verlof, ik heb weer geluk, voor de derde keer valt mijn verlof in de zomervakantie en ik krijg die 7 weken aansluitend aan mijn verlof erbij... (werk in het v.onderwijs) dus ik stop begin juni (36 weken) en hoef pas half nov weer naar school.
@velof ik probeer zo lang mogelijk door te gaan met studeren. Zit dan net in een tentamen periode dus het is even hard werken en ben ik ook uitgerekend vlak na me tentamens (moet ik wel alles in 1x halen enzo) Heb mezelf voorgenomen om het 2e kwartiel mee te gaan draaien met de lessen. Dan mis ik wel 1 kwartiel maar heb ik even wat langer adem pauze enzo... ik wens iedereen vast slaap lekker. Ik lig in bed film te kijken (matilda blijf leuk om te zien) maar heb me ogen al op half 7 staan en merk dat die met de tijd achteruit loop tot half 6... tot morgen
ja hoor dat heb ik weer plaats ik 2x hetzelfde bericht zowat... klikte net dacht ik verkeerd en kreeg een hele andere pagina te zien dus ik dacht die heb ik niet geplaats... lees ik net pagina terug ja hoor dus wel... SORRY... zucht
Heeft iemand trouwens ervaring met een bavalling in bad? En zo ja stond deze thuis of in een kraamhotel of in het ziekenhuis? Ik zit er over na te denken om indien dat mogelijk is een bevalling in bad te doen vanwege de pijn (heb met de zwangerschap van ivy BI gehad en weeën in de rug waardoor het ondragelijk werd en ik een pijnstiller heb gekregen waardoor ik van de bevalling gewoon amper wat herinner. Dit wil ik dus niet nog een keer) en heb gelezen dat een bevalling in het bad ervoor kan zorgen dat de pijn wat minder doet vanwege de warmte en druk op je lichaam door het water.... dus heeft iemand ervaring?
Ik heb hetzelfde geluk! Ook net als de vorige keer trouwens... Wat voor vak geef jij? Eigenlijk ben ik lerares Nederlands, maar op de school waar ik nu werk geef ik levensbeschouwelijke vorming. Ik vind het leuk voor even, of voor erbij, maar mijn liefde ligt toch echt bij mijn eigen vak.
Ik werk ook in het onderwijs (speciaal) en ik krijg maar 3 weken van de 6 terug helaas (al klaag ik niet hoor) Dus ik ga eind juni en kom eind oktober weer terug.
'mijn' vak is Duits, maar geef ook Nederlands, ict en een paar modules. ik heb alleen eindexamenklassen vmbo. Werk op een school waar alle leerlingen lwoo hebben, vroeger idd speciaal voortgezet onderwijs.
Mogge Meiden veel plezier 16 december: Skatje: 1e echo Emav: 1e echo Kimm. heb er geen ervaring mee, maar als je dit wilt, laat het even aan je vk weten want er zijn namelijk vk's die geen badbevallingen doen
Goedemorgen, Geen oog dicht gedaan. Mijn vriendin belde met de mededeling dat ze het kind weg laten halen om hun huwelijk te redden. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
@mamamo, wat een rot bericht zeg snap goed dat je even niet weet wat je hiermee moet! @kimm: ik wil ook in bad bevallen.. ik ga waarschijnlijk naar het maasstad hier hebben ze een bad aangezien ik in het ziekenhuis moet bevallen! heb bij declan uren in bad gezeten en vond het heerlijk! pijn is niet te vergelijken met hoe het was uit het bad.. veeeel minder! doordat je kunt drijven verkramp je helemaal niet en kun je je echt volledig concentreren op het opvangen ipv ook nog je houding.. veel dames in het onderwijs hier! even ego: Declan kruipt nu echt goed!! hij kruipt nu achter zijn auto aan met zijn sok in zijn hand haha
@bevallen: bad lijkt me wel relaxed ja qua pijn maar is het daarna geen gedoe? Hoe gaat dat met hechten enzo daarna? Komt de nageboorte ook in bad? Wat een vragen he. @sex: hier wel gewoon maar na dat potje risk vorige week heeft ie pikstraf. Haha nee geintje hoor. Is r gewoon niet van gekomen. @schoonouders: daar maak ik geen woorden meer aan vuil doen ze ook niet bij mij Oh ik kan niet wachten tot de echo! Weet alleen dat ik zwanger ben door 1 testje en verder geen hartje gehoord of echo gehad. Soms denk ik: straks heb ik gewoon een buik van het eten ipv door de baby! Hihi
@mamamo: Ik heb geen idee hoe dat gaat haha.. volgende week gaan we het bij de verlos bespreken het liefst wilde ik thuis in bad bevallen maarja medische indicatie dus dat feest gaat niet door! hihi ookal zulke leuke schoonouders na alle verhalen van jullie ben ik zoooo blij met mijn schoonouders spannend he zo'n echo ik had het gister ook dat ik zoiets had van wordt ik nu echt dikker door de zwangerschap sex: hier nog niets.. heb totaal geen zin en vriendlief vind het eng als ik zwanger ben.. hij is dan echt bang dat ik breek of dat hij de baby vermoord.. arme schat haha niets kan hem overtuigen!
goedemorgen... mamamo sorry maar word misselijk van dat soort mensen en nee ik ken de achtergrond niet dus makkelijk oordelen misschien maar dat is wat ik er van vind...
@mamamo: ik geloof overigens niet dat je een huwelijk kunt redden met een abortus.. Zij doe t het voor hem maar wat doet hij voor haar? Buiten het feit om dat ik het nooit zou doen, zou ik het mijn vent nooit kunnen vergeven dat hij me laat kiezen tussen mijn/ons kind en onze relatie..
@frummel: dat gevoel heb ik dus ook maar zij wil het huwelijk redden voor haar eerste kind. Ik denk dat ik het me nu ook te persoonlijk aantrek omdat ik zelf zwanger ben. Normaal heb ik de regel om mensen met problemen aan te horen zoals vrienden dat doen, niet proberen de controle over het probleem over te nemen maar denk dat ik nu beter even afstand kan houden.
Hi meiden, daar ben ik weer eens. heel erg druk gehad en wat vervelend nieuws ( ziekte) in de familie waar we even druk mee zijn. Maar ik zal snel weer mee kletsen.
nina: veel sterkte meid @mamamo: als je zwanger bent komt zoiets (te) dichtbij. Het is dan vreselijk moeilijk om het objectief te bekijken. Ik vind het alleen zielig voor haar.. Als je een abortus laat doen voor je man moet je wel onwijs veel van hem houden.. Ik vraag me af (gezien zijn reactie) of dat wederzijds is.. Maargoed ik sta en heb gelukkig nog nooit in zo'n situatie gezeten.. Dus ik heb 'makkelijk' oordelen..
Goedemorgen!! Iedereen die een echo heeft veel plezier! Kraamzorg: Geregeld.. Yunio! Abortus: Wat een gek mens zeg.. haar huwlijk gaat sowieso wel kapot, want over een abortus kom je beide niet overheen! sex:zaterdag en zondag.. maar nu weer ff niet... ben te moe haha