@ kaatje: Sterkte deze week! @ frummel: Oeeii dat is schrikken he! Met jolien ook weleens gehad en de eerste keer en heel erg zitten huilen daarna! @ wupje: leuke dag dus! goed zo!! Hier weer verder aan het werk!
hoi Wup, ja Noor slaapt 's middags nog. Meestal wel zo'n 2 uur (van 1 tot 3). Op het kdv is slapen wel vaak een probleem, dan ligt ze te keten in bed en de andere kindjes wakker te houden, uhum. Echt eerder naar bed doordeweeks lukt ook bijna niet met eten en badderen enzo. Vind het ook wel fijn om haar 's avonds nog even uitgebreid te zien, snap alleen niet waarom ze niet meteen gaat slapen, die kleine nachtbraker. Weekends maakt mij ook niet veel uit, zondag werd ze pas om 8.45 uur wakker, wat een luxe!!!
Dat is idd wel vrij laat. Maar ja als ze het trekt . Levi gaat tussen 18.30 en 19.00. Voorheen lag hij nog wel eens te kletsen tot 19.30/20.00 uur maar nu slaapt hij binnen 5 min. en is rond 7 uur weer wakker
ff snel tussendoor, moet er vandoor. Dames, fijn weekend! Tot maandag. Kaatje, rustig aan, is inderdaad een raar en dubbele situatie. Sterkte...
@ Frummel: Jeetje meid, dat is schrikken! Wel goed gehandeld van je! @ Kaatje: Oej.. dat zijn lastige dagen Hoop dat je het een beetje trekt!
Kaatje dikke knuffel voor jou. Toch dubbel he. Deze zwangerschap is super, maar natuurlijk had je Milou* nooit willen verliezen. Frummel, wat eng!!!! Maar gelukkig heb je goed gehandeld. De volgende keer als je korstjes geeft, kan je er beter voor zorgen dat het van oud brood is, dan plakt het minder. Meiden, wat een prachtige fotos van jullie kindjes kwamen hier weer voorbij!
Hmm ja, ik vind 18.30 uur weer heel erg vroeg, dat redden we dus gewoon niet op dagen dat we allebei werken. Ik heb de eerste 7 maanden thuis gezeten en toen gooide ik haar wel al vroeg op bed, maar toen was ze ook nog echt een baby natuurlijk. Zolang ze het trekt, houden we dit schema maar gewoon aan. Ben wel benieuwd hoe het dan gaat als ze geen middagslaapje meer doet.
hoi meiden al heel lang niet meer iets gepost hier maar goed... gisteren inwendige echo gehad omdat ik dacht dat ik nog maar 6 weken zou zijn ivm lange cyclus maar ben dus morgen 10 weken zwanger! uitgerekend op 9 juli 2011 echt mooi om weer zo'n wondertje te zien... ben blij dat alles goed is was toch best zenuwachtig..
Juud, dat zal waarschijnlijk al veel schelen als ze overdag niet meer slaapt. Ik werkte voorheen tot 18.00 uur. 18.10 thuis, eten en dan zag ik Levi dus alleen met naar bed brengen Nu werk ik tot 17.00. 17.30 thuis dus zie hem nu gelukkig wat langer Fightforlove. gefeliciteerd. lekker zeg zo 4 weken vooruitgezet worden
dat is fijn, fightforlove, als je zo 4 weken verder bent! super! Kaatje, dikke knuffel voor jou meid!!! en een vlinderkus voor Milou*
@kaatje: jeetje wat zal dit een zware en emotionele dag zijn.. kan me niet voorstellen hoe dit voor jullie is! knuffel! @fightforlove: wow 4 weken vooruit! gaaf! @sucre: het was ouder brood geef gewoon geen korstjes meer @juud: het langrijkste is wat werkt voor jullie meisje en voor jullie meiden, fijn weekend!
