Bulldog, hier dezelfde afstand ongeveer Misschien kom ik je nog wel tegen bij de vk haha.... je krijgt trouwens bij de vk's in de omgeving hier een formulier mee en dan moet je bij het echo centrum een afspraak maken. schoonouders... ik zie ze niet meer. Mis ze ook niet. Kindjes kennen ze niet. De oudste hebben ze als baby 2x gezien, de jongste nog nooit.
@ sjantelle & frummel; Het kan een reactie geweest zijn. Maar we zien ze hier ook niet veel. Ze zijn 2 jaar geleden bij ons voor het laats geweest. Maar wij moeten wel iedere keer daar naar toe. Beetje bekrompen.. Dus ik weiger ook daar naar toe te gaan als het niet nodig is en ALS ze dan eens langs komen ben je niet thuis in je eigen huis en wordt alles afgekraakt en verjaardagen moesten we in het verleden in 2x doen. Dit omdat ze niet bij de rest van de familie en vrienden wilden zitten. Ik hou altijd maar netjes mijn mond. Dit doe ik voor mijn vriend. Want als ik mijn mond opentrek zien we ze nooit meer. Niet dat ik dat erg vind maar mijn vriend wel.
@sherry: oef dat lijkt me echt zwaar.. ik vierde vroeger alles in drieën.. mijn ouders konden niet samen(gescheiden) en ik wilde mijn moeder niet bij de rest hebben.. gegarandeerd dat ik me dan weer kapot kon schamen en er weer vreeemde verhalen de wereld in zouden komen.. ze heeft ook meerdere malen geprobeerd om danny en mij uit elkaar te krijgen tot de ziekelijkste dingen aan toe! zelfs het amk ingeschakeld met de mededeling dat wij declan zouden mishandelen.. nou een telefoontje heb ik ze uitgenodigd voor een huis bezoek. gelukkig zagen ze snel genoeg dat het ventje niets tekort komt! dit was de druppel voor mij en we hebben het contact verbroken.. vervolgens ging mijn vader haar verhalen geloven terwijl hij heel goed weet hoe ze is.. hij zit ook onwijs onder de duim bij zijn nieuwe vrouw(echt een mega secreet) klinkt hard maar laat maar dan.. blijf maar weg! vind het prima zo eerlijk gezegd! het scheelt danny en mij heeel veel stress en spanningen marloes: ookal geen leuke schoonouders dus hebben die mensen zich nooit voorgenomen om zelf nooit zo te worden? ik dien mezelf echt een nekschot toe als ik declan zijn vriendin/vrouw later zo ga behandelen.. als zij hem gelukkig maakt dan is het goed, niet mijn keuze om te maken
(schoon)ouders Met mijn eigen ouders heb ik geen contact meer. Moeder sinds bijna twee jaar. Vader ruim een jaar. Schoonouders: Schoonvader heb ik niets mee. zie ik vaak ook liever gaan als komen ( heel negatief persoon ). Smoeder werkt me af en toe mateloos op mijn zenuwen maar is er wel altijd voor ons, en is een super lieve oma voor Levi
Ik moet altijd wel lachen. Vooral als ze verteld hoe ze vroeger behandeld werd door haar schoonmoeder! Mijn vriend moet dan wel lachen als we weer terug naar huis in de auto zitten. Het enige wat ik dan hoor is; goeie grap, ze doet nou precies het zelfde... Maar helaas heb je schoonouders niet voor het kiezen. Je krijg ze er bij of je het nou wilt of niet. En vervelend dat je nou (bijna) geen contact meer heb met je ouders
@frummel fijn dat je zo goed kan opschieten met je smoeder. ik vind het ook snel gaan al ben ik pas 8 weken. @marloes ja klopt krijg een papier mee en moet dan bellen naar het echocentrum. ik moet alleen nog een keer naar de gyn vanwege eerdere ks en dan loop ik gewoon bij de vk . miss kom ik je wel tegen, ik woon in etten leur.
@kaatje vervelend dat je geen contact meer heb met je ouders. ik heb ook bijna geen contact met mn vader . met mn moeder wel .
Ik ben inmiddels zover dat ik er een punt achter gezet heb. ( verbreken van contact kwam trouwens van hun kant ) mijn moeder heeft te veel gezegt/gedaan wat ik haar zomaar even kan vergeven. Voor mijn vader blijf ik een zwak houden omdat ik weet dat hij het contact alleen verbroken heeft om de sfeer thuis goed te houden. Maar goed hij is 60 en oud/wijs genoeg om zelf zijn beslissingen te nemen. Wie ben ik dan om die niet te respecteren
Zo erg is het bij ons ook niet hoor, maar ik word gewoon nogal moe van het bemoeien... en dat komt weer voort uit het overbezorgde en daar kan ik helemaal niet tegen... Het is vooral het te goed bedoelen, te voorzichtig zijn, te veel om me heen zitten en te veel willen verzorgen. Te lief dus en dat wekt bij mij ergernis op. Ik ben al een grote meid en kan echt wel voor mezelf zorgen en daar waar het niet gaat, heb ik mijn lief. Ik las ook iemand die zei dat ze behandeld werd als invalide, dat gevoel heb ik ook. En we zijn niet zwanger, nee, ik ben zwanger en blijf van me af. :x Verder heb ik geen last van hormonen. En als ik de verhalen van anderen lees, valt het ook heel erg mee. maar goed, ze zit me net te dicht op de huid... Nou, een goed begin van de dag, haha! Over op een wat positievere toer: Goedemorgen allemaal! Ik heb gister heerlijk zuurkool gegeten met worst en ik heb gegeten voor 4. Heerlijk! Vanmiddag heb ik kerstborrel, en de crodino staat koud, haha! Dat is wat feestelijker dan appelsap.
