Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

@paso: je kan ook hier inhaken hoor:)

Mielenl is afgevallen helaas:( mvn heeft eindelijk een mooie echo gehad en is gelukkig uit de onzekerheid!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik aan de andere kant dan... O'hout.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Paso, wat een schrik! Hopelijk herstelt hij snel!!!

Ben vandaag weer goed misselijk... bah.

4. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hoi allemaal,

was weer even een paar dagen "weg'

Niet alles even aandachtig bijgelezen, scusi, maar:

Paso: heel veel sterkte, wat een schrik zeg, beterschap voor pasoman!

Ik ben intussen de magische 12 weken grens gepasseerd (jippie!) maar bij mij wist iedereen het al, behalve op mijn werk, gelukkig heb ik donderdag mijn vaste contract getekend (ook jippie) en heb ik het vrijdag aan mijn baas verteld en kan ik nu eindelijk zw-schaps kleren aan ipv grote truien en vesten en de broeken open met een elastiekje, ik zie er nu hetzelfde zwanger uit als bij Noor met 16 weken ofzo, gaat echt veel sneller nu.

Oh, en doen jullie iets met de NUB?? Ik heb net een echo fotootje geplaatst en hoewel de dame het een te vroege echo vond, dacht ze toch een jongen, ik heb zelf al vanaf ik zwanger ben sterk het gevoel dat het een kereltje gaat worden, ben heel benieuwd.....

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, ik wil morgen ook vragen of ze een foto wil maken waar de nub op staat...

fijn dat je voorbij de 12 weken bent, Juud!!!
    ik ben er bijna... volgens de vorige echo zou ik nu 11.5 of 11.3 zijn...

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Ik voelde me gisteravond en vanochtend echt zwaar klote :( Echt kotsmisselijk en vanochtend weer heel erg moeten overgeven. Ik moet wat eten maar zodra ik het eet, komt het er toch weer uit :( Gelukkig trekt het dan tegen 10 uur 's ochtends weg maar ik heb het er zo mee gehad. Hopelijk ben ik er nu echt gauw vanaf.

Marlous oh ik kan me jouw frustratie helemaal voorstellen! Zou ik ook echt niet tegen kunnen, zeker nu er in principe nog weinig te zien is en het buikje ook nog wel meevalt.

MvN Kyano is nu 2 jaar en 3 maanden en als we frietjes eten, krijgt hij ook gewoon frietjes en een frikadel. Potjes hebben we al een jaar niet meer en frietjes eten we ook hoogstens 1x per week maar meestal nog minder dus is ook niet erg als hij dan lekker mee eet.
    Oef balen ook bij jullie dus een lastige relatie met smoeder :(

Marleen och wat sneu dat Jara nog steeds ziek is. Hopelijk knapt ze snel op!

BB10 watch out for your hormons! :D ;)

Sherry omg wat een reactie :$!!

Paso oh meid wat heftig! Heel veel sterkte en beterschap voor je man!

Juud gaaf hoor al 12 weken! En gefeliciteerd met je vaste contract!

Mijn smoeder is best lief maar meent zich altijd teveel met de opvoeding van Kyano te bemoeien dus daar hebben we wel eens strijd over. Verder mag ik eigenlijk niet klagen.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Uhhh heel erg blond misschien maar wat is de NUB :) :)???

8. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    NUB is ehh ja, nou, als het geslachtsorgaan van de beeb zich ontwikkelt is het de eerste zoveel weken (14?) nog hetzelfde voor een meisje als een jongen, een soort piemeltje zeg maar, maar nou schijnt er een theorie te zijn dat je aan de hoek waarin dit "piemeltje" (de nub) staat kan voorspellen wat het geslacht wordt. Vind het zelf een beetje een vaag verhaal, maar je hebt er een flinke groep aanhangers van. En een NUB-topic op ZP dus! Bij de echo's en onderzoeken....

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh ok nu snap ik het een beetje.
    Ik wacht gewoon netjes tot de 20-weken echo en anders misschien bij een pretecho iets eerder.
    Ik heb zelf het gevoel weer een jongetje ;)

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @paso jeetje wat heftig beterschap en sterkte...

@maloes das ook dichtbij haha.

zo net bij vk geweest hoop info allemaal gekregen.
    bloedruk was weer lekker laag.105/50...

net naar het echocentrum gebeld krijg 6-1 de eerste echo.

11. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ah ja, ik hecht er ook niet teveel waarde aan hoor, maar ben wel nieuwsgierig, ik heb me inmiddels al zo ingesteld op een jochie dat ik bij de 20weken echo echt heel verbaasd zou zijn als we weer een meid kregen, maar wel minstens zo blij natuurlijk!!! (maakt mij namelijk echt niet uit wat we krijgen, Noor wil wel liever een zusje geloof ik haha)

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik wilde net dezelfde vraag stellen, haha!!! We weten allebei eigenlijk nog niet of we het willen weten. En we hebben nu bedacht dat zo lang we er niet uit zijn, laten we ons verrassen! Eerst vrijdag maar eens kijken of het flupke goed zwemt!

