@belliebel, aaaah wat schattig!!! @kraamzorg, bij het intake met de vk werd gezegd, dat ik het makkelijkste per januari kon aanmelden, omdat dat de verzekeringen veranderen en dan kan je alles online doen. Nou lijkt me dat idd erg handig, maar als ik jullie zo hoor... is dat te laat??
Das nog een 2 weken, kan best hoor dat je dat pas in januari doet! Bij Dinand heb ik het pas rond de 14 weken geregeld! Das ook goed gekomen qua zorg! Alleen de kraamverzorgster was verschrikkelijk!
Umizoomi. we hebben het één keer zonder kraam gered, gaat het de tweede keer vast ook wel lukken Leuk nieuws. gefeliciteerd Kimm,succes morgen Marleen, beterschap voor Jara BB10. ik duim ! En hier ook zo moe hoor voelt zich af en toe nog steeds schuldig naar hubbie toch dat ik nog steeds geen zin/fut in sex heb. Kan me er ook gewoon echt niet toe zetten Angiebaby. wij hebben in 2008 ook in 3 maanden een bruiloft geregeld. trouwde toen ik 30 weken zwanger was. Wat voor werk doe je ? Belliebel. ja hoor genoeg. overmatig transpireren, nog chagerijniger worden door de warmte, vocht vast houden, niet meer in je schoenen passen etc haha. ahh die ligt heerlijk te slapen Patriesja, als je de waarden neemt kan je je ook online aanmelden.
dankjewel meis ja moet gewoon positief denken t voelt zoooo goed!! hihihi ja ben echt benieuwd t schijnt heel hard te gaan in die paar weken ja dat zei de echoscopiste al
whaahahahahhhahaa manlief heeft me in 2005 al gevraagd!!we zijn ook al verloofd maar ja nog steeds geen kans gehad om te trouwen
Whaha, nou loop ik in de zomer toch vaak op slipper, of gewoon lekker op me blote pootjes. Vind dat zoveel lekkerder! Ach komt wel goed, anders ga ik bij me oma zitten, heeft een tuin op het noorden wat altijd lekker koel is!
ik heb pas 1 keer zin in sex gehad ik merk wel dat nu heel langzaam t gevoel weer terug komt gelukkig begrijpt hij t en ik verwen heb gewoon af en toe anders vind ik t echt heel zielig ik ben kraamverzorgster haahahahaha nu mag ik t zelf gaan ervaren
Manlief weet hoe graag ik wil trouwen, maar hij ziet het niet zitten om eerst 20 jaar verloofd te zijn en dan pas te trouwen, whaha. Ach ik wacht geduldig op hem.
Sex, wat is dat?? Whaha nee hoor, manlief klaagt hier niet. We hebben het sowieso 1 keer in de week, alles wat er meer bij komt vind hij mooi meegenomen whaha. Hij snapt het ook wel dat ik moe ben en dat ik al helemaal geen zin heb als ik kotsmisselijk ben. Zie het al voor me dat ik tijdens zo'n potje pokeren over me nek ga, whaha, bah, gadsie.
wahahahahahahahahahaahahahahaha hij zei al oooh over een paar weken bel je me op t werk op je moet NU naar huis komen ik heb NU zin hihihihi de vrouw van zn collega doet dat ook!!
Hier voor het laatst sex gehad toen ik 4 weken was. probeer wel eens zin te maken maar kan dan alleen maar denken. Nee aub niet.... nou ja komt wel weer goed Duik lekker mijn bed in, helaas voor hubbie weer zonder sex
Whahahaha, oh ja hoor, heeeul herkenbaar. Denk dat het vanaf 16 weken helemaal omgedraaid was. Ik was niet meer te houden whahaha, alsof ik al die weken wilde inhalen. Scheurde onderhand zijn kleren van zijn lijf af, en manlief had echt zoiets van: WTF?!? Oke.
Whahaha, ach als die mannen eens moesten voelen hoe wij ons af en toe voelen, denken ze haast dat ze dood gaan. Kan ik voor de zoveelste keer zijn 6 planken gaan bestellen. Denk dat heel mijn schuur vol staat met ongebruikt hout whahahaha. Ach zolang je ze niet hoort klagen lijkt mij dat het goed gaat en ze zichzelf wel vermaken whihi.
hihihi, wacht maar, straks gilt hij: nee niet weer he whahaha. Ja ik ga me bed opzoeken, morgen gaat de wekker weer! Slaap lekker allemaal!
haaaaaaaa ben lekker de eerste goedemorgen!!!!! ben lekker vrolijk want nu is mn mannetje echt jarig!!!!! alleen is hij gewoon gaan werken hahaha heb wel lekker een bakkie koffie voor m gemaakt maar hij wilde geen crosantjes dan eet ik t nu lekker zelf hihi. en daarna duik ik nog lekker een paar uur me bed in. meiden die moeten werken succes en werkse en meiden die thuis of vrij zijn geniet ervan de dag is zo weer voorbij vanmiddag kom ik hier vast nog wel buurten
Angie, gefeliciteerd ! 13 december: Mamatien: 1e echo Mamavannoëlle: 5e echo Jac: Intake vk + echo Laetitia: afspraak vk + echo Veel plezier en succes !
angie gefeliciteerd!! Niets bijgelezen.. gister echt een zware dag gehad. Declan besloot weereens niet te gaan eten en dat is zooo frustrerend.. je wilt gewoon het beste voor hem! na een dag op yoghurt, fruit en diksap eet hij nu wel weer volgens mij was er vandaag iemand met een echo... succes!!!