he meiden, ik zie dat ik nog steeds op de lijst sta, maar ik ben sinds gisteren officieel niet meer zwanger. Een hele fijne zwangerschap gewenst voor jullie allemaal en hopelijk kom ik jullie over een tijdje wel iets leuker nieuws melden
Hoi! Ik heb al een paar uurtjes slaap achter de rug maar werd wakker van het hoesten van Kyano dus dacht ik ga effe lekker lezen Baal wel een beetje want waarschijnlijk heeft hij dus toch weer een verkoudheid te pakken na het zwemmen. Weet niet of het daar aan ligt maar steeds als we zijn geweest, wordt hij ziek Maandag denk ik toch maar even de ha bellen om zijn longetjes te luisteren, hij rochelt echt heel erg. Arm ventje. Frummel zou best kunnen dat Declan ook wel iets aanvoelt. Toen ik voor deze zwangerschap aantelde (die eindigde helaas in miskraam) zei Kyano al voor de positieve test mama baby in buik Dus ik had ook zoiets van jee Patriesja wat fijn een goede echo! MamaChantal mooi mini bruidje! Jac gefeliciteerd met je moeder! En wat lekker dat je alle kids nu dus even een tijdje om je heen hebt, lekker genieten! Wij duimen voor maandag! Fightforlove wij doen ook niet echt iets speciaals voor oud op nieuw. Gewoon gezellig met mijn broer en vriendin en nog een stel vrienden. Mamatien lekker zon kappermiddagje! Mielen knuffel meid en heel veel succes met opnieuw zwanger worden! Zo nu weer verder pitten. Wij gaan morgen op kraamvisite bij vrienden en moeten een heel stuk rijden dus vertrekken in de tijd dat Kyano zou gaan slapen. Ben dus morgen niet online en weet niet of ik 's avonds nog puf heb. Anders allemaal een fijne dag en tot maandag!
Haa meiden, Zo hier kotsmisseilijk! Was naar voetbaltoernooi bij ons int dorp, erg gezellig en we zouden daarna door gaan naar de kroeg, leuke bandjes zijn daar, maar werd me toch partij kotsmisselijk.. Dus ben maar naar huis gegaan.. Sinds ik zwanger ben lig ik altijd al om 21.00u (op de bank) te slapen. Ook sweekends. Normaal gesproken ging ik elk weekend naar de kroeg.. Pff valt dus ff tegen dat t nu toch niet ging.. Vriendlief is daar nog wel. Ene kant gun ik het hem een avondje lol. Aan de andere kant kan ik er echt niet goed tegen, hij mag lekker bier drinken en heeft nergens last van, terwijl ik hier nu ziek thuis zit. Hij gaat morgenavond ook al hele avond met vrienden weg... Egoistisch ben ik he... pffff..
@Mielenl: knuf!! @mamatien: niet raar hoor dat gevoel. Ik herken het wel van toen ik zwanger was van de 1e: hubbie lekker doorzakken en ik had nergens puf voor..('s avonds dan.) @Kaatje: mooi buikje! Hier met tijden ook een flink opgezette buik. Lang leve de stiekjes om een broek wat meer ruimte te geven. Verder veel leuke fotootjes voorbij zien komen met schattige kindjes. Ik heb nu een hele poos niet gereageerd, maar wel alles gelezen. Gewoon de puf niet om alles bij te houden en dat is echt niet omdat ik geen interesse heb. Er is maar een ding dat ik veel heb gedaan afgelopen 2 weken: werken en janken. Besef dat mijn vader dit keer niet aan mijn kraambed zal zitten is aardig doorgedrongen. Mijn broer en zijn vrouw vertelden gisteren een 3e kindje te verwachten en ze zal waarschijnlijk rond mijn vaders verjaardag uitgerekend zijn. Tuurlijk was dat weer reden voor een tranenstroom bij m'n moeder thuis. Het heeft gewoon zo moeten zijn denk ik dan. Van te voren lukte het niet echt om zwanger te raken, nu zijn mijn Szus (met behulp van hormonen) en ik ineens zwanger..
Goedemorgen. Hier weer lekker pas om 9 uur echt wakker van Levi. Mamatien. kan je vast wennen straks met een baby kan je ook niet meer naar de kroeg wanneer je zin hebt. Hier wordt ik ook misselijk van de moeheid Sjantalle. hey je wordt ook tante. wat leuk ! Verschillen jullie veel ?