@Wupje, het is na tienen, gaat het weer beter vandaag?
    Marloes, sterkte met de misselijkheid!

Paso, sterkte! Wat een ellendig verhaal zeg, dat is echt heel hard schrikken!

Juud, gefeliciteerd met je 12 weken!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ìk ben ook wel heel nieuwsgierig... soms denk ik ook wel, misschien wachten tot het geboren wordt...maar stel dat het nu een meisje is, na 2 jongens, dan moet ik toch ROZE shoppen haha...

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

eerste keer kon ik me nog bedwingen nou wil ik t echt weten, oooh ben zooooo nieuwschierig, zou t wel heel leuk vinden als t een meisje is, maar een jongetje is natuurlijk net zo welkom...
    ergens spookt er in mn achterhoofd ook nog: straks zijn t er 2!!! nou echo maar afwachten volgende week...

15. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Misschien is het anders met een eerste? We zijn ook wel nieuwsgierig, maar vinden de verrassing ook wel spannend. Mijn lief heeft geen idee, ik heb het vermoeden dat het een meisje is... Waarom? geen flauw idee... ;)

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

jaaaaa bedankt hoopdat t weer goed is dan mag de hele wereld t weten!!!!

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Veel plezier vandaag Angie! Maak je een mooi kiekje?

18. MvN

MvN Niet meer actief

Paso: Jemig meid! Die heeft een engeltje op zn schouder... Volvo's zijn goede autos.. hebben wij ook! Ik wens je superveel sterkte aankomende tijd!

Vivelavete: Helpen de pillen goed? Ik had er bij mn vorige zwangerschap niet zo'n baat bij! Je hebt ook zetpillen van emesafene hea? Heb je na de vorige echo ook nog een echo gehad?

Schoonouders: Hier dus ook nog eens gescheiden na een huwelijk van 25 jaar.. De eerste 2 jaar heeft mn schoonpa kinderachtig gedaan.. mn schoonmoeder dus overal de schuld van gegeven en niet bij elkaar in de buurt willen zijn. En nu begint dus mn schoonmoeder.. Maar we weigeren dingen apart te vieren voor ze.. dan komen ze maar niet toch..

Ouders: Ik ben opgevoed door mijn opa en oma. Die zijn ook alles voor me... Met mn ouders heb ik niet zoveel, Ze zien noelle ook niet zo vaak.. komt grotendeels omdat ik noelle daar niet durf te laten rondlopen.. Ze zijn zo ontzettend smerig dat de kakkerlakken er nog niet eens willen zitten. MAar mn oma daarin tegen is een geweldige vrouw en zie ik ook echt als mijn moeder! Die weet ook dat ik zwanger ben maar die houd verder dr mond. Maarja ik weet ook dat ze niet het eeuwige leven hebben. Mn opa is 80 en je ziet gewoon dat ie achteruit gaat.. dingen vergeten, slechter fietsen.. en mnoma is 76
    Weet neit wie het vroeg, maar ik heb geen bloedverlies meer gehad :D

Geslacht: Ja dit willen we wel weten maar tegenover de omgeving zeggen we dat we t niet weten! Ik denk zelf dat het een jongentje is aangezien dit een tegenovergestelde zwangerschap is als die van noelle

Bb: Wootch.... HALLO hormonster ;)

Hier problemen met het eten van Noëlle :( Al een maand zitten we te klooien met het avond eten.. Vers moet ze niet.. Potjes niet... En dan ben ik zo stom en wanhopig dat ik haar maar een danoontje geef of een knakworstje of zoals gister een banaantje omdat ik wil dat ze wat binnen krijgt.. Ze is al zo licht :( ze is maar 7.8 kilo en dat met 13 maanden..

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewel!!!

ja hoopdat we duidelijke fotos meekrijgen en we krijgen als t goed is nu ook de dvd mee waar de 2 echos opstaan kan ik iedere dag kijken whaahahaha....ben wel zenuwachtig.

juud gefeliciteerd met de 12 weken!!!!!!

paso ooooh wat erg veel sterkte zeg!!

ouders......die zijn mn alles hebben we een geweldige band mee.
    we bellen elkaar bijna iedere dag,en zien elkaar wel 1 keer in de week.

schoonouders......schoonmoeder zien we even niet maar dat komt langzaam aan weer voor mijn tijd is er veel gebeurd we zijn het nu weer aan t opbouwen..
    schoonvader als we m zien is t altijd leuk en gezellig maar we kunnen elkaar ook zo een paar maanden niet zien

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mvn vervelend dat ze niet wilt eten, maar het is dnek ik maar een fase heeft mijn zoontje ook gehad.
    hoop voor je dat ze snel ga eten.

Deel Deze Pagina