Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    Zo hier een wat vreemd dagje gehad.
    vanmorgen kinderen weggebracht (school en kdv) thuis afwas gedaan zou nog hapjes maken voor na de kerstviering vanavond op school van Ticho. dus ik naar de winkel boodschappen doen hadden ze geen bladerdeeg ik me moeder bellen zij naar de winkel daar ook niet :O dus ik weer naar een andere winkel bellen... en die hadden het wel... en dat kost zoveel tijd om heen er weer te rennen...
    dus om 3 uur 20 hapjes klaar... eindelijk...

kerstviering gehad in de kerk en daarna ging ticho op school wat eten en heb ik hem samen met ivy later opgehaald...
    en nu ben ik MOEHOE!!! of anders gezegd... gebroken....

moet hun tas nog inpakken ze gaan morgen uit logeren een week... jeuh... eerste keer dat ik 10 dagen zonder kinderen ben... zucht... ze zullen het vast en zeker wel leuk vinden bij opa en oma maar zal ze onwijs missen...

2. MvN

MvN Niet meer actief

kim: jij was toch degene die vroeg waar ik in wageningen woon? Op de jagerskamp woon ik! sinds september.. ben wel in wageningen opgegroeid.. in de dahliastraat

Sucre: Das ook eng zo'n kerel! waar was ie zo boos over?Fijn van de contract!!!

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    @mvn
    Wat leuk zeg! Ik kom van de tarthorst:) Me pa woont nu in de nude...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    dank jullie wel meiden.
    Zeker een emotionele dag, dat weer veel los heeft gemaakt. Gedachtes aan de zwangerschap, de bevalling, het afscheid, hoe het nu gaat, de blijdschap van mijn nieuwe zwangerschap. Maar ook het verdriet dat de familie ( schoonouders ) voor mijn gevoel net doen of er niets aan de hand is. Of Milou nooit bestaan heeft.

Vind de tijd verder erg hard gaan. Vandaag 9 weken zwanger. Mijn man dacht pas 8 dus die schrok er ook van hoe hard het alweer gaat. As. dinsdag gelukkig weer echo. Aan de ene kant leef ik echt naar zo'n echo toe,maar aan de andere kant is er ook steeds die angst in mijn achterhoofd.

Sorry beetje ego vandaag

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    Owjah ik heb vandaag ook tegen Ticho gezegd dat er een baby in mijn buik zit het gesprek ging ongeveer zo:

Ticho ik wil je wat laten zien.
    Wat dan mama.
    Kijk een foto weet je wat hierop staat?
    ja een UIL!!!.
    Nee dat is geen uil dat is een baby. En weet je waar die baby zit?
    Nee!
    In mijn buik! Vind je dat wel leuk.
    Ja hoor. Ik wil wel een zusje. Ik wil ook nog een keer een broertje! Ik wil 1 broertje en 2 zusjes!!
    Waar moeten die dan slapen?
    In de keuken, kamer, gang, mijn kamer, jouw kamer en ivy's kamer!
    Ik vind 1 broertje of zusje voor jou en ivy wel genoeg. want dit kindje zit nu in mijn buik.
    Ja ik wil een zusje. Nog een baby in je buik.
    Welke kindjes hebben dan in mijn buik gezeten?
    Ja ik en Ivy.
    Dat klopt en nu....?
    mijn zusje!!!
    schat als mama weet of je een broertje of zusje krijgt dan zal ik je dat zeggen oke?
    Is goed mama....

en toen ging de telefoon en belde me vader hahaha....

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Schattig !

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ik ben 2 ingeleid, de eerste was er in 6 uurtjes, had geen persweeën, baby kwam in nood en is er met de vacuümpomp uitgetrokken.
    De tweede en de grootste dus, was 2x persen en klaar...

