Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

bellie: phoe die lijkt echt op zijn papa! leuk zeg!

Toen dex werd geboren was hij donker! donkere huid, donkere ogen, donkere haartjes, echt een indo.. ik dacht nou leuk.. die gaat dus nooit op mij lijken haha zal zo 2 foto's neerzetten voor de gein. 1 van pas geboren en 1 van nu, is echt een wereld van verschil joh!

Kimm: mooie echo meid! gefeliciteerd!

voor de 2 nieuwe dames:D welkom en gefeliciteerd!

Mannen de ziek zijn.. praat me er niet van.. maar goed:D

voor de rest die ik vergeet.. mi scuzi, loop al heel de dag met een ziek hummeltje die nu eindelijk ligt te slapen:)

Declan 2 dagen oud:

2. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Oooh Kimm mooie echo! Zo'n mooi plaatje hoop ik volgende week ook te zien!

Dames, ik ben er weg van, mijn werkdag zit er op! Totm orgen, mmm bijna weekend!

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Declan met papa:) nu lijkt hij op mij :D

4. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey Lelliebel... lijkt echt wel he...
    Bij mij lijken ze allemaal op mijn man, zusje of moeder... maar allemaal niet op mij... haha... misschien komt dat nog wel... Begin bij de oudste nu een paar trekken te zien die ik van mijzelf van vroeger op foto's herken, maar meer dan dat ook niet....

Kimm... mooie foto!

rest... sorry, niet meer onthouden...:)

zag wel nog van wupje dat ze zuurkool zou gaan eten... vind ik ook lekker... manlief dieet op dit moment 3 dagen in de week fulltime en de rest parttime (houdt in dat hij 3 dagen alleen prutjes van dieet eet, 2 dagen 2x prutjes en 1x normaal eten en 2 dagen 1x prutje en 2 normaal eten (meestal in het weekend ivm verjaardagen en andere festiviteiten de komende weken)) en hij lust absoluut niet van zuurkool dus beperk ik me tot het maken van zuurkool in het begin van de week. (heb het dus maandag en dinsdag gehad en heb nog een pakje voor volgende week of de week erna) Vanavond eten we spinazie met puree en snacks (heb geen vlees meer in huis en kan met 3 zieke kids niet ff naar de winkel toe helaas)...

zijn er hier trouwens mensen die ook op facebook zitten en Zynga-spellen spelen? (heb nog wat nieuw buurtjes nodig :D)

5. Laetitia

Frummel... Dat hadden die van mij ook hoor.. in het begin heel donker (mijn opa en oma komen uit Indonesië) maar nu zijn de oudste 2 blond... de jongste zit er nog een beetje tussenin...

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo frummel, wat een verschil zeg, allememachies:D! Zo zie je maar dat het totaal niets zegt hoe kindjes eruit komen.

Zal een kijken voor foto van Dinand net geboren en van nu! Hij had trouwens ook donkere haartjes bij de geboorte:p.

Dinand 2 dagen oud!

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

@laetitia: typisch is dat he.. hij heeft nu ook echt mijn ogen zelfs nog iets feller blauw terwijl vaders echt donkerbruin/groene ogen heeft. Toen hij werd geboren zeiden ze, nou we hoeven niet te vragen van wie die is! en nu hoor ik vaak dat mensen tegen hem zeggen(tijd niet gezien) is die van jouw?! wat een blondje! hihi

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @kimm mooie echo!!

@belliebel jeetje die lijken op elkaar haha.

@stomen met dampo mag gewoon heb de huisarts terug gebeld.

@frummel jou zoontje lijkt idd niet op jou man/vriend

nu ga ik koken kom morgen weer spieken...
    fijne avond

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En Dinand zoals hij er nu uitziet hihi:p.

