Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey hey !

Angiebaby, gefeliciteerd met je mannetje!

Skatje, dat is schrikken zeg. Maar gelukkig zat je vriend er deze keer naast!

Mvn, wat is dat fijn om te horen meid! Super dat jullie ukje het zo goed doet! Had je dit keer wel een gewone echo, of weer inwendig?
    Mooie echo meid!

Mamatien, mooie echo joh!

Wupje, balen dat je de Mac niet lekker vond... Wel fijn dat Kyano er wel van gesmuld heeft ;)

Schoonouders: Ik heb een hele lieve schoonmoeder al heeft ze wel een paar punten waar ik me gruwelijk aan irriteer maar kijk er nu vaak omheen of negeer het gewoon. Een discussie beginnen met mijn Smoe win je niet, mits je met bewijs aankomt. Dat is het grootse waar ik me echt dood aan kan irriteren.
    Bij de zwangerschap van Jaimy heeft ze bepaalde dingen gedaan waarop ik haar nu kort en krachtig heb laten weten hoe de dingen lopen tijdens deze zwangerschap. Ik laat me nml niet nog eens dingen ontnemen die ik graag zelf had willen doen.
    Voor de rest mag ik niet klagen. Ze is helemaal gek op Jaimy en ook helemaal ondersteboven van het feit dat ze weer een kleinkind krijgt. Ook word Jaimy lekker verwend door haar, staat ze altijd voor ons klaar en als er iets is hoeven we maar te bellen en ze doet het voor je.

Een schoonvader heb ik niet, of ja die is er wel maar vanwege omstandigheden heb ik hem nooit leren kennen en hoef ik hem ook niet te leren kennen. Ook is hij geen Opa van Jaimy ( familietechniesch gezien wel ), zo iemand als hem verdient het niet om opa, vader of echtgenoot te zijn.

Eten: Wij hebben Wraps gegeten en nu zit ik aan de worteltjes :D

Zo weer afgewerkt en hoe. Morgen nog een dagje en dan even een dagje vrij. Lekker relaxen ;)
    Verwacht morgen mijn zwangerschapsbroek binnen.. Nou zit ik met een ding, ik ben aan het werk en dus niemand is thuis tot 18.00u. Nou zei de vrouw dat hij door de brievenbus pastte, dan heeft ze hem denk ik in een envelop gedaan, dus dan zal de postbode hem toch gewoon in de bus stoppen? ( ik woon op een flat, bij de buren aanbellen gaat dan iets moeilijker )

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

*zwaai* ik heb even niet de puf gehad om bij te lezen sorry:)

over het avondeten.. ik heb weereens patat op.. wel met groenten en appelmoes haha. ik hou normaal helemaal niet zo van patat maar ben er nu echt verslaafd aan!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net een spijkerbroek + shirtje besteld op bellyfasion.nl . Hopen dat het past
    hebben vrijdag kerstborrel op Ferry zijn werk en wil er dan wel een beetje leuk bij lopen natuurlijk

Avondeten : Hadden hier aardappelen, dorperwten/wortelen en een hamburger. Lekker makkelijk dus.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb de mutsy transporter! Hele fijne wagen! Alleen beetje jammer dattie kapot is hihi:p.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wij hebben hier gebakken aardappeltjes, gehaktbal en de groente is uiteindelijk een maaltijdsalade geworden. Vooral die salade was heel erg lekker, de rest heb ik laten liggen voor manlief hihi. Had ik niet zo'n trek in!

6. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @wupje, je vader verliezen is idd heel raar..en ik geloof heel goed dat je man er na een aantal jaren nog moeilijk mee kan hebben. Ik ben pas 7 maanden verder...We zitten nu met alle eerste keertjes zonder..

@marlous; zoooo herkenbaar dat gevoel!! zeker met schoonmoeders... Maar evengoed 'zeurt; mijn moeder ook wanneer ik een tasje met boodschappen draag. Maar mijn dochter mag ik wel optillen??

