@ joke Welkom gefeliciteerd en veel plezier hier @bulldog ik ben alleen naar de echo gegaan en gelijk foto doorgestuurd hubbie was vanavond heerlijk heel even thuis en is nu weer pleite naar het werk helaas... @marlous lijden van een man??? als hun ene scheet dwars zit dan zijn ze dood ziek. @laetitia Het is een feit een moeder mag niet ziek zijn @zonnebeertje Ik vond het ook erg leuk dat de echo zo duidelijk is @kaatje ja normaal zijn ze ook beneden maar heb de kachel uit en dan is het 5 graden in de woonkamer dus dan mogen ze naar boven. @miracle wat een mooie echo ook
Meiden heb wel bijgelezen maar ben te moe om te reageren sorry. Lijkt wel of ik 's avonds een stuk misselijker wordt. En met een druk weekend voor de boeg meld ik me alvast af. Hopelijk volgende week beter. Knuf voor iedereen!
Misschien een rare vraag maar woont er hier iemand in Valkenburg of gaat er toevallig nog iemand daar naar de kerstmarkt?
goeiemorgennnnnnnn nou ja niet zo heel goed hihi ik heb heel slecht geslapen maar moet er nu uitblijven want wil t huisje doen,daarna ga ik met mn moeder lekker shoppen en vanaaf boodschappen doen want mn mannetje viert morgen zn verjaardag dus druk druk druk ben niet veel aanwezig vandaag iedereen een hele fijne dag xxxxx
allemaal mooie echo's! ik moet nog 2 weekjes wachten... werk ook 3 dagen zou niet meer willen vind t goed zo! minder wil ik ook niet, komt nient goed met mij!
Moguh allemaal! Miracle, mooie echo. Angie, Alvast gefeliciteerd met hubbie Hier heerlijk geslapen. Ben echt in dromeland geweest. Lag er gister dan ook al om 10 uur in. Manlief was toch niet thuis, dus die miste er weinig van hihi. KLeine man ligt nog op 1 oor hihi. Lekker laten liggen, heb ik nog even wat tijd voor mezelf. Wat ik vandaag ga doen, eeeehm slaapzakken kopen voor me kleine ventje. Ze worden te klein, en voordat ze echt te klein zijn wil ik andere hebben. Ik ken mezelf, als ik dat vandaag niet doe, kan ik hem over 2 weken al opvouwend in zijn slaapzakje stoppen hihi
Goeiemorgen! Sherry, ik woon niet in de buurt van valkenburg dus ga ook niet naar de kerstmarkt daar. Werk: Ik werk ook 3 dagen in de week en dat worden er ook niet meer. Vind het wel goed zo. Hier ook goed geslapen, werd alleen wakker van een pijnlijke blaas. Dus eerste bezoekje was aan het toilet Nu ga ik even het huisje aan de kant doen en dan even langs me werk. En rond 12 uur verwacht ik me nichtje en dan gaan we nog even wat kerstinkopen doen.
kom alleen ff goedemorgen zeggen, druk op t werk.. *wie zegt ff dat ik dom bezig ben geweest* Vanochtend ontbeten met een Kitkat, hij lag zo lekker op t aanrecht te liggen, en nu.. Misselijk EIGEN SCHULD DIKKE BULT @ sherry ik woon in Maastricht en Hubby werkt in Valkenburg.
@ sherry: woon in amsterdam dus hier ook niet! @ ryanne: oeps was hij wel lekker tijdens het eten? @ miracle: mooie echo!! Ik werk de ma,woe en vrijdag en ben ook blij toe. Merk wel tijdens verlof dat ik het ook wel nodig heb! @ angie: ohoh hoo dat je het een beetje volhoudt vandaag! @ belliebel: Lekker slapen. Hij heeft denk ik slaapdagje haha
Wij wonen in Nijmegen, dus zijn niet in de omgeving Valkenburg te vinden. Klinkt gezellig, de kerstmarkt! Ben afgelopen weekenden naar 2 kerstmarkten geweest, maar ik doe volgend jaar weer mee. Ik lust geen chocola, en chocomel is het enige warme drankje dat ze overal schenken... Ik heb het dus vooral koud gehad, rillend koud... Kimm, die lijdende mannen was niet serieus bedoeld hoor Al kan bij mannen een scheet heel anders dwars zitten dan bij vrouwen! Verder leuke foto's!! Over een maand of 7 heb ik ook een babyfoto
De kleine man werd om kwart over 9 wakker. Das een luxe hoor hihi. Zit nu lekker in de box met zijn duplo te spelen.
@ ryanne: gelukkig maar! @ marlous: dam volgende jaar maar weer en dan aan de gluhwein! @ belliebel: wat een lief kindje! lekker rustig vandaag
goedemorgen dames. Ben er weer. ppffftt lange zit hoor gisteren. om 14.15 vertrokken om 22.15 waren we eindelijk thuis. ja bulldog wij hebben ook een huis. Bedoeling was om vaker in de weekenden thuis te zijn. Helaas gebeurt dat niet zo vaak als afgesproken was. omdat iemand de afspraak niet nakomt. en dat is niet mijn mannetje. Gelukkig is wel alles goed gegaan. Een kennis moest ook rijden vanaf halverwege, maar die is vast komen te staan op de snelweg. Wij niet want onze tom tom had ons mooi omgeleid. Lang leve tomtom live. ik heb wel teruggelezen maar ben heel veel al weer vergeten. sorry zal van het weekend weer beter mijn best doen met reageren. miracle gefeliciteerd met je mooie echo. zieken beterschap. zag leuke foto's voorbij komen van kindjes. leuk hoor. altijd leuk om te zien dat ze op je lijken of papa of familie. bij mij in het gezin hebben ze allemaal mijn neus. een wipneus haha. Erg sterk gen zeg maar. p.s buldogg vragen over mijn situatie vind ik helemaal niet eg. leuk zelfs. Alleen hou ik er niet van als men mijn situatie veroordeeld, zonder alle feiten te kennen. Maar ja wie wel he. Helaas moeten wij ons nogal eens verdedigen over onze levenswijze. Waardoor ik soms verdedigend reageer. Niet zo bedoeld hoor! Vragen zijn welkom!
