed net alsof'ie dood ging... en had maar 38,4 koorts/verhoging... haha

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Sherry, onderschat het lijden van een man niet he!!! Ze hebben het veel zwaarder dan vrouwen, vooral als ze ziek zijn! :p
    Mijn lief zegt altijd dat hij niet zo kleinzerig is, hij heeft een hoge pijngrens... jaja....

Ik hoop wel voor je dat hij snel beter is ;)

3. Laetitia

Het ultieme klagen wat ik ooit van manlief heb gehoord is toen ik 34 weken zwanger was en met een longontsteking in bed lag. Ik mocht uitslapen van hem en hij zou voor de kinderen (toen nog 2) zorgen.

Om half 9 kwam hij naar de kamer met de vraag of ik toch alsjeblieft wilde opstaan want hij kon het echt niet... op 2 kids letten....

Dus toen ik vroeg waarom ik niet eens een keer gewoon ziek kon zijn was zijn antwoord "jij bent mama en mama's zijn nooit ziek"....

redenatie van een man?

4. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Haha Laetitia, wat een held, die vent van jou!! ;) Ik bereid me vast voor op wat komen gaat...!

5. Laetitia

Ach ja, hij heeft gezien waar zijn ouders de fout in zijn gegaan bij de opvoeding van hem en zijn broer dus is hij doodsbang dat hij diezelfde fout(en) gaat maken... Maar op zo'n moment kan ik hem wel achter het behang plakken (en de kids erbij)

6. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Wat gebeurt er nu al je een keer ziek wordt? Dan lopen er drie en straks vier kleine krummels rond!!!
    Wordt een hobbelig behangetje...! :p

7. Laetitia

Haha, nou, onderhand is hij het wel een beetje gewend hoor... maar hij heeft zijn momenten zeg maar...

8. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Dat hebben ze allemaal!!! Gelukkig hebben ze ook goede momenten, haha!

9. Sherry

Sherry Niet meer actief

OMG ja dat is erg hahaha. MANNEN!

Die van mij zou dat niet durven.. Die zou als er hier kinderen in het spel zouden zijn eerder mijn moeder bellen dat hij het niet aan zou kunnen. Of naar mijn moeder toegaan en zeggen: ze wilden naar oma. hahaha

Vorige keer waren we beide ziek en hij was alweer aan de betere hand. Toen wilde hij speciaal boodschappen doen en een hele lijst verder afwerken. Hij heeft het toen geweten. Op een gegeven moment hing hij kotsend uit het raampje van de auto. En het enige wat ik toen zei tegen hem: als ik ziek ben lig ik liever op bed of ben ik thuis en wil ik niet gedwongen worden om naar de makro of de sligro te gaan..

Ik gun mezelf nooit ziek-zijn-tijd. Heb nog een bedrijf te runnen dus iedere dag is er 1 te veel. Nu moet ik het wel anders doen, ben nou niet alleen!

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Klinkt als een gezellig ritje naar de groothandel... pffff.... Je had mij met geen mogelijkheid in de auto gekregen. Die boodschappen die haal ik wel bij de winkel om de hoek, en dan weer snel naar bed. Gelukkig ben ik bijna nooit ziek!
    Ik denk dat in de toekomst inderdaad hulptroepen worden ingeschakeld in zo'n situatie... :p

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik mag stomen met van die ucaliptus capsules van de dokter(sorry weet niet hoe ik t moet schrijven)dus denk dat ook wel ff navragen aan de dokter

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

nou ook weer verschillend de dokter zei gelijk GEEEEN neus spray gebruiken alleen stomen of zout oplossing want t heeft met de bloedvaatjes in je neus te maken en dat schijnt niet te mogen in de zwangerschap

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Je kunt ook heel onschuldig met kamille stomen. Gewoon wat bloempjes in het kokende water, is ook goed voor je huid! (niet om betweterig te zijn, het is eucalyptus) :p

ik las net ergens ook een reactie van anderen dat neusspray inderdaad echt niet mocht. Zoutoplossing mag wel.

14. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik ben heel makkelijk en ik wist al hoe het zou gaan.. Alleen dat uit de auto hangen had ik niet verwacht. Maar hij heeft het nooit geprobeerd ;)

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

*Zwaait even, was benieuwd hoe het jullie vergaat!*

(Voorheen was ik truusje)

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik lees als ik eraan toe kom vanavond even bij :) ben erg druk met school ed...

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooie echo kim:D.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!
    Zo daar ben ik ook weer even. Gisteren toch niet meer de puf gehad om nog even te komen kletsen, vandaag een druk dagje op het werk maar nu toch bijna klaar.
    Vanavond eet ik lekker restje zuurkool dat ik gisteren gemaakt heb. Oh wat smaakte dat lekker :p. Normaal maak ik het niet zoveel omdat Kyano het echt niet lust maar nu had ik nog aardappeltjes en groenten van de dag ervoor dus dat heeft hij gegeten.
    Ga ik vaker doen, ik vind zuurkool echt heerlijk.
    Gisteren trouwens ook nog een keer met de angelsound geluisterd en volgens mij heb ik 1x het hartje gehoord maar daarna kon ik het niet meer vinden dus toen ben ik maar gaan slapen.

Frummel jeetje wat heb jij meegemaakt de afgelopen dagen :$! Gelukkig gaat het nu beter met je maar hou het wel goed in de gaten hè meid. Knuff voor jou!

BB10 ha ha zou wat zijn als je zolang zwanger bent :D

Konijn neem je tijd meis! Mij lukt het ook nog niet altijd om alles bij te houden, heel normaal toch? Hopelijk knap je snel op!

Kelly jeetje meid kijk goed uit!

Laetitia welkom meid en gefeliciteerd! Leuk zeg 4 kindjes. Al zal ik je dat niet na doen ;)
    Oef idd wat een reactie van jouw man, vrouwen moesten eigenlijk zelfs nog een dag langer uitzieken......

Kimm ik heb tijdens de zwangerschap van Kyano veel plezier beleefd aan de angelsound maar je moet je er wel op instellen dat je niet altijd gelijk het hartje kunt vinden en als je daar goed mee om kunt gaan is het erg leuk. Soms lag ik wel een half uur lekker rustig op bed met de angelsound en rustig luisteren naar zijn hartje. Ik vond het heerlijk.
    En soms als ik hem een dag heel weinig voelde, luisterde ik toch weer even en was ik weer gerustgesteld. Ik denk dat het voor iedereen verschilt.
    Oef balen zeg zo’n zware nacht :(
    Oh wat een mooie echofoto!

Zonnebeertje gelukkig ook voor jou een goede echo!

Marlous ha ha ik stort ook altijd in na GTST :)

Sherry hi hi zo zat mijn man ook een keer in de auto met plastic zak bij de hand voor het geval dat.
    Welk bedrijf hebben jullie?

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff, wat een dag wat een dag, ik weet nu al dat ik vanavond bekaf ben. Maargoed, das niet erg, slaap ik lekker!

Las wat over mannen die ziek zijn, whaha ja die van mij gaat ook altijd dood, zit verschrikkelijk zielig te wezen op de bank. Ik vraag altijd aan hem of ik die 6 planken al moet bestellen voor hem en welke kleur. Dan moet hij toch altijd wel lachen. Ach, zo vaak is die van mij niet ziek en hoor hem eigenlijk nooit klagen, dus mij hoor je ook niet klagen hihi:p.

Kleine man ligt al een half uur op bed. Slapen ho maar, hij ligt te keten in zijn bedje. Zo leuk om te horen hihi! Oh, hoor hem nu lachen hahahaha, lekker ding dat het is:p. Ben toch wel benieuwd of dit kindje een jongen of meisje is, en of hij/zij op zijn grote broer gaat lijken. Maar moet zeggen dat mijn man's familie je echt kan zien dat het familie van elkaar is. Alle gezichten zijn het zelfde! Zal even kijken of ik een foto van vader en zoon heb, dan kunnen jullie vergelijken:p.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En nog meer vergelijkingsmateriaal: links manlief toen hij nog in de luiers zat, rechts ons kleine manneke!

Deel Deze Pagina