@MvN: mijn dochter vond al snel de luiers niet zo fijn (overdag) Ik ben dus in het voorjaar al begonnen met thuis vaak alleen een onderbroekje aan en complimentjes wanneer ze op het potje ging. Ook heeft haar neefje het eens voorgedaan. Verder een hele zomer geen luier aan en regelmatig samen naar het toilet gegaan. Ze vind het geweldig interessant wat mensen op het toilet doen. Ze gaat nu zelfs met haar neefje mee om zijn billen te poetsen en wanneer een vriendje eens op het toilet gaat, geeft zij complimentjes. Ik had ook een potje met muziekje. Dat muziekje gaat wanneer de sensor nat wordt. Ieder keer dat het muziekje ging hield ze op met plassen. Heel snel dat muziekje er dus uitgehaald! (het leek op een troontje/stoel) Die pot stond hier ook gewoon in de huiskamer en bij mijn ouders ook. Nu nog proberen om haar 's nachts droog te krijgen. Ze poept dan niet, maar plast wel in haar luierbroekje. (Met haar 2e verjaardag was ze vrijwel droog)

pffff....wat een Smoeder! Hier wordt ze té verwend door Smoeder want ze wilde zelf altijd graag een meisje. Ze krijgt de meest lelijke, oubollige kleding.

@eten: Ik wil drop!!! Maar mijn man heeft zojuist express het potje weggezet. Hij heeft ff op gezondheidsplein rondgeneusd en gelezen dat drop niet goed is. Dat weet ik!! Maar 'n enkel dropje is heus niet verkeerd. Heerlijk zo'n man die alles zwart-wit ziet.;)

Maar goed, gelukkig eet ik vrij gezond omdat dochterlief er natuurlijk ook bij is. Zou nu echt wel een pizza op kunnen..:)

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Sucre Waar ben je geweest in Friesland? Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!

Bellie Ach, wat een lieve foto zeg!

Angie Haha, je bent gewoon al 5 jaar verloofd! Ach zo heb je nog wat leuks in het vooruitzicht toch?

Mijn mannetje vraagt nu 1x in de 3 tot 4 weken of we weer eens sex kunnen hebben. Ach dan maak ik even zin, maar veel meer moet het niet worden hoor!

Skatje Zo dat is schrikken! Maar fijn dat alles goed is en dat de termijn mooi klopt.

MvN Fijn dat alles nu goed is! Heb je nog bloedverlies nu?

Mamatien Gefeliciteerd met je mooie echo!

Wupje Jaar is nog steeds ziek, warm en erg zielig. Vandaag ging het redelijk, in ieder geval zonder overgeven. Tot ik thuis was. Toen ik net mijn eten op had moest ze weer spugen. dus maar weer onder de douche. Ze was net even wakker, maar slaapt nu weer lekker geloof ik. Zo zielig he als die kleintjes ziek zijn.
    Jammer dat de mac je niet smaakte.... Zit je je er zo op te verheugen!

Mijn schoonouders zijn wel heel lief maar kan me soms giga aan ze ergeren. En dan vooral mijn schoonmoeder. 3,5 jaar geleden zijn mijn schoonouders gescheiden en nu woont mijn schoonmoeder met haar nieuwe vriend ergens in een hutje op de heide. T is vrij afgelegen. Nou het lijkt bijna of ze er geen electriciteit etc hebben. Het huis wordt verwarmd door middel van 2 houtkachels. In de winter is het huis dus zo koud dat je aan de wcbril vast vriest, en dan heeft ze ook nog ramen open staan.....
    In de huiskamer is het vervolgens zo heet dat je er in je badpak kunt zitten en dan is het nog te heet.
    Toen Marcel zijn neefje jarig was, was de nacht ervoor de klok net een uur terug gegaan. Ze dachten vrij laat te zijn voor de koffie (10.30) maar waren er dus al om 9.30.
    Ze hadden even gemist dat de klok terug ging (waar had ik dat dan moeten zien???? Nou, bijvoorbeeld op tv, teletekst, intenet, op de kalender....)
    Toen ze hier waren voor Jara haar verjaardag zegt haar nieuwe vriend ineens tegen haar: heb je je trui verkeerd aan?
    Had ze dus haar trui/vest binnenste buiten aan! Met knopen en zakjes en al, dat je het voor elkaar krijgt.......
    Ze zitten zooooo in hun eigen wereldje. Heel jammer want vroeger was ze nooit zo.
    En dat terwijl mijn schoonvader zich echt heel goed redt in zijn uppie. Dat hadden we juist niet verwacht aangezien mijn schoonmoeder alles voor hem deed.

