Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ MVN en Pinketje, wat super dat jullie toch allebei nog mogen gaan genieten van jullie zwangerschap. Wat is er nu fijner dat het hartje te horen kloppen van je kindje!

@ angiebaby, ik ga mee met wat mijn voorgangers zeggen. En laat jezelf niet in onzekerheid zitten maar bel de VK als je het echt niet vertrouwd.

@justmo, wat leuk een muisjestaart :) leuke reacties ook van je familie.

Ik heb net even een half uur met de hond door de sneeuw gebanjerd en ben echt zo moe nu, tjonge, dat ben ik niet van mezelf gewend.

2. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    MvN en Pinkelje: wat een goed nieuws!!!!
    helemaal super!!

Het was van de week in mijn rug geschoten, maar gelukkig door de oefeningen van de bekkenfysio is he weer oevr gelukkig!
    hoop echt dat ik er deze keer minder last van krijg!

Moet vanmiddag weer werken, hoooop echt dat het weer mee gaat vallen, anders kan ik niet meer naar huis! is namelijk bijna een uur rijden!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier komt de sneeuw al een uur met bakken uit de lucht vallen. En ook ik ben doodop. Mja kleine man is wakker, dus kan zelf niet even lekker gaan liggen ofzo!

4. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik maar eens even naar de winkel ga voordat de sneeuw zich hier ook aankondigd, anders wordt het hopeloos...

Tot later meiden!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier zitten we midden in een heuze sneeuwstorm. Zitten precies verkeerd op de wind, dus al een hele laag sneeuw op de vensterbanken,voor de deur etc.

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    dames mag ik ook mee kletsen :D

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @bloemmetje
    Hoe ging je functioneringsgesprek?
    Met verlof? ik studeer nog dus heb op zich wel een goed passend rooster straks:)

@mvn
    Hoe ging de echo?
    Wat fijn dat alles goed is met de baby!

@kelly
    Hoe voel je, je vandaag? Nog een beetje het gevoel van onzekerheid?

@ryanne
    Gesprek ging goed. Ben een goede huurder die me best doet om de katten binnen te houden

@angiebaby
    Het gevoel van het ballonnetje. Ik heb van de vorige zwangerschap best wel veel overtollig vel enzo... dus ben bang dat me zwangerschapsbuikje wat later zal komen helaas.
    Meid niet te druk maken om het bloedverlies. Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen met de vk :)

@zonnebeertje
    wat fijn dat je het hartje heb gehoord met de angelsound :)
    Wel naar dat het baby'tje van je collega niet helemaal gezond is.

@paso
    hoe gaat het met je cavia?
    Wat fijn dat de cavia mee naar huis mag en dat het "alleen maar" een flinke blaasontsteking blijkt te zijn.

@belliebel
    Patat heerlijk:D en dan voor mij met pindasaus :D

@kaatje
    haha geweldig hoe jij de flessen van mvm vult haha
    Heeft je man de excuses al geaccepteerd??

@belleke
    Wat fijn dat de echo goed was:)

@saar
    opgeven voor een zwangerschapscursus is per regio verschillend. Kan je het beste informeren bij je in de buurt. Soms is het vanaf 12 weken en soms vanaf 16 weken.

@mensen vertellen
    De naaste mensen weten het hier. Ouders en broers/zussen en naaste vrienden. verder word het pas openbaar gemaakt als de eerste echo is geweest (20 december pas)
    Het is fijn om het geluk te delen en als het mis gaat kan je steun en liefde krijgen van de mensen die het weten :)

@nina
    wat heerlijk he om de kleine dan zo te zien slapen :)

@frummel
    Veel sneeuw? waar? Her en der ligt hier wat maar er mag van mij wel wat meer liggen :)

@pinkeltje
    Wat fijn zeg! dat alles toch goed is! Wat een grote verassing zeg!!!

@jac
    wat fijn dat de jongste een stapje los heeft gezet :)

@justmo
    wat leuk dat je familie zo reageerde:D

@syboena
    Welkom, gefeliciteerd en veel plezier hier:)

8. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Mvn en Pinkeltje, supernieuws meiden!! Gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

Angiebaby, bloedverlies is echt niet leuk!! Bel even je verloskundige om je gerust te stellen!

syboena, welkom!

Hier helemaal brak, ons manneke was vannacht helemaal overstuur en is bijna de hele nacht wakker geweest! Ben er nog net achter eigenlijk wat hij heeft maar hij is ook erg verkouden!