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    ja lief he... vond ik ook al... ik had gezegd dat wanneer ze weer naar de baby gingen kijken dat hij mee mocht... deed hij zijn hand onder mijn shirt op mijn buik en gaf me een knuffel...
    mama dat vind ik wel heel lief van je!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Kimm. 8 ponder valt best mee hoor ;) Levi was precies 8 pond. Heb 6 uur weeën gehad, 7 minuten persen ( op de baarkruk ) en geen hechtingen :)

Ik vond het zwaarder om hem mee te dragen die 9 maanden :D

10. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Logisch dat je er ergens toch bang voor bent. HEt is ook niet niks wat je hebt mee gemaakt meid! Zoiets moet gedurende de jaren slijten, maar 1 ding is zeker, je zal Milou altijd bij je dragen en een het zal een beschermengeltje zijn voor jou, je man en kids!

Nogmaals een dikke knuff!

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whahaha, geweldig toch:p. Vind het aan de ene kant wel jammer dat Dinand niet wat ouder is. Ik vind voorlopig 2 kids zat. Heb altijd geroepen dat ik er 3 wilde, maar ook Dinand en zijn aankomende broertje/zusje hebben een beschermengeltje. Heb dus eigenlijk al 3 kids hihi:p.

Als de wens er over een x aantal jaar nog is dan gaan we er gewoon voor! MAar dat zien we tegen die tijd wel weer!

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    zoveel als ticho er wilt nee dank je wel .... vind 3 wel genoeg... misschien als ik "oud" ben... zo rond de 30 ofzo... en helemaal klaar met studie ed...

@kaatje
    Ticho en ivy waren beide 6 pond... en 50 cm... dus ken het niet zeg maar hihi

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik ga deze keer ook voor 6 pond.

Duik mijn bed in, ben afgedraaid. tot morgen

14. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    slaap lekker kaatje:)

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Dinand was maar 2850 gram bij de geboorte en 47 cm lang. Was ook geen grote baby, terwijl manlief 1,96 is en ik 1,80. Maargoed ik was ook niet groot bij de geboorte. 46 cm en 2440 gram, dus dat zal Dinand dan wel van mij hebben. De schade zal hij later vast nog wel inhalen hihi:p.

Ik ga ook mijn bed opzoeken. Was een lang dagje met veel heen en weer gerij!

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

@ kaatje; sterkte deze dagen...

En verder zag ik nog een mooie wagen en bericht over een 2ling voorbij komen :0

Over de grootte van de baby.. Dit wordt bij ons goed in de gaten gehouden in de toekomst.. Dit omdat mijn wederhelft 2.17m is.. En van mijn familie zijn mijn moeder en ik smurfjes met onze 1.65m en de rest zit ook zo rond de 2m. Dusch ik ben erg benieuwd of ik er zonder 'scheuren' vanaf gaat komen :) Hoe je het ook went of keert; het moet er toch ooit uit :p
    Ik heb te veel suiker op... ben helemaal hyper...

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @kaatje.. Slaap lekker, was vast en zeker een emotionele dag.

@Kimmm.. Grappig, onze dochter is drie en begrijp het nog niet zo goed, ze denkt nu weleens dat er in haar buik een baby zit ;)

18. Umizoomi

Umizoomi Lid

Aug 26, 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vincent is ervan overtuigd dat hij een zusje krijgt. Toevallig hebben 4 leeftijdsgenootjes van hem in het afgelopen half jaar allemaal een zusje gekregen. 'Dus als je bijna 3 bent, krijg je een zusje.'

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    haha, slim Umizoomi!

Vandaag 12 weken!!! Op naar de 20 weken!

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

goedemorgen!!

Kaatje: het lijkt me vreselijk als de familie doet alsof er niets is gebeurd:(

kimm: bij nader inzien toch maar geen tweeling en hierna al helemaal niet! haha de gyn was al heel blij dat het er 1 was ivm de cervix insufficiëntie en daarmee de kans op vreggeboorte.. die zou bij een tweeling alleen maar groter zijn

bellie: mooie gezinsauto!

Geboorte gewicht: declan was 2780 en 48cm.. hij had niet groter moeten zijn want ik heb een klein bekken.. zegt de gyn

Even ego:D declan lag vanmorgen bij ons in bed en ik sliep nog(vriend wakker) toen is hij naar me toe gekropen en ik werd wakker van zo'n kwijlerig mondje op me wang hihi dat is declan zijn manier van kusje geven:D zo lief!

Share This Page