Haha, ik had ook pizza vandaag!!

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Mijn smoe heeft het over ons kind........hoezo ons?????
    Van mij en mijn vriend. Niets van haar bij! Kan ik me zooo aan ergeren. En blijf gvd van mijn buik af die is van MIJ!
    Maar verder is ze wel lief hoor.
    MMMhh ik had nog geen last van hormonsters maar ik begin nu te twijfelen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bergt zich voor BB10 haar hormonen haha.

Tot morgen

10. Sherry

Sherry Niet meer actief

Ik heb schoonmonsters af en toe. Denken alleen maar aan zichzelf heb ik het idee. Sneu voor mijn vriend maar het is niet anders..

Haar eerste reactie was: ik had het ook niet erg gevonden als ik geen kleinkinderen zou krijgen

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

heee ik ben een x de eerste

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen!!
    alles goed hier??

@skatje jeetje wat moet je geschrokken zijn, gelukkig is alles goed!

@mvn fijn dat alles goed was en nu lekker genieten!

@mamatien wat een mooie duidelijke echo gefeliciteerd.

@marlous ik woon ook vlakbij breda op 15 km afstand.

@sjantalle waar in brabant woon je ergens.
    ben ik toch niet de enigste brabanse haha.

@kaatje bedankt voor het erop zetten voor de lijst.

@schoonouders eigenlijk geen problemen mee ze passen op als ik werk en als we een keer een feestje hebben mag hij ook logeren.
    ze heeft al;leen een beetje aparte smaak van kleding haha
    maar verders geen problemen mee.(gelukkig)

verder gaat hier alles goed.
    baal er alleen van dat ik mn koffie niet meer lust.

straks weetik eindelijk wanneer ik een echo heb..

13. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    @ Sherry::$ fijne reactie!

@Bulldog: Someren-Eind. Klein dorp in de buurt van Helmond.

Nog een hele week wachten en dan krijg ik m'n 1e echo!!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

@sherry: wat een doos zeg met zo'n reactie!! het eerste wat ik zou denken zou zijn.. ik zou het ook niet erg hebben gevonden om geen schoonmoeder te hebben..:D

@sjantalle: heb je dinsdag je echo?:D ik maandag:D!!

@bulldog: goedemorgen:) spannend!

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik moet trouwens wel bekennen dat toen we tegen mn schoonmoeder vertelde dat we weer zwanger waren ze nogal apart reageerde.
    ze zei : dat meen je niet he ....
    mn man had gelijk zoiets kom we gaan weer maar ze was er een beetje mee overvallen daarna vond ze het wel leuk haha..

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen :)

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo nu ga ik me wassen en aankleden want moet drek zoonlief naar de psz brengen en dan gelijk boodschappen doen en daarna naar de vk.

18. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bulldog: je hebt tenminste wel een vent met ruggengraat!

ik denk dat mijn schoonouders ook wel eerst even schrikken hoor.. al zat ik gister met schoonmoeders op msn en maakte ze weer zo'n opmerking.. met sinterklaas had ze dex vast en zei ze ineens: declan wilt een broertje of zusje! neee jij wilt nog een kleinkind:p dat is iets heeel anders werd en toen gezegd.. gister zei op msn ik heel stom ineens: ik zou er zo nog 6 willen(figuurlijk dan) en toen zei ze meteen: nou ja wat niet is kan nog komen:D

ja ik zit weleens met haar op msn:) het is echt een leuk mens! zondag gaan ze weer naar de zwarte markt in beverwijk en dan gaat ze weer make up inslaan.. ze zal altijd vragen of wij nog iets nodig hebben e.d. ik mag echt niet klagen.. soms word ik wel een beetje moe van schoonpaps met zijn fotocamera maar die man heeft zelf zijn vader nooit gekend en doet zijn uiterste best om de beste vader en opa ooit te zijn:) dus dat is wel weer heel lief!

even ego: over een week en een dag ben ik alweer 12 weken!! zijn er nog meer dames die vinden dat de tijd bij de tweede wel heeeul snel gaat?! voor mijn gevoel vliegt het voorbij en ik voel me lang niet zo 'zwanger' als bij declan..

@mamatien: goedemorgen:D

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Meiden,succes en veel plezier
    14 december: