Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kaatje85, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @martje gefeliciteerd en welkom!

@emav wow gaaf hoor een tweeling.

@kimm grappig hoor het gesprek met je zoontje!

@fightforlove gave auto!

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @geboorte gewicht was hier 3115gr en 50 cm.
    ook niet zon super grote.

@sneeuw is hier ook veel gevallen geluikkig veilig thuis gekomen daarnet van mn werk.
    moet morgen ook nog en volgens buienradar krijgen we nog wel wat.

ze hebben ooik een weeralarm afgegeven voor de randstad.

ik ga hier wat ruimen en boodschappen doen dan kan ik drek nog ff sleeen...

fijn weekend allemaal.....

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Fightforlove. mooie auto !

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo nog gauw wat gepoetst en de aanmelding voor de Kraamzorg geregeld. Wilde ook de vk nog bellen maar krijg daar een antwoordapparaat. Kan op internet de tijden niet vinden waarop je kunt bellen maar zal wel 's ochtends zijn.

Fightforlove leuke dingen te doen dus dit weekend, ennne geniet van de Mac.
    Mooie auto hoor!

Zal even proberen een echofoto te plaatsen:

En een close up :)

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    En nu Kyano wakker maken want we moeten straks ook nog mijn man van het werk ophalen ;)

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hoi meiden

@martje, welkom!

@meiden die alweer 12 weken zijn, wouw! gefeliciteerd!

@geboortegewicht van mijn zoontje was 2375 en 46 cm, maar hij is ook voor de 34 wk geboren, daarom lopen we bij deze zwschap ook in het ziekenhuis.

@wupje, wat een mooie echo!

ohja hier denkt meneer ook dat HIJ een broertje in zijn buik heeft en mama een baby ;)

Wat een sneeuw he! niet normaal!
    Hier zijn de wegen bijna onbegaanbaar, bussen en trams rijden niet meer.
    Ik moet vanavond nog naar het kerstcircus, maar gelukkig kan ik met de metro.

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Wupje: Wow mooie echo :):)

Heb zoveel mogelijk bijgelezen, maar nu weet ik niet mweer wat ik wilde reageren :S:S

Pfff v andaag zeer heftig weer zeg.. Ben helemaal gesloopt!

Vanochtend 1,5 uur over gedaan om in Rotterdam te komen. Vervolgens moest ik naar Barendrecht, 2x zo lang als normaal over gedaan. Daar heb ik 3 kwartier op mn klant gewacht, maar die