Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

wat ik nog was vergeten: alle dames die inmiddels de 12 weken hebben bereik.. GEFELICITEERD! op naar de volgende mijlpaal!

2. martje

martje Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    1,011
    0
    36
    Hallo dames,

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

Mag ik ook meedoen?? Ik lees al een poosje mee, maar durfde nog niet echt mee te schrijven. Heb voor deze zwangerschap namelijk twee keer een miskraam gehad, dus de eerste weken waren behoorlijk onzeker.

Inmiddels al twee keer een echo gehad en alles lijkt goed te gaan!!

Ik ben uitgerekend op 18 juli.

Liefs Martje

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Hoi martje!

Tuurlijk mag je meekletsen meid! Wat fijn dat je na 2 miskramen nu al 2 goede echo's hebt, gefeliciteerd! We gaan dit x voor een kerngezonde baby:D

4. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Martje, gefeliciteerd en welkom. Natuurlijk mag je meeschrijven!

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Men o men, er is hier een pak sneeuw gevallen, niet normaal.

EN zo te zien op buienradar, blijft het hier de hele dag sneeuwen! Niet erg natuurlijk, mja wat moet ik gaan doen? Die kleine man is echt snotverkouden. Heeft een dik oogje, dus niet heel verstandig om in die kou naar buiten te gaan.

Ach misschien gaan we vanmiddag wel even naar mijn ouders toe!

6. goedemorgen!

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bellie: hier sneeuwt het ook enorm.. vriendlief heeft vanmorgen een aanrijding gehad, gelukkig geen schade. zal zo even een foto spammen van hoe de tuin hier eruit ziet.. het is vanmorgen pas begonnen met sneeuwen!

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

zo ziet de tuin er inmiddels uit:$ ik ga straks maar lopen naar de winkels met Declan.. Denk niet dat de kinderwagen vooruit komt!

9. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Mooi plaatje frummel!

Van mij mag de sneeuw nu ook wel stoppen!

Heb net ook een foto gemaakt! Hier ziet he gewoon grijs van de sneeuw!

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bellie zo was het hier ook! het is nu even gestopt..

declan vind zichzelf al heel de ochtend de leukste thuis en o wee als ik niet reageer.. het gaat ongeveer zo:

awawawawabebebabrre*grijns* herhaling, staan in de box, grijns, omvallen, schaterlach, MAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMA, schatterlach

11. Umizoomi

Umizoomi Lid

Aug 26, 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Martje, welkom! Fijn dat het nu goed gaat.

Hmmm ik wilde vandaag thuis werken. Verkoudheid + sneeuw = logische keuze. Werd ik net gebeld door de garage dat ik een afspraak had voor een beurt. Dus nu alsnog de deur uit (als ik vandaag niet ga, dan lukt het niet meer voor mijn vakantie) ... baluh!

Hahahaha die Dex :D Genieten toch die momenten?

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

@umi: zeker geniet ja haha
    Balen dat je toch nog eruit moet! zeker met dit weer!

Bellie: ik was helemaal vergeten te zeggen, beterschap voor Dinand!

13. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hihi dank je frummel, moet zeggen dat hij er (gelukkig) weinig last van blijkt te hebben! Zit nu de kat uit te dagen terwijl hij in de box zit hihi:p.

Heerlijk om te zien he hoe die kleintjes zich kunnen vermaken!

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

dex ligt te huilen/klagen in de box maar hij mag echt nog ff 10 minuten huilen.. hij wilde net met geen mogelijkheid slapen dus weer naar beneden.. nu dus oogjes wrijven en klagen.. ik laat hem maar even:)

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik ben er ook heel makkelijk in geworden hoor, Dinand laat ik ook heel makkelijk even huilen. Soms is dat juist het laatste zetje wat hij nodig heeft.

Heb hem net hier zijn brood gegeven, mja hij zit vol met snot! Heeft 1 boterham op, de 2e hoefde hij niet meer. Huilen, huilen en nog eens huilen! Heb zijn neus ingesprayd en heb hem nu maar met een flesje melk op bed gelegd. Hopelijk slaapt hij zo even! Arm ventje.

16. Frummel

Frummel Niet meer actief

@bellie: das wel zielig ja:( hij heeft dat soms gewoon nodig hoor.. even weten wat het gevolg is. klinkt gemeen maar nu is hij dus gaan slapen zonder mokken..

