Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oeeeh pizza, dat gaan we hier zondag eten:p. Komen vrienden van ons eten en gaan we zelf pizza maken. Niet het deeg zelf maken hoor, teveel moeite en werk hihi:p. Die kant en klare bodems bij de appie zijn errug lekker en goed!

Spinazie is ook zo lekker, puree erbij, balletje gehakt en smullen maar hihi:p.

Hier eten we gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en cevapcici (gekruide rundergehakt rolletjes waar manlief helemaal verzot op is), ennuh, iets van vruchtenyoghurt ofzo.

Kleine man ligt even op bed, ben er niet zo'n voorstander van om hem nu op bed te leggen, maar hij liep zo in zijn oogjes te wrijven, dat had hij nooit tot half 8 uit gehouden. Ach al is het maar 20 minuten, dan kan hij er nog even tegenaan!

2. Sherry

Sherry Niet meer actief

Mijn vriend heeft gekookt (ja ja! en nee, heb hem niet gedwongen)!

Aardappels, spruiten en een bal gehakt. Maar die laatste heb ik gemaakt ;)

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hallo meiden,
    Kom net van intake bij vk. Wat leuk zeg, ook al stelt het niets voor! Voelde me er wel extra zwanger door :) Ze was ook heel aardig!

Ik heb alles vaag btje bijgelezen, dus weet neit meerr wat er stond haha! Zag wel hele mooie kindjes en een mooie echo foto :D:D

Ik mag maandag voor echo! Whoehoeee

4. nina1982

nina1982 Bekend lid

30 dec 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    @ proudmom: hoi!! hoe gaat het?

@ mamatien: leuk!! maandag de echo!

@ sherry: goed zo!! zo;n vriend wil ik ook!

@ belliebel: is hij nog wakker geworden of slaapt hij nog?

@ zonnebeertje: wat jammer dat hij dat al verteld had! Maar gelukkig leuke reacties!

@ leatitia: wat een mooie kindjes heb jij!

@ frummel: zo dat is wel een blondie geworden he! leuk hoor.

@ eten: vanavond alleen dus zitten pizza broodjes in de oven!

net even highlights in mijn haar gezet om even de ergste uitgroei te camoufleren dat scheelt weer veel geld bij de kapper.Dat komt wel weer in het nieuwe jaar!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik ben blij dat ik zit !
    Voelde me vanochtend op zich best oke dus ben gaan werken. Was om 17.00 uur echt kapot.
    Deed er op de heenweg ook nog eens 45 min. over ipv 20
    Net nadat ik thuis kom komt Levi thuis. Is futloos, zegt dat zijn benen kapot zijn ( zwabberbenen denk ) en klaagde over pijn in zijn buikje.
    Hij kruipt bij me op schoot en kotst me helemaal onder ! Geen handige combi aangezien ik zelf misselijk was. Gelukkig was smoeder hier ook nog dus die heeft alles van de grond gedweild terwijl ik mezelf en Levi voorzag van schone kleding.
    Heb hem met een beetje moeite onder de douche gekregen en nu ligt hij heerlijk te slapen in bed.
    Ze wilden vandaag op het werk weer overwerken tot 19.30 maar heb nee gezegt. Eerst maar even aan mezelf en plurk denken.

Kimm, jeetje wat een nacht zeg. Kon je de katten niet naar beneden doen ofzo ?
    Mooie echo

Joke, welkom en gefeliciteerd. Normaal heb je je eerste echo idd rond de 10 weken,maar als je een medische indicatie etc hebt heb je hem vaak al rond week 7

Frummel, beterschap voor je mannetje

Neusspray Ik gebruik de babyneusspray ( alleen zoutoplossing ), zonder toevoegingen

zag erg schattige kindjes voorbij komen. hier ook een baby en recente foto van Levi.
    Levi 3 dagen oud

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi was als baby heel donker. valt op de bovenste foto alleen niet zo op.

levi nu

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden!!
    Truusje, leuk dat je ff langs kwam zwaaien. Hopelijk krijg jij een heeeeeeeeeeeeeeel mooi kerstkadootje!

Frummel, heftig dat je was uitgedroogd en naar het zkh moest. Gelukkig gaat het nu beter met je. Leuke foto's van je mannetje!

