Hoi! Nou ik heb zelfs nog energie om online te zijn ! Ik voel even geen misselijkheid, heerlijk! Vanmiddag een leuk cb-bezoekje gehad. Ons menneke weegt nu 14,5 kilo en is 93cm lang, verhoudingen waren prima. Verder kletste hij er vrolijk op los dus de arts was tevreden Het is ook een heerlijk ventje maar af en toe mag die waterval wel eens stil staan . Vitamine D heb ik ook nog nooit van gehoord. Ook niet geslikt tijdens de zwangerschap van Kyano. Ik denk dat ik toch maar op zoek ga naar kleine zwangerschapsvitamine dan lijkt me dat je van alles voldoende binnen krijgt. Angiebaby wat super fijn meid!! Lekker genieten nu! En zo grappig hoe beweeglijk ukje dus is Jeluna oh wat fijn ook voor jou een goede echo, gefeliciteerd! Mamatien jee dat is wel erg ver weg, pas met 20 weken de tweede echo. Eigenlijk vind ik dat zoiets niet moet kunnen en dat je tenminste elke 4 weken een echo moet krijgen. Gewoon ter controle. Maar ja wie ben ik? MisX vervelend zeg. Het hoeft niks te betekenen maar ik zou als het je niet lekker zit wel even bellen. Belliebel jeetje wat een domper ! Ik werk ook bij de overheid en bij mij het zelfde verhaal. Alleen heb ik het geluk dat ik een vast contract heb via het bureau dat mij detacheert, dus zij moeten op zoek naar nieuw werk voor mij als het hier bij de overheid ophoudt. En dat betekent dus ook dat ik gewoon doorbetaald krijg. Het is tegenwoordig erg lastig om als niet-ambtelijke je baan te behouden want overal worden flinke bezuiningen doorgevoerd. Dikke knuff en ik hoop dat je gauw een fijne nieuwe job vindt! In elk geval heb je recht op ww tot aan je verlof en daarna ook weer als je dan nog geen nieuwe baan gevonden hebt, lijkt me. Paso oh wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Nogmaals veel sterkte! Zo en nu langzaam mijn bed opzoeken! Fijne avond en tot morgen
Ja klopt! Ik ga natuurlijk geen slapende honden wakker maken, hou hier lekker mijn mond over dicht op mijn werk. Ze kunnen het krijgen zoals ze het willen hoor!
Belliebel, wat een K*T situatie! Paso, Gefeliciteerd met het kloppende hartje!! Sterkte met je vriend maar hier wordt hij vast wel wat vrolijker van! Ben even kwijt wie nu tot 20 weken moest wachten op de volgende echo, maar dat is idd wel erg lang, kun je niet vragen of je rond de 12/13 weken nog een echo mag? Anders kun je altijd nog een pretecho laten maken! Hier vanmiddag direct maar even t-shirtje gekocht met "grote broer" Misschien niet het orgineelste idee, maar ben wel nieuwsgierig wanneer het mijn familie opvalt aangezien ik denk dat de meesten niet verwachten dat ik nu alweer zwanger ben! Bah morgen drukke dag, eerst om 10.00 op het werk zijn i.v.m afscheid collega en vervolgens om half 3 weer op het werk zijn om te werken tot 23.00 en de volgende dag weer om 7.00 beginnen dus denk dat ik er pas donderdagavond weer ben!
Hey. BBB was wel ff leuk. Veel beenspieroefeningen. wordt morgen weer spierpijn. Is buiten echt super koud en glad. Maar heel langszaam naar de gym gefietst. vruchterkenning mijn vk gaf aan dat het ( hier iig ) voor de 24ste week moet MissX, is het niet gewoon wat bruine afscheiding ?Dit heb ik bij Levi ook tot 9 weken gehad Belliebel. dat is knap balen zeg iig zodra je weet wanneer je baan stopt een ww uitkering aanvragen. let op dat je dan ook zelf je zwangerschapsverlofuitkering moet aanvragen bij het uwv. Volgens mij heb je dan sowieso wel sollicitatieplicht,maar goed iedereen weet dat je hoogzwanger toch niet aangenomen wordt. Anders tegen die tijd even een gesprek bij het uwv werkbedrijf aanvragen om te kijken wat er geregeld moet worden,wat je rechten zijn etc. Paso. wat lief van de vk. Hoe is de operatie verlopen ? Tot morgen
Wat je zegt mamatien: solliciteren wordt in deze situatie niet beter. Geen enkel bedrijf wil een zwangere vrouw hebben. En ik voel me er ook gewoon niet lekker bij om nu te gaan solliciteren. Natuurlijk blijf ik om me heen kijken, en kom ik iets tegen, laat ik dat echt niet aan me neus voorbij gaan, maar het maakt het er allemaal niets makkelijker op. Het lijkt er nu ook op alsof ik ziek ga worden, pijn in me keel, verschrikkelijk verkouden, als ik me morgen niet goed voel, meld ik me gewoon ziek. Ze zoeken het maar uit met die hele toko, heb het echt even helemaal gehad daar!