9. MvN

MvN Niet meer actief

Pinkeltje: Super jij ook goed nieuws dus!!
    Zonnebeertje: Pffff das ook niks nee! Ik hoop ook dat de sneeuw meevalt ik moet ook nog wel namelijk! Heb je het al op je werk verteld of heb ik dr overheen gelezen?

Sneeuw: Er begint nu een paar vlokjes te vallen..

syoeba: Welkom! Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

morgen sinterklaasmiddag vieren.. nu hebben mn ouders t zelfde kadotje gekocht als mn oma haha.. mn moeder is t nu dus omruilen.. Ze hadden van de kruidvat die fisherprise trein gekocht haha.. Gelukkig hadden ze niet ons kado.. kerststal little people..

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Syboena. welkom en gefeliciteerd

Kimm haha ja hoor. Hij roept nu steeds "nog 8 maanden dan is het weer voorbij Levi" :D

Pinkeltje, nu je weer mee mag kletsen, wil je dan je gegevens even door pb-en voor de lijst.

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    kaatje,
    je moet ook nog 9 maand ontzwangeren;) dus die mag je ook nog mee tellen ;)

12. Saar30

Saar30 Lid

15 nov 2010
    8
    0
    0
    Midden-NL
    Wat een heerlijk weer is het!! Jammer dat we nog de deur uit moeten.. Ik kan zo genieten van alleen al naar buiten kijken! Fijne Sinterklaas meiden! Wij vieren het vanavond bij de schoonfam. Nog even snel de laatste hand leggen aan het gedicht. Altijd hetzelfde... haha!

X

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Heerlijk weer? Wat voor weer? hier schijnt de zon er is er geen vlokje aan de lucht te bekennen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yes 18 maanden lang iedereen afkatten en het op de hormonen gooien :D:D

Wij moeten zo nog op verjaardag. Gaan Levi dik inpakken en met de slee

Dit is onze achtertuin nu

15. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik heb de boodschappen binnen, en zowaar begint het nu ook hier te sneeuwen :D

@ syoeba: Welkom hier, en klets maar raak!

@ kimm: mn cavia voelt zich echt nog niet lekker maar hij begint wel weer aan de witlof te knabbelen dus ik hoop dat ze zich snel beter voelt. (ik was zo bang dat hij een nare ziekte had maar de bobbel in zijn buik bleek dus een keiharde blaas te zijn)

@jeluna: nou dat wordt dan een zware dag. Vervelend dat ze het nog niet goed kunnen vertellen wat er scheelt als ze nog zo klein zijn. Succes met je menneke.

@ saar: succes met je gedichten :p

Zo en nu even een manderijntje eten.

EDIT: jooow kaatje, dat is een flink pak sneeuw! Bij ons ligt misschien de helft ;)

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    KAATJE
    wat een sneeuw! Stuur maar door naar Enschede!!!

paso
    fijn dat de cavia ook weer wat aan het eten is :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Veel he. Jammer dat er zo'n harde koude wind bij is, dus echt buitenspelen is niet te doen voor Levi ( en ons ;) )

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey!

Pinkeltje, wat een ongelofelijk goed nieuws! Super joh!

Angiebaby, ik denk ook een adertje door het persen tijdens de grote boodschap..

MvN, Wat super meid! Gefelciteerd met de goede echo!!

Syboena, gefeliciteerd en welkom!!

Kaatje, wat mooi die sneeuw in jullie achtertuin! Ohh ik zie dat jij ook een nijn buiten hebt..Heb ik een vraagje: Hoe doe jij dat nu met de waterfles? Hier moet ik nu 2x per dag de fles leegmaken en nieuw water erin doen want het bevriest... En nou moet ik zo een nieuwe kopen want de fles is kapot gesprongen :/

Hier sneeuwt het ook!! En best hard, als ik straks terug ben zal ik een foto maken.. Ja ik moet er nog doorheen, vandaag met me nichtje afgeproken om kerstinkopen te doen ( jup nu al ;) ).
    Vanavond vieren wij pakjesavond met z'n drietjes lekker en morgen gaat deze mama zich storten op de kerstspullen.. :):D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier is de waterfles ook bevroren. Maar hebben er nog een bak water buiten staan. Daar doen we 'sochtends vers ( lauw ) water in en meestal red hij het daar de dag wel mee.

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Ik wil ook sneeuw!!!!!

Deel Deze Pagina