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bellie: Dinand lijkt echt op zijn papa haha:) toen al zie ik en nu nog steeds! leuk om te zien zeg:D die hoeft niet te twijfelen of hij wel echt van hem is;)

het is echt een enorm verschil ja met Declan nu! al heeft hij nog wel een soort tintje over zijn huid zitten.. maar dit zie je vooral als hij met iemand op de foto staat met een lichte huid(ik bijvoorbeeld haha) dat incombinatie met die fel blauwe ogen, blonde haartjes en die lekkere dikke wangen maakt het echt een geweldig ventje om te zien:D zo trots op hem! ben benieuwd wat dit gaat worden hoor..

ik merk soms wel dat ik ineens heel angstig word. gister had ik dat ineens, ik werd wakker in het ziekenhuis en dacht MY GOD ik ben al 10 weken! nog 10 weken en dan is al de 20 weken echo, dan zijn we al op de helft, dan, dan ,dan (paniek).. bij Declan leek de tijd voorbij te kruipen! nu zijn de eerste 10 weken echt ongemerkt voorbij geschoven.. het is echt niet dat ik niet geniet hoor maar als declan op bed ligt dan heb ik pas echt de tijd en rustig over na te denken..

EDIT: bulldog: als je ze in het echt naast elkaar ziet wel hoor;) alleen op die foto totaaaal niet

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Huh, heb wat gemist geloof ik, jij gister in het ziekenhuis? Toch niets ernstigs?

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

@ bellie: ik begon het weekend ineens bloed te braken en ben toen door vriendlief soort van gedwongen de verlos te bellen:) die stuurde me direct door naar het ziekenhuis en daar werd ik ook getest op ketonen.. die bleken al 3+ te zijn dus ik was echt uitgedroogd. had dit zelf niet door, heel vreemd. 3 liter infuus gehad en gister mocht ik weer naar huis:D was vriendlief errug blij mee haha. want o, o wat was het zwaar haha:D ach hij heeft het echt heel goed gedaan hoor met de kleine! ben trots op ze:)

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

en ook nog maagbeschermers en vitamientjes dus ik ben weer helemaal gezond;)

14. Laetitia

Hier de foto van mijn kids... Op de eerste foto's zijn ze 2 dagen oud en de "grote" foto is in september genomen....

De 2-dagen-foto is trouwens op volgorde gezet zoals ze ook onder op de foto staan.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

laetitia: mooi zeg die foto's zo. moet zeggen dat ik ze niet zou herkennen(dat het de zelfde kindjes zijn)

16. Laetitia

Nee, ze lijken ook totaal niet meer... je kunt het alleen aan de vorm van de oogjes en de kinnetjes zien.... (maar met 2 dagen hadden ze de ogen dicht)

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    hey meiden!

Hoi Proudmom, zwaaiii
    Hoe gaat het met je?

Kimm: mooooie echo zeg!! ik denk dat ze bij de vk bij ons echt heeeel erg slechte apparatuur hebben :( Onze echo is zoooo wazig, heeeel jammer :(

Bellie: wat lijken jouw mannen op elkaar zeg, leuk om te zien :D

Ik heb het vandaag verteld op mijn werk!
    Mijn leidinggevende wist het alleen al :S
    Iemand die bij he flexbureau werkt heeft het verteld, die had ik oen aan de telefoon om te regelen dat ik vrij zou zijn gisteren. Ben dus best wel pissig!
    Ze reageerden allemaal heel leuk hoor!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ai frummel, klinkt niet goed, maar gelukkig ben je weer helemaal gezond:D! Let wel een beetje op jezelf he!

Laetitia, mooie foto van je kindjes!

Wat gaan jullie eten?

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

pizza.. :D

@zonnebeertje: zo dan ik zou ook boos zijn hoor! maar wel heel fijn dat iedereen zo positief reageerde!

@laetitia: bij je eigen kindjes herken je die trekjes er zo uit;)

20. Laetitia

puree, spinazie en (bij gebrek aan vlees) minisnacks

Deel Deze Pagina