Pff ik moet even iets anders zien dan excel overzichten Ik moet alle verlofuren van ons team voor 2011 invoeren, de cijfertjes dansen inmiddels voor mijn ogen...... Frummel ha ha lekker druk dus Kyano heeft de laatste tijd dat hij echt aan een stuk door aan het kletsen en vragen blijft. Ook zo vermoeiend, maar ook wel weer heel erg schattig en leuk. Zo kon hij vanmorgen iets niet goed zien, dus ik verschoof wat op de tafel zegt hij 'dat is beter mama' Nou ik lag echt in een deuk
ruilen voor 1 van 12,5 maand die nergens af kan blijven? kan beter t woord NEE opnemen en steeds afdraaien.... en je hebt PB!
ik wil die van jou wel als jij die van mij neemt. een van 17 maanden die ook overal aanzit, midden in een sprong zit en t nergens mee eens is...
hahaha ik hou het toch bij deze mini frummel hij zit inmiddels rustig in de kinderstoel uit zijn tuit te drinken
hallo. Heb mezelf echt door de middag heen moeten slepen. Was zo moe dat ik er er beroerd van werd. Vanavond dus maar weer vroeg naar bed ( doe niets anders maar goed ) Bapsie. je staat er op. En een derde echo is niet zo maar hoor. Meestal omdat er wat is/was. Bloedingen enz. hoop zenuwen dus. Bulldog. Ow heel herkenbaar. Meneer wil hier ook zelf zijn brood snijden ( in 1000x stukjes ) Ryanne. zag idd later op internet dat het ook na 24 weken kan maar staat bij onze vk dus op het lijstje. te doen voor 24 weken Frummel. ow wat vervelend. Na tig keer het boekje aangenomen te hebben bleven ze maar komen dus de laatste keer even duidelijk gemaakt dat ik echt geen interesse heb, en die niet ga krijgen ook. Heb ze niet meer gezien *klopt af* Wupje, lekker geen misselijkheid ! Had je het vandaag mooi aan mij gegeven. Marloes, mooie echo ! Gefeliciteerd . Ik heb je op de1ste gezet
Meiden! Mumm is back! Heb vanochtend pillen van de dokter gekregen tegen de misselijkheid en ik ben gewoon weer de oude Mumm! Kan weer lekker eten en wordt niet meer misselijk van alle luchtjes om me heen! Heerlijk!!! Voor meiden met dezelfde klachten ( geen warm eten eten, kokhalzen de hele dag door en misselijk van elk luchtje) is Emafesane ( ofzoiets...) een wondermiddel!! Las dat iemand zich hier beroerd voelt maar kan even niet meer bedenken wie dat was... Ondanks dat de misselijkheid weg is ben ik nog wel heel moe en aangezien dit de enige avond is dat ik thuis ben duik ik m'n bed in! Truste meiden!
Ik dacht mmmmmm lekker viennetta ijs tijden het boodschappen doen... Had ik dat maar niet gedaan. Ik verga van de buikpijn! Vroegah (2 maanden geleden hahaha) had ik last van mijn darmen. In het zkh gelopen maar helaas niet veel aan te doen. Nu was het al een tijdje weg... Maar komt het keihard terug.. Heb je eerst dat je 2 maanden niet naar de wc kan en nou zit ik weer met mijn hol op die pot gelijmd.. Ik zag net een mooie echo voorbij komen!!!!
Mumm. Fijn dat de emesafene zo goed bij je helpt ! Ik had ze ook bij Levi en Milou. Haalde het meeste van de misselijkheid bij mij wel weg. hielp helaas niet tegen het overgeven
@regelen kraamzorg ed. Nog niet aan begonnen. Ik heb in ieder geval het ziekenfonds pakket veranderd. Weet dat ik volgend jaar behoorlijk wat ziektekosten ga maken met het gezin. Dus pakket maar verhoogd. Moet me ook nog aanmelden bij me ziekenfonds dat er een zwangerschap is Ze hebben zelfs ene luierservice :O dus ik kan online me luiers bestellen en laten bezorgen waar ik maar wil @bb10 wat fijn dat de boerderij zo mooi is. Ik duim heel hard dat jullie huis snel word verkocht!! @Belliebel Welke verzekering heb je? ik doe een belletje en krijg bij de 34e week zwangerschap kraampakket in huis hihi @regelen kdv Moet ik ook nog doen maar dat ga ik pas doen na de 20 weken. @angieBaby Gefeliciteerd met alvast de voornemens voor een huwelijk Hoop geregel idd maar veel succes en plezier daar mee @bapsie Balen dat je nu al last hebt van je bekken. @sucre Wat leuk dat je een leuk weekend hebt gehad bij je ouders @bulldog Heeft het kei ijsje gesmaakt? (A) @Patriesja Het is per verzekering verschillend. De ene zegt zo vroeg mogelijk en de andere zeg als het maar voor de laatste 3 maand