Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Dames, fijn weekend! Morgenochtend gaan we eens kijken hoe de krummel erbij ligt :)) Heb een druk weekend voor de boeg, maar ik laat jullie zo snel mogelijk een fotootje zien!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel. Heb net een kaars voor haar aangestoken.ben vorig jaar om 16.00 uur bevallen.

3. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    Steerkte, Kaatje!

Even kort nieuws van mij: Ben vandaag voor de eerste echo geweest, ik ben een paar dagen vooruit gezet en ben zwanger van een TWEELING!!! :$:D

Nog even bijkomen nu... Maar hartstikke blij, alles was goed, ze waren even groot en de hartjes klopten heerlijk.. Vanaf nu wel in het ziekenhuis verder helaas..

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    EmaV, wat gaaf !!! Gefeliciteerd

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

Emav wat super gaaf!!!had je t verwacht???

6. Emav

Emav Actief lid

25 aug 2010
    159
    0
    0
    Dank jullie!!

nee, helemaal niet verwacht. geen tweelingen in de familie en de kindjes zijn op de 'normale' manier ontstaan (geen ivf etc bedoel ik dan).. en ik had ook niet superveel klachten, een beetje de gebruikelijke.. dus eigenlijk niets waarvan ik zou denken dat het misschien toch een tweeling zou kunnen zijn.

het was echt heel gek bij de echo om opeens twee vruchtzakken te zien en dan de gewaarwording-het zijn er echt gewoon twee! en weer afscheid nemen dus van de verloskundigenpraktijk, 29 december de eerste afspraak in het zkh..

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

emav wat gaaf! de eerste tweeling mama hier!!!

8. bapsie

bapsie Niet meer actief

zou t stiekum ook wel erg leuk vinden een tweeling maar ook niets in de familie ofzo,zou wel heel veel toeval zijn, wachten de eerste echo maar af, nog een weekje! dan weten we t! maar wel erg jammer om dan bij de VK weg te moeten want zijn echt zulke top vrouwen! echt super tevreden over! echt persoonlijk betrokken :)

9. MvN

MvN Niet meer actief

marlous: Veel plezier morgen meid!

Emav:WAAAA kippevel hier! Geweldig meid!! Das ff bijkomen, wat vond je man er van?

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik wil ook een tweeling:( dan heb ik alsnog mijn zin met 3 kindjes:D

11. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel!

12. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Emav, dat is onverwachts nieuws. Hoe reageerde je partner?

13. MvN

MvN Niet meer actief

Ik wil geen tweeling *schaam* als t zo is ben ik er blij mee hoor! Echt! Maar ik vind zwanger zijn zo leuk dat ik graag over 3 kinderen 3 keer zwanger wilt zijn haha

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha hier vind ik zwanger zijn dus echt niets he. al vind ik het deze keer nog prima gaan. Maar bij Levi hing ik eerst van 6 tot 16 weken dagelijks boven de wc. Met 10 weken begonnen mijn bekken. met 20 weken werkte ik nog maar halve dagen. Met 30 weken nog maar 3 uurtjes. Kon niets van de pijn en was één brok chagerijn. totaal niet meer mezelf. Kon nergens meer van genieten en irriteerde me overal aan.

15. Frummel

Frummel Niet meer actief

@kaatje: dat gevoel ken ik ja.. bij declan vanaf 3 weken en 6 dagen tot de bevalling overgegeven.. zelfs nog tijdens de bevalling.. vanaf 23 weken platte bedrust..

@mvn: vriendlief wilt er maar 2 en gezien de vorige zwangerschap vind ik 2 zwangerschappen ruim voldoende hoor:) was echt een hel..

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Een tweeling lijkt me wel leuk maar zwaar.
    Wij weten nog niet waar we ophouden misschien wel bij 1. We bekijken het per keer zeg maar;)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wow, Emav, gefeliciteerd, dubbel wonder

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Emav: gefeliciteerd!:D Zal wel even schrikken zijn geweest hihi:p.

@ alle dames met goede echo's: Gefeliciteerd!

Geloof dat er geen dames zijn met slechte echo's toch? Mooi zo, dat proberen we zo te houden!

@ morgen: krijg ik me angelsound binnen. Kon het niet laten. Bij de vorige zwangerschap van Dinand had ik hem te leen van een collega van me, mja om nu weer te vragen om dat ding te mogen lene, voelde een beetje sloeberachtig whaha. Heb er nu dus zelf maar 1 gekocht. Wel supersnelle service! Gister besteld, had hem vandaag al in huis kunnen hebben, mja we waren niet thuis vanmiddag, helaas!

@ vandaag: Jeeeeeeuj we hebben een nieuwe auto:D. Althans, zaterdag gaan we hem ophalen. Helemaal blij mee, want tot nu toe hadden we een Nissan Micra (kleine auto). Dit tot ergernis van mij, want het was een 3 deurs, en begin last te krijgen van me rug (helpie, toch geen bekkeninstabiliteit heh?!) Is behoorlijk irritant om die kleine in de auto te moeten zetten. Moet mezelf echt in een bocht wringen. Nu nog niet zo erg, maar als ik straks de 30 weken passeer wel hihi:p. Nu krijgen we dus een Volkswagen Golf Station. Erg makkelijk qua kofferbakruimte voor alle zooi die je meeneemt op vakantie hihi:p.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tweeling: Leuk, maar vooral als het het 1e en 2e kindje is. Een buurvrouw van me ouders had als een dochter toen ze in verwachting raakte van een 2-ling. Nu zijn ze ruim 1,5 jaar, maar buuf zei ook al: gebeurd het, dan gebeurd het en is het meer dan welkom, maar ik hoop nooit meer. Zeker als je al een dreumes hebt rondlopen lijkt het me heel erg zwaar.

Moet eerlijk toegeven dat ik nadat ik Dinand heb gekregen, ik blij ben dan het geen tweeling is:);).

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    heeeey yunio!!!!!!!!!!!!!!!!!daar werk ik ik kan alleen niet bij je kramen moet zelf bevallen;):D

Deel Deze Pagina