Kaatje, heel veel sterkte vandaag!! Frummel, bah wat eng, ik geef ook nooit een korst want Jesse hapt daar ook hele stukken vanaf en vindt dat doodeng! Gewoon stukjes brood gaat trouwens prima! Fight for love, dat is nog eens lekker om vooruit te worden gezet! Hier mijn vrije dagen er weer op zitten en morgen weer aan het werk en heb zo geen zin! Voel me op dit moment zo futloos en daarnaast erg veel last van ischias!
Hey hey!! Kimm, mooie foto! Knappe kids ! Frummel, jee dat is schrikken zeg! Skatje, duidelijke test! Wat een heerlijk mannetje! Kaatje, een hele dikke en stevige knuffel voor jou.. Fightforlove, zo dat is lekker 4 weken vooruit gezet! Gefeliciteerd met de goede echo! Misselijkheid: Ohhnee, hier ben ik er nog niet vanaf. Het is de afgelopen week alleen maar erger geworden, hoop nu stiekem dat het zijn top heeft bereikt en nu minder gaat worden. Vind het best frustrerend dat ik enorme honger heb maar van de misselijkheid niet kan eten en dat ik niet in een auto kan zitten zonder een zakje bij te hebben voor het geval dat.. Zo ik ben terug van kerstinkopen doen met me nichtje.. We izjn geslaagd! Nu van de week samen met hubje kerstinkopen doen voor onder onze boom Vanaaf lekker niksen! Morgen krijgen we een vrienden op bezoek, is wel leuk want zij is ook zwanger en we schelen 4 weken. Kunnen lekker alles delen e.d. Hier een foto van mijn meissie, chippies eten is lekker hoor
Wat is Jaimy toch een heerlijk meisje ! hier gaan we ook maar wat kerstdingen neer zetten vanavond. Niet dat ik in de kerstsfeer ben maar goed. Voor Levi is het wel leuk
hoi dames! Hoe gaat t hier? Frummel : dat is inderdaad schrikken! Gewoon tijdelijk stoppen met korstjes, en over een paar maand weer proberen. Kaatje: Knuffel voor jou vandaag en de komende paar dagen! Fotos kindjes: Wat een heerlijke kindjes hebben jullie! Hier gaat het goed! Geen bloed meer verloren.. ben aant aftellen tot maandag.. Om ook maar met de fotos mee te doen; Tadaaa.. mijn noelle
@Angiebaby balen van de slechte nacht. Hopen dat je vanacht beter slaapt. Hoe was het shoppen met je moeder?Fijne verjaardag morgen van je wederhelft @partner Wat voor werk doet jullie partner eigenlijk? die van mij zit in de beveiliging zo'n beetje door heel nederland weinig thuis en veel van huis. @Werk geen last (meer) van. Ik studeer fulltime @Ryanne lekker he een kitkat als ontbijt @juud fijn dat de NT goed was hier minder misselijkheid @frummel wat fijn dat declan goed heeft gegeten maar wat schrikken zeg dat hij zowat stikte... hoe gaat het nu met hem en met jou? @kaatje een digitaal kusje en knufje voor jou @miracle knappe dame heb je!!! @mvn mooie meid heb je!!!
@kaatje heel veel sterkte de komende dagen! @MVN wat een schatje!! @miracels jij ook al zon schatje !! @kim1988 mijn man is chaffeur maar gewoon in nl dus die is gewoon thuis avonds en in het weekend. vevelend dat die van jou veel weg is! ga zo ff stomen wou ik gister doen maar kwam er achter dat de dampo al 3 jaar over datum was dus vandaag maar ff nieuwe gekocht drek maar een poging wagen. @leeftijd er zijn hier veel jonge moeders he dacht ik vorige keer te zien?? @fitforlove dat leuk 4 weken vooruit gezet te worden. volgens mij ben ik drek de laatste die een echo ga krijgen haha.. heb al een tijdje last van mn si gewricht doe elke dag een paar mn bekken spannen maar het lijkt niette helpen...