@tweeling: bij nader inzien toch niet.. dreumus van 14 maanden en een tweeling erbij pfff denk dat je me kunt opvegen! inderdaad geen slechte echo's! super hoor!!
angiebaby hahahahha muts ben je ook Belliebel: das wel beter ja! Ik ben ook blij dat ik een 5drs heb hoor! Zie me eigen niet klooien achterin om noelle er in te krijgen! Ik heb een fiat brava en mn vriend een volvo v40
ja haahahahahaa maar uhhhmmmm yunio is dus goed!!alleen zeg ik er wel bij t is zomertijd dat gaan ze er ook bij zeggen en dan doen we meestal 2 gezinnen op een dag dus misschien bestaat er een kans dat ze niet de volledige uren kunnen bieden............t is stervens druk we hebben een goed tijdstip uitgekozen he hahhahaha
Angiebaby: Ik heb volledig nodig, ik heb al een dochter en sta dr alleen voor omdat vriendlief die periode niet vrij krijg. En de kans is heeeeeel erg aanwezig dat ik weer een ks krijg.. Ja dan moeten ze me denk ik wel volledig geven niet? Belleibel: Mooie autoo!!
Heb net echo gehad en we zijn wat verder dan we dachten. Raar want ik ben na die tijd nog ongesteld geweest. Ach ja het maakt ook niet uit.. Het kindje was al aan het duimzuigen en heel beweeglijk zag er goed uit. Dit is onze tweede echo en krijgen er nog een echo over ruim 3 weken. Omdat we dan wat meer kunnen zien. Ben zo blij met deze verloskundige praktijk. Bij mijn dochter zijn we ook al zo verwend met echo's. @Emav.. Wat geweldig een tweeling! Laatst was ik op een feestje waar een tweeling was en ze speelden zo leuk samen als een team. Vond ik echt geweldig om te zien. Geniet ervan ze krijgen samen zo'n sterke band. @Belliebel.. Mooie (gezins)auto.
daarom.... ik heb smalle bekken en mn dochter had een groot hoofd ( omtrek 37cm ) en dat paste niet.. en groothoofd zit in de familie *kijkt naar vriend * Bij noelle was 3 uur per dag genoeg omdat mn vriend er ook de hele dag was.. maar dit is nu niet het geval..
Bapsie He, jij komt dus ook uit friesland! Ik ook Verder wel een beetje bijgelezen al, maar geen puf om te reageren. Ben zoooo moe, gek hoor, dat is steeds op de dagen dat ik niet hoef te werken. Maar ben er nu gewoon niet lekker van en heb hoofdpijn. Bah!
Emav Wauw, een tweeling!! Gefeliciteerd zeg. Lijkt me eerst wel even schrikken, maar waarschijnlijk zijn jullie straks dubbel zo blij met een dubbel wonder. Nou moet ik wel zeggen dat het voor mij niet zou hoeven, het lijkt me zoooo veel werk, vooral het eerste jaar.
Vergeet ik nog bijna Kaatje een dikke knuf te geven! Ik vind het nog knap dat je nog naar je werk bent geweest vandaag. Heel veel sterkte, het zal niet makkelijk zijn zulke dagen.
Emav, wat een geweldig nieuws!! Al zul je best even zijn geschrokken. Zijn dit jullie eerste kindjes? Dan weet je straks niet beter, het gaat gewoon vanzelf en het zal toch dubbel genieten zijn! Kaatje, even een dikke knuffel. Zal wel een emotionele dag zijn voor je. Belli, gave auto!! De rest, ik zwaai ff snel, heb te veel gewerkt en ben doodop. Gisteren een verbaal zeer agressieve man (vader van een patientje) tegenover me gehad en was helemaal van de waps. Heb flink zitten janken op mijn werk. En al dat overwerken, zonder pauzes breekt ook op. Maaarrrr..goed nieuws, een goede beoordeling gehad en ze willen me ondanks mijn zwangerschap een contract voor onbepaalde tijd geven, yeah!!! Met de zwangerschap gaat het goed, ik spuug nog regelmatig en ik val nog steeds af, maar ik hou me redelijk staande. De baby maakt het goed, ik heb gisteren zijn hartje nog horen kloppen, heerlijk is dat!!
@mamamo Ik weet niet hoe ik zou reageren als een vriendin van me een abortus zou doen om een huwelijk te redden. Ben het met frummel eens. Ik zou niet gaan kiezen tussen mijn relatie of een kind. En een slechte vriendin ben je niet hoor. Je kiest gewoon even voor afstand dat vind ik normaal hoor. @frummel is slaapwandelen erfelijk (A) hihi snap heel goed het slot op de deur haha En jij wilt ook een tweeling? Wat is niet kan altijd nog komen @ryanne ik denk dat het een periode is. Vast ritueel en slaaptijden aan houden. Het een paar weken afwachten. Als het slapen van bv. 's avonds 9 tot 's ochtens 9 is. dan ook om 9 uur pas uit bed tenzij er iets mis is zeg maar. Succes @wupje wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel bang voor ben dat zoiets gebeurd. Ik weet wel dat als het gebeurd dat ik heel snel naar huis moet. (na het breken van me vliezen is de eerste heel snel gekomen en de 2e binnen 2 uur) Dus zal heel snel naar huis moeten of waar ik ook maar moet gaan bevallen @Kaatje Een hele dikke stevige knuffel van mij voor jou Hopelijk word deze zwangerschap een makkie voor je zeg maar. @Marlous Matilda was vanmiddag ook op tv die heb ik ook maar gekeken en zelfs bij die film heb ik gehuild haha @mamatien dikke knuff @bmi ik zit op de 25 geloof ik... weet niet zeker meer zat net op het randje van obesitas... dus na de bevalling flink sporten en flink afvallen.... @marloes en hoe waren je bevallingen dan? zwaar? Lijkt me wat hoor 8 en 9 pond. en 55 en 56 cm.... @emav Een tweeling wat leuk zeg! Volgens mij ben je de eerste in deze topic Gefeli dat de echo zo goed was @belliebel Gefeli met de auto en een golf station tijd onwijs lekker (spreekt uit ervaring) @Miss X Wat fijn dat de echo goed was