is. @sex paar keer gehad. mjah we zien elkaar ook niet zoveel dus ja we verwennen elkaar als we elkaar zien en we eindelijk tijd voor elkaar hebben @angiebaby Nog gefeliciteerd met je man @mvn Wat fijn dat het vruchtje is gegroeid. Wanneer heb je weer een echo? Nu wel echt gaan genieten he @mamatien wat een super echo zeg! @lukatwo Hoe gaat het nu met je en met de beroerdheid? @wupje Nee heb echt een mega slechte week... Zo onwijs last van me onderrug/bekken de pijn trok door naar me benen en heb het merendeel alleen de wc gezien en de douche. gewoon zo onwijs beroerd en zo ziek... trok niks meer @mac ik had er de laatste tijd zo veel zin in maar mijn eet niveau is weer erg gedaalt tot water wat er vaak ook weer uit komt.... @marlous het is niet erg hoor ddat je kriegel word van je schoonmoeder. Ik ken het heb ik met zwangerschap van ivy ook gehad. was toch even blij dat ze aan de andere kant van het land woont succes ermee! @mvn Mooie echo hoor!!! Lastig hoor zo'n schoonmoeder! Ben erg benieuwd naar haar reactie op de zwangerschap. @sherry dat is ook een leuke opmerking van je schoonmoeder :S @frummel ik vind dat het best wel snel gaat. ben dan bijna 11 weken en wist het gelijk vanaf het begin en ondertussen ben je een paar weken verder. @paso Jemig zeg!!! Heel veel beterschap en sterkte met je man! @geslacht heb geen idee. Me moeder riep al ik denk dat het een jongetje word. Zelf geen idee. Licht gevoel naar jongen maar geen enkel idee. @mvn Waar in Wageningen woon je? Heb er zelf jaren gewoond tot me 12e en toen verhuist naar Enschede. Me vader woont nog steeds in Wageningen. @vruchterkenning Na de 20 weken ofzoiets geloof ik. We hebben het na de 30 weken geregeld. @angiebaby wat fijn dat de echo zo goed was @jeluna gefeli met goede echo @mamatien ik krijg de 2e echo ook pas met 20 weken. tenzij ik eerder een pretecho laat doen. @miss X als je het niet vertrouwd gewoon bellen @Belliebel Jemig wat onwijs klote van je baan zeg!!! Digitale knuffel vanuit deze kant @schoonouders ik ben nooit geaccepteerd en zal ook nooit geaccepteerd worden. Heb er vrede mee zolang ze maar heel ver bij mij uit de buurt blijven. Ben die mensen zo onwijs zat... tijdens zwangerschap van me dochter kreeg ik het gevoel alsof ik echt alleen maar diende om een kleindochter voor hun te dragen en verder niet.... ze weten het nu ook nog niet maar dat komt nog wel zo vlak voor kerst denk ik.... zullen ze leuk vinden hihi @marleen wat fijne van je goede echo @sneeuw dat ligt hier al 2 dagen!!!! dus liever niet nog meer... is me veel te koud en verga al van de kou:S @frummel me moeder die deed laatst open toen ze voor de deur stonden... ik riep al naar dr MA DOE DIE DEUR DICHT HET ETEN WORD KOUD!!!! vonden ze ook niet zo grappig haha Maar balen van je sanchwich @marloes Gefeli met een goede echo
marloessss mooie echo!!!! oooh ja kaatje??heb je mij ook al op de lijst veranderd?naar 29 juni beval datum??
ff ego voel me hondsberoerd.. Vannacht heeft m'n dochter alles onder gekotst en uiteindelijk hebben we een hele tijd bij het toilet gezeten. Ik haar haren vasthouden en haar buikje wrijven. Vanochtend ben ik wel gaan werken, dochterlief naar opa/oma ipv oppas. Maar ik was om half 11 alweer thuis. Nu is het mijn beurt om ziek te zijn. Dochterlief: 'mama, dan zal ik jouw haren wel vasthouden!' Helaas te beroerd om te lachen..
Kimm. handig zo'n luierservice ! Sex : Hier maandag maar even zin gemaakt. Gelukkig pakte hubbie het goed op door aandacht aan mij te besteden en was nog lekker ook Angie, je staat idd op de 29ste Wijzigingen site graag via pb anders heb je kans dat ik er over heen lees Sjantalle. beterschap
Hey hey!! Aaaahhh! En dan ben ik ineens alles kwijt! Nou ik ga niet weer overnieuw beginnen dus ik haak hier weer in. Marlous, mooi echo meid! Sjantalle, beterschap! Kaatje, fijn dat je even lekker intiem hebt kunnen zijn Hier kan ik het nog steeds niet opbrengen...Solly voor hubbie.
Kon het ook niet hoor. Maar dacht schieten even samen onder de douche en dan loopt het vaak wel uit op meer. Lekker warm. Geen gedoe met met uitkleden ect haha