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hey.
    Zo veilig weer thuis gekomen. echt niet normaal al die sneeuw hier.
    Buurjongen belde al op , die is gestrand in een dorp verder, want er rijden geen bussen meer.
    Nu moet hij 2 uur in Alphen wachten en dan kan Ferry hem met de taxi mee nemen als hij de kids uit school gaat halen.
    Kerstborrel van Ferry zijn werk is afgelast, vinden het onverantwoordelijk om het personeel 'savonds nog terug te laten komen met dit weer.

Martje, welkom ! Als je het leuk vind om op de site te komen ( zie mijn onderschrift ) wil je dan even je gegevens door pb-en

18. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo!

Zo ik heb er al een behoorlijk intensieve ochtend opzitten. Vanochtend met Kyano naar de tandarts geweest. En ook Kyano mocht in de stoel zitten :D Hij vond het wel grappig en toen ik aan de beurt was, bleef hij gelukkig netjes in de kamer. Hij had een grote knuffel ontdekt en liep daarmee rond :D Daarna kopje thee bij mijn ouders gedronken en even een kleine sneeuwwandeling gemaakt maar Kyano begon op een gegeven moment te huilen omdat hij het zo koud had dus weer lekker naar binnen. Toen nog boodschappen gedaan en daarna gauw naar huis. Kleine man slaapt nu en ik moet nog even wat klusjes doen.

Mamatien knuff meid! Hier is de misselijkheid sinds dinsdag ook minder geworden. Lijkt wel of maandag de laatste heftige dag is geweest. Wachten maar af, soms kan het ook ineens weer terug komen.

Marloes oh dus jij hebt dat ook.
    Mijn bmi is trouwens wel goed, ik weeg nog geen 60 kilo en ben 1.63 mtr lang. Maar ik vermoed ook dat onze kindjes gewoon wat groter zijn. Mijn man is wel best groot.

Bapsie oei sprongetjes zijn lastig ;)

Emav wow een tweeling! Ik was laatst nog aan het denken dat er hier niemand met een tweelingzwangerschap was maar dus wel. Geniet ervan! Ruimte genoeg in huis?

Hi hi ik wil nu absoluut geen tweeling want dan hebben we echt ruimte tekort. Ons huis komt in januari te koop te staan maar zal waarschijnlijk niet voor juli verkocht zijn. Met 1 kindje erbij gaat het nog wel maar de babykamer wordt wel klein. Ik denk dat commode en ledikantje erop passen maar verder geen grote kast.

Belliebel oh wat leuk ook een Angelsound gekocht. Gaaf een nieuwe auto!

Miss X gefeliciteerd met de goede echo! En wat leuk al wat verder dan je dacht!

Sucre jee heftig zeg op je werk. Wel super dat je een vast contract krijgt!!

Kimm oh dat is idd een lange tijd zonder kinderen. Je zult ze zeker missen. Ga je ze niet een keertje opzoeken?
    Ha ha wat een lief gesprek! Hoe oud ben je nu eigenlijk?

Martje hoi en welkom! Gelukkig gaat alles nu lekker!

Frummel ah lief hoe Declan je wakker maakt!
    Ai een aanrijdig is niet fijn :(

Kaatje jammer geen kerstborrel maar wel begrijpelijk.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Sam is er trouwens van overtuigd dat er een meisje in mama's buik zit. De foto's van de eerste echo lagen op een kastje in de keuken, heeft 'ie tussen zijn tekeningen gehangen op de koelkast. Baby moest er bij.

20. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Goedemiddag;)

hier gaat alles goed. morgen alweer 11 weken zwanger!
    vriend is over 10 minuutjes lekker thuis vanaaf even naar de ikea en naar zuidplein in rotterdam want we mogen zelf onze kerstkadootjes kopen van schoonouders..gisteren kregen we centjes best leuk bedragje dus ga sowieso vanaaf een peuterbedje alvast kopen en een quinny zapp..ben voor de rest nog aan t denken wat ik nog meer kan shoppen:) igg koop ik nuttige dingen want vriend en ik hebben niets nodig..

en gelijk maar gebruik van make dat ik in rotterdam ben oeeh de mac donalds..heb er zo'n trek in in zo'n heerlijke mc chicken:p

nu opende ik net per ongeluk de mailbox van me vriend maar nu zag ik zn rooster van zn werk voor 2011 staan dus ik even kijken en hoop dat dit een grapje is maar zag dat ie op 1e kerstdag stond ingeroosterd:( dat zou wel balen zijn hoor....

en woensdag word onze nieuwe auto eindelijk geleverd!
    niet zo supergrote auto maar voor die nieuwprijs wel heel leuk!

iedereen fijn weekend!

Share This Page