sherry Wat een rare reactie van je schoonmoeder zeg: had het ook niet erg gevonden als ik geen kleinkinderen krijg ....... Paso Jeetje meid, dat is schrikken zeg! Heel veel sterkte en voor jullie ook fijne feestdagen, ik hoop dat je man/vriend dan weer thuis is. En fijn dat je even naar binnen mocht gluren! Lief van je vk! Angie Gefeliciteerd met je mooie echo! Mooie foto hoor! Die van jou is dus al net zo eigenwijs als die van ons! Jeluna Jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! Bellie O nee toch, dat is inderdaad kut zeg! Ik hoop dat je toch mag blijven en anders snel een goede, leuke baan vind. Als het goed is kom je als je ontslagen ben in de ww en dan betaald het UWV je verlof. Dus je zult niet zonder geld komen te zitten. Maar wel heel vevelend voor je. Wij hebben vanmorgen ook een mooie echo gehad! Ukje was zo druk dat de vk moeite had om een beeld stil te zetten zodat ze kon meten. Haha! Nu al een druktemaker. Kan me nog herinneren dat Jara dat ook wel deed. Ben nu 10+4 in plaats van 10+5 maar die ene dag maakt wat mij betreft niet zo veel uit! Bekijk bijlage 114982
bedankt!!! marleen en jeluna!!!gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb ook een filmpje geplaatst bij echos en onderzoeken geloof ik dan zien jullie de kleine ook
Mooie echo's meiden!! Ik kijk uit naar 28 dec, mijn 3e echo met 12 weken Hoe gaat het met iedereen? @belliebelle, wat een rot situatie, hopelijk komt het goed! @miss x, bruin bloed is idd meestal niks ergs, ik zou bellen als het erger of rood bloed wordt.
dames met de goede echo's gefeliciteerd!!! Bellie: wat een rot situatie zeg kaatje: erkennen kun je doen wanneer je wilt hoor.. zelfs na de bevalling tot het kind 12 jaar oud is! het wordt alleen aangeraden voor de 24e week omdat je hierna je kindje ook moet begraven/cremeren mocht er iets misgaan..
Goedemorgen. Meiden veel plezier 15 december: Angela en Arjan: 3e echo Marloes80: 2e echo Marleen,gefeliciteerd met jullie goede echo
goeiemorgen @jeluna gefeliciteerd met de goeie echo. @angie wauw wat een mooie echofotos. @kaatje ja hier ook af en toeeen onuitstaanbaar mannejte, hij wil nu echt alles zelf doen zelfs zn boterham smeren.pffff.. @belliebel wat vervelend zeg dat je miss weg moet op je werk. @paso fijn dat de echo goed was. hoe vond je man het en hoe is de operatie verlopen. @angela en marloes veel plezier met de cecho vandaag. @echo volgens mij ben ik echt de laatste die een echo gaat krijgen ik ben dan 11+4 als ik hem krijg. pffff.. hier ligt weer een mini laagje sneeuw morgen verwachten ze veel kan ik lekker sleeen met mn zoontje dan ben ik toch vrij.
goedemorgen, vandaag sta ik weer op het lijstje... heb vanmiddag pas de echo en zijn pas laat thuis... maar misschien kan ik via tel wel even iets plaatsen hier. vandaag maar 2 uurtjes lesgeven, een voor de pauze en een na de pauze... en zo meteen een stagebezoek. Rustig dus.