goede smorgens! bijna middag haha Miracle wat een mooie echo! gefeliciteerd! ooo ik mag pas de 20e maar ben dan wel al bijna 12 weken dus dan zien we echt een volledige baby!!! ben zooo benieuwd! Angie: ik wilde iets terug zeggen op jou maar weet niet meer wat hihi.. sterkte vandaag iig na zo'n rotnacht en alvast gefeliciteerd met vriendlief! Ontbijt met kitkat.. tsja ik ken dat wel hoor het is niet slim maar heb zelf ook weleens zulke acties dus ik hou me mond! Bellie: wat een luxe zeg! Jac: wat grappig dat jullie ook nog een huis hebben! dat had ik niet verwacht, waarom weet ik eigenlijk niet ego: volgens mij ben ik dement aan het worden.. kan nergens declan zijn inbakerdoek vinden en die gebruik ik bij elk slaapje:S heb hem uit nood nu weer in hydrofiele luiers ingebakerd.. was wel weer even graven in mijn geheugen haha heb luuf baby gehaald en hem net lekker ingesmeerd, volgens mij helpt het want hij slaapt nu heerlijk! kerstmarkt, dit jaar niet.. we zijn ooit naar de kersttmarkt in brussel geweest en die vond ik wel errug leuk maar niet met een kinderwagen Ryanne: vergeten wat ik tegen je wilde zeggen, sorry meis @werken: 3 dagen vind ik ook genoeg maar het ging toen niet met declan zijn eet probleem. nu gaat het prima dus ik ga ervoor ben het thuis zitten zooooo zat. heb echt het idee dat ik 24/7 alleen nog maar mama ben en niet gewoon mandy
Inderdaad, afgelopen jaar vond ik kerstmarkten veel leuker!!! Volgend jaar weer Jac, volgens mij zijn er ook maar weinig mensen aan de wal die jullie situatie begrijpen? Het is ook heel wat anders dan 'normaal', wonen op een schip.
Goedemorgen/middag allemaal, heel veel bijgelezen maar niet veel onthouden door de drukte hier in huis... sorry..... Hier erg moe. Vanochtend met Joshua naar de kapper geweest en naar de winkel dus ben bekaf. Vanmiddag naar Maastricht rijden voor een repetitie voor de vormselviering morgenavond dus denk dat ik vandaag niet veel online zal zijn... mi scuzi! Veel beterschap aan alle zieken en proficiat aan alle jarigen... Ohja, en werken.... Ik werk op dit moment 2,5 dag in de week maar ben blij als ik daarmee kan stoppen hoor (moet nog ff volhouden tot aan mijn zwangerschapsverlof... tegen die tijd verdient manlief genoeg om van rond te komen en kan ik weer 4 uurtjes in de week bij mijn tante gaan werken voor de extraatjes...)... Maar ben denk ik een van de weinigen die liever thuis zit om voor de kinderen te zorgen dan dat ze gaat werken! Veel plezier vandaag allemaal en misschien tot vanavond!
hi allemaal, kom ook weer even hoi zeggen! Niet alles bijgelezen, maar wel meegekregen dat er 2 nieuwe zwangeren bijgekomen zijn? Leuk, gezellig en welkom!!! Ook zag ik dat frummel in het ziekenhuis heeft gelegen, heftig hoor. Hoop dat je je nu weer goed voelt. Ego: ik heb gisteren de NT (nekplooi) -meting gehad. Mooi nekplooitje van 1.1 mm en hele leuke echofoto's. Heb er nu echt vertrouwen in dat het wel snor zit met deze baby, alhoewel ik de bloeduitslag nog moet krijgen. Maar volgens mij kunnen we echt enrstige afwijkingen op basis van de NT wel uitsluiten, toch een opluchting. Verder durf ik heel voorzichtig te zeggen dat de misselijkheid minder wordt, hebben meer dames dat idee?
@werken: Ik werk 4 dagen en blijf dat ook doen als deze beeb er is. Vriend werkt ook 4 dagen, dus dochter gaat 3 dagen naar de creche (waar ze het heel leuk heeft) en een dag met 1 van ons en het weekend met ons allebei dus. Af en toe baal ik er wel eens van dat ik mijn meisje minder zie dan ik zou willen (moet voor mn werk ook regelmatig op reis namelijk), maar ik heb niet voor niets gestudeerd, heb een goede baan/carriere waar ik veel plezier van heb en eerlijk gezegd moet ik er persoonlijk echt niet aan denken om financieel afhankelijk te zijn van mijn partner, brrrr. Neemt niet weg dat ik ook vooral vind dat iedereen dat lekker helemaal zelf moet weten hoor. Ik had zelf een thuisblijf moeder en vond het als kind heel fijn dat zij altijd thuis was. Ook heeft onze dochter nog nooit zonder ons ergens gelogeerd, wil haar in het weekend namelijk wel heel graag gewoon lekker bij mij houden en de opa's en oma's wonen allemaal redelijk ver weg dus 1 nachtje is meteen bijna een heel weekend.