Oja, ik wilde even vragen...zijn er meer dames hier die hun kindje niet voelen? Ik voelde Elin al heel vroeg en heel veel. Heb dit kindje 1 keer gevoeld, erg vroeg en daarna nooit meer....vind het niet leuk maar ga er niet vanuit dat er iets mis is ofzo maar vroeg me af of ik echt de enige ben?
Raar mens die schoonmoeder van jou! Zei was toch degene die depri was? Of tenminste dat maakte ze ervan!
Whahaha gordijnen gemaakt van AH tassen, hoe kom je erop hihihi. Ik kan ook verschrikkelijk raar dromen, mja dit is ook echt de periode ervoor. Voor die eerste droom die jij had, heb ik in mijn vorige zwangerschap ook gehad maar dan met mijn moeder. Nu legt manlief alleen maar het lootje, Kan dan echt in paniek wakker worden en daarna niet meer lekker slapen. Ach fijn laat ik er maar mee stoppen hihi. Straks roep ik het over mezelf af om vannacht zoiets te gaan dromen!
Kikker, dit had ik dus bij Dinand. Die was meestal vrij rustig. Af en toe kon hij eens heel erg druk zijn, maar meestal bleef het bij af en toe trappen en draaien. Misschien krijg jij nu een jongen, en ik een meid hihi.
Blegh, ga zo slapen. Leuk om een krolse poes in huis te hebben, maare, heb wel geteld 1,5 uur geslapen vannacht. Ben dus echt opperdepop. (gelukkig wordt ze volgende week donderdag geholpen) Morgen om 10.00 naar de vk! Heb er zin in. Ik zeg alvast trusten voor vanavond!
T is bij mij gelukkig niet zo dat ik over de levende mensen zo naar droom. Ben gewoon weer heel veel bezig met de dood van mijn vader (nu 8,5 mnd geleden) omdat de vader van een vriendin afgelopen weekend gestorven is..en tja..hormonen en toekomstbeeld samen geven dan wat meer emoties. Ga er van uit dat dit soort dromen wel weer gaat stoppen. Ben soms wel benieuwd naar betekenissen van dromen. Maar vind helaas maar weinig mensen die goed zijn in het uitleggen van dromen. Ook ik kon niet meer slapen hoor...hoorde dat m'n man ook wakker was aan de ademhaling, zei dus dat ik nachtmerries had endan pakt hij me vast zodat ik weer tot rust kom. Dat heb ik zoooo gemist afgelopen week! Veel plezier morgen bij de vk!! En ik hoop dat je vannacht meer zult slapen!
Dames we zitten bijna aan de 5000 berichten wie opent Deel 3 Zo ik heb me toch een blunder gemaakt... morgen zou een vriendin meegaan naar de echo.. smst ze me om half 5 vanmiddag dat ze niet mee gaat omdat ze morgen een cursus heeft. Dus ik wil me moeder smsen van zie je wel dat ik het goed voelde ze gaat niet mee omdat ze cursus heeft.. en jawel hoor stuur ik het naar die vriendin toe Nu is ze boos ... maar heb haar wel uitgelegd dat ik gewoon hartstikke teleurgesteld ben en dat ik me erop verheugd had dat ze mee zou gaan maar ze reageert niet.. Zooo en nu zit ik aan de appeltaart en chips.. wat een combinatie 8)
@ Rono: Lekker stom van je s.m. :x. @ Augmam: Hier een man aanwezig. @ Sjantalle: Hè nou bah, wat een macabere nacht heb jij gehad. Hopen dat a.s. nacht beter verloopt. @ Kikker: Ik voel de baby vanaf 17 weken, met jouw termijn voelde ik dus nog niks. Ayla voelde ik pas met 18 weken. Net een vriendinnetje op de thee gehad. Was weer gezellig. Ik heb nu alleen wel zin in frikadellen .
Sjantalle: O dat zijn vreselijke dromen! Ik droom steeds dat er iets met Declan gebeurd en dat ik dan beval en dat kindje niet wil.. Ik wil dan alleen maar Dex terug. Kan dan ook helemaal overstuur wakker worden Rono: Is dat die nep depri muts? Depri mensen kunnen niet blij zijn dus het zal wel een gemaakte reactie zijn naar je schoonzus Bellie: Lekker slapen meis! @baby voelen: Ik voelde deze beeb wel later als Dex maar is net zo vreselijk actief! Dex was ook echt een herrieschoppertje in me buik Heel gezellig vond ik dat altijd, zeker op het eind. Als ik dan wakker werd en mijn hand op me buik legde dan kwam hij daar naartoe en begon terug te duwen Zo lief!
Danitjuh: hahahahaha ooo sorry maar ik ken dat soort dingen Ik sms ook altijd verkeerd.. Toen vriendlief en ik net een jaar samen waren smste ik naar een vriendin van me 'wanneer gaan we weereens daten lekkerding?', stuurde het perongeluk naar vriendlief. Die lul zei natuurlijk niets want zijn collega had als advies gezegd; let goed op haar, misschien gaat ze vreemd hahaha.. Ik 3 dagen later tegen hem klagen dat mijn vriendin nog niet had gereageerd, toen kwam de aap uit de mouw hahaha.. mannen! mermaid: oeh frikandellen! Ik heb trek in een turkse pizza met extra knoflook en sambal! Helaas is vriendlief ervan overtuigd dat het kleinste beetje pittig eten slecht is voor de beeb Dus zelfs een klein beetje sambal kan alleen waar hij niet bij is
Net een film zitten kijken op rtl 5. Zo lekker mijn bedje in. Morgen weer een lange dag werken. Duowagen : Hier ook niet. levi wil nu al bijna niet meer in de wagen. En is tegen die tijd bijna drie Kikker.ik voel de kleine heel af en toe. Denk dat de placenta voor ligt, en heb een gekantelde baarmoeder. Veel meiden voelen het pas tussen de 16 en 20 weken hoor. Danitjuh, oeps> Nou ja ze weet nu iig wel hoe je er over denkt als het een echte vriendin is komt het wel weer goed is deel 3 al open ?
Ik. Heb alvast deel 3 aangemaakt aangezien we bijna op de 5000 berichten zitten. Dus over 6 berichtjes kunnen we over haha
Dan moeten we eigenlijk nog even spammen Grr irritatie hier! Zondag de duowagen gekocht en hij ligt nog steeds achter in vriendlief zijn auto!
frummel mmm turkse pizza krijg dr ook trek in..haha maar hier word t nu een rennie en naar me bedje toe... weltruste allemaal!
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/253613-juli-2011-mamas-deel-3-a.html#post9068637 Deel 3 dames!