Aaaah, lastig als er 2 marloe/usen zijn... Dit berichtje van Frummel was niet voor mij bedoeld... Mijn naam wordt nog wel eens verkeerd geschreven en ik ga er te makkelijk vanuit dat ik het dan ben... Ik zal beter opletten...!!
hihi ik schrijf jou echt als marlous hoor ik ga vanavond stamppot andijvie maken met gehaktballen zoooo'n trek in! zelfs in de gehaktbal.. terwijl ik absoluut geen vleeseter ben.. zwangerschap kan rare dingen met je doen! Ik heb net kraamzorg aangevraagd bij kraamzorg elmar. Ze staan onwijs goed bekend en de vrouw klonk echt super aardig.. ze hebben geen inschrijf formulier, doen liever alles persoonlijk.. dus een paar gegevens doorgebeld en 11 januari komen ze langs, op vriendlief zijn verjaardag
Goedemorgen lieve meiden, ik meld me even af hier op dit forum. Met mij en de "uk in spee" gaat het redelijk echter heeft " papa in spee" zaterdag een ernstig auto-ongeluk gehad. Van de auto is niks meer heel, de ambulancebroeders hebben gezegt dat als hij niet in een volvo had gezeten hij het niet had naverteld. Nu heeft hij "gelukkig" alleen zijn linker dijbeen verbrijzeld en moet vandaag voor de 2e keer geopereerd worden. Ik ben allang blij dat hij het nog na kan vertellen maar zoals je kan begrijpen is de roze wolk ver te zoeken. Wanneer alles weer beter gaat en we ons leven weer op de rit hebben zal ik me vanzelf hier weer melden. Tot die tijd wens ik jullie in ieder geval fijne feestdagen.
Ha mammaatjes! @Paso: Jeeeeeeeeemig, wat schrikken en wat een ontzettend wonder dat papapaso nog op het aardse is. Heel veel succes met alles en de ziekehuisbezoeken, dit moet inderdaad verre van roze-wolkig zijn. Zet 'm op hoor! @De rest: Ik meld me maar weer eens, vond het erg jammer dat er zoveel langs elkaar werd gepost in het eerste topic. Ik kan niet altijd ZWP'en en die enorme lappen tekst teruglezen werd echt een opgave. Hier gaat alles wel ok, ik slik nu Emesafene tegen de misselijkheid en het spugen. Ik kon de zorg voor mijn kinderen niet meer garanderen met mijn gekots. Maar het voelt wel een beetje als falen ofzo. Gek hé. Nou, ik ga ff verder teruglezen. Ik hoop dat er geen dames meer zijn afgevallen van de lijst!!
Ouders >> met allebei contact. Papa en vrouw zijn erg lief & betrokken. Mama is helaas ernstig gehandicapt als gevolg van een beroerte en verblijft in een verpleeghuis. Gelukkig wel dichtbij en ik bezoek haar 1 a 2x per week. Schoonouders >> nu met allen redelijk goed contact. Ook zijn ouders zijn gescheiden en hebben weer nieuwe relaties. De eerste 6 jaar van onze relatie was het allemaal heel lastig. Wilden niet tegelijk op verjaardagen komen enzo. Met spa weinig contact en met sma een koude oorlog. Na een fikse ruzie met sma 6 jaar geleden, gaat het nu prima. Ook contact met spa verbetert ieder jaar. We gaan nu met de kerst met spa op vakantie...spannend!
Jawel, maar alleen in de juste dosering. Eentje voor het slapen en 's ochtends eentje op nuchtere maag. Met minder is het weer spugen geblazen. De misselijkheid gaat er niet van over, maar de spuugreflex neemt sterk af.
Ouders: met mijn ouders goed contact, ben erg blij met mijn papa en mama! Schoonouders: Tja, wat moet ik zeggen? Wonen om de hoek en ik hou gepaste afstand. Vind mijn eigen ouders nu eenmaal leuker en gezelliger! Trouwen (Belliebel?) : Ik ben afgelopen nazomer getrouwd. Is hartstikke leuk, echt een aanrader. Had ik niet gedacht hoor, maar zo'n bruiloft met alles erop en eraan is echt kicken! BB10: Al nieuws van je huis?! Spannend, ik duim met je mee hoor!!
@paso: jemig meid wat heftig! logisch hoor.. denk aan jezelf en je ventje! succes en heel veel beterschap @vivalafete: welkom terug meid oef schoonouders om de hoek haha dat zou mij ook teveel zijn Fijn dat de pillen helpen!!! @umi: volgens mij is het overal wel iets.. fijn dat het nu goed gaat!