@ Kaatje: Met een baby kan ik gewoon naar de kroeg hoor.. alleen niet elke week! Maar wel als ik het plan, net zoals ik gister had gepland! Dus is neit helemaal waar
@ mielenl; sterkte Zou vandaag eerst mijn verjaardag vieren maar aangezien mijn vriend ziek was heb ik iedereen maar afgebeld Hou er niet echt van! Dus kwam mij goed uit. Maar sommige vrienden en mijn ouders komen gewoon langs. Die hebben er geen boodschap aan Mijn schoonouders wonen op voorne-putten. Maar hebben zo iets van: met de kerst komen ze toch. Dus we gaan niet. Die 45 min. rijden is voor hun al te veel. Niet erg, want ik kan het er niet goed mee vinden. Die ene keer paar dat ik ze zie is eigenlijk al te veel. Hoe het komt weet ik niet maar ja. Wat verander je er aan? Wij wonen vlakbij St. Philipsland. Dus vlakbij dirksland
@patriesja gefeliciteerd met de goede echo zie dat jou eerste kindje even oud is als die van mij .. @jac suuces met de echo morgen . @wonen jullie wonen allemaal ver bij mij vandaan haha. @mamachantal mooie meisje heb je! @mielenl stertke komende tijd ! @kaatje sta nog niet op de lijst dit is mn 2e kindje ben voor 24 juli uitgerekend en ben verplicht in het zkh te bevallen(ivm eerdere ks). zou jij mij er bij willen zetten.
vandaag 8weken , dinsdag intake bij de vk en hopelijk weet ik dan wanneer ik een echo krijg. verkoudheid is ver over komt goed los nu ..
Goedemiddag! @oud&nieuw wij zijn met 3 zwangere meiden in de groep dus we steunen elkaar die avond. Word sowieso gezellie! @woonplaatsen: ik in Zoetermeer! Lekker dichtbij @echo: moet nog tot de 23ste wachten. Zo lang! Gisteren avondje Risk gedaan. Het werd bijna echt oorlog aan tafel maar wel gewonnen en lekker gelachen! Oh en ik heb Gravitamon gehaald. Voel me sindsdien niet zo moe en ziek meer
Wauw, Kaatje, mooi buikje hoor! Jac Fijn dat jullie alsnog een leuke sinterklaas hebben gehad! Lijkt me heerlijk om je kids dan weer te kunnen zien. Mooie foto van je kids, ze lijken wel op elkaar, of niet? Mamatien dat is geen fijne droom zeg. Kan me voorstellen dat dat in je hoofd blijft spoken. Nu maar er van uit gaan dat er morgen niks aan de hand is! Hier soms ook rare dromen, al hebben ze vaak niks met de baby te maken. Toen ik zwanger was van Jara heb ik een keer gedroomd dat ik (met weeen en al) op de fiets naar het ziekenhuis moest om te bevallen. We hadden nog geen jongensnaam en daarom vroeg ik alle voorbijgangers of ze nog een leuke jongensnaam wisten. Toen ik bevallen was moest ik mijn, jaja, jongetje in het ziekenhuis laten en op de fiets weer terug naar huis. En weer iedereen gevraagd naar een naam. Frummel Ik heb altijd een zwangerschapsstreep gehad, ook voor mijn zwangerschap. Wel een hele lichte, maar hij zat er wel. Na de zwangerschap was ie weg en heb m nog niet terug gezien. Jara heeft ook een lichte steep tot haar navel. Wupje Ach wat lief 'baby schommelen'! Dan smelt je toch gewoon..... Mamachantal Wat een schatje zeg, ook al zo'n mooi blond meisje. Mielenl Sterkte meid, ik hoop dat je over een tijdje goed nieuws hebt. Sjantalle Wie weet heeft hij een beetje geholpen bij jullie zwangerschappen..... Zeg ben ik nou nog steeds de enige die uit Friesland komt? Heb het idee dat iedereen zo centraal woont.... Gister zijn we naar de kerstmarkt geweest hier in Harlingen. Altijd super gezellig en sfeervol. Ze hebben dat dan in een straat aan een grachtje met allemaal van die mooie oude huisjes. Veel lichtjes, lekker eten/drinken en veel leuke hebbedingetjes. Verder gisteravond de kerstkaarten geschreven, hoeft alleen nog maar een postzegel op. Fijne zondagmiddag nog!
Heey meiden @kaatje, hahaha augurken in bed zover gaat het hier nog niet, maar wel af en toe erge zin in ongezonde dingen! @sherry, beterschap met je vriend en gefeliciteerd nog met je verjaardag! @bulldog, dat scheelt niet veel idd, bijna gelijk geboren. Alleen zou Celeno pas eind juli geboren moeten worden, die had blijkbaar haast @mamamo, gezellig 3 zwangeren! @marleen, oh gezellig kerstmarkt! Wij wonen trouwens in Amsterdam Vandaag de kerstboom gehaald, nu even gaan versieren!
mamatien. dat is ook wel zo hoor maar ik spreek uit mijn eigen ervaring dat ik die drang om weg te gaan helemaal niet meer heb nu ik moeder ben. Sherry, gefeliciteerd met je verjaardag ( of moet je nog jarig worden ) Bulldog. zet hem er op. wil je borstvoeding of fles geven ? en wat is je leeftijd ?