Bellie, wat lijken jouw mannen op elkaar, zo grappig.

Mooie echo gezien!! Bijzonder he.

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Met de 20 weken echo hebben wij alles gefilmd, want het beeldscherm was enorm groot en zo konden we het thuis nog eens in alle rust bekijken. ;)
    Je krijgt ook altijd een paar foto's mee.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur

Aaah lief, lekkere bolle wangenhapsnoetje is het zeg:D.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meneer was dan ook 8 pond schoon aan de haak ;)

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hallo allemaal!!
    ik ben de afgelopen dagen even niet geweest, heb ook niks teruggelezen, sorry!
    Heb het erg druk op de dagen dat ik werk, ben dan 's avond ook steeds weg deze week en op de dagen dat ik niet aan het werk ben moet ik echt even bijtanken en heb ik de energie niet om achter de laptop te kruipen.
    Ben nog steeds ontzettend verkouden, dinsdag maar eens even naar de dokter als het niet verbeterd. Het schiet niet heel hard op in ieder geval.
    Verder voel ik me wel aardig.

Gisteravond Jara bij mijn ouders gebracht, en daar is ze nu nog steeds. Dat was het makkelijkst gezien het weer en het feit dat mijn moeder morgen toch weer moest oppassen. Marcel haalt haar morgen na zijn ochtenddienst weer op, als ie tenminste aan het werk gaat, want hij ligt nu ziek op bed.

Nou verder niet veel nieuws, hoe is het met jullie?
    X Marleen

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

voor 15 euro extra krijgen we een dvd met uitleg dus dat doen we!!

en we hebben de eerste echo daar opgeslagen en volgende week krijgen we de tweede echo en die worden dan achter mekaar aangezet op dvd dus 2 dvds heerlijk

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marleen,beterschap voor jullie

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

*zwaai*

marleen: beterschap!

Angie: das leuk zeg op dvd! ben benieuwd of ze dat hier ook doen..

kaatje: wat een heeeerlijk mannetje! groot gelijk dat je niet bent blijven overwerken hoor!

voor wie ik vergeet sorry!!

Even ego.. ik ben weer op zoek naar werk:) ik begin de straatkrant meneer bij de c1000 erg aardig te vinden en dat is toch echt een teken dat ik te weinig om handen heb! vind het heerlijk om bij de uk thuis te zijn maar 3 dagen werken erbij lijkt me helemaal een feest! die baan in barendrecht toen heb ik afgewezen ivm reistijd.. pff anderhalf uur onderweg elke dag zag ik echt niet zitten hoor!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Frummel, ik zou ook niet alleen maar thuis willen zitten. Ik ben na de geboorte van Dinand ook 3 dagen gaan werken. Bevalt me prima, al vind ik het af en toe best pittig. Maargoed, ben blij dat ik lekker 3 dagen thuis weg ben en als ik dan thuis kom nog wat voor mezelf kan doen. Kleine is de ene dag bij schoonouders, de 2e dag bij mijn ouders en de 3e dag gaat hij naar het kdv waar hij het super naar zijn zin heeft.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Frummel. Geef je groot gelijk, zo lang reizen is niet. hoop dat je snel wat vindt.
    Ik werk nu 3 1/2 dag. Vind het wel lekker om even gewoon kaatje te zijn en niet alleen mama. Maar als ik ooit minder zou kunnen werken ga ik dat zeker doen. 2 a 3 daagjes

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Meiden, ik heb niet terug gelezen.

Net terug van de echo en ik ben in de 7de hemel!!
    Onze frummel lag lekker met zijn kontje te wiebelen en was volop aan het bewegen! Ook hebben we het mooie hartje zien kloppen ( kreeg een inwendige echo dus niks gehoord ).

Ik ben 5 dagen vooruit gezet dus nu 9 weken zwanger, over iets meer dan 2 weken hebben we weer een afspraak en dan krijgen we weer een echo. Deze echo + meting wordt dan aangehouden.
    Vooralsnu ben ik uitgerekend op 14 juli!

Onze tweede Frummel!
    ( beetje overbelicht door de flitser )

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooi meis !

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meisjes wat hebben jullie mooie echos dinsdag mag ik weer!!!!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen meiden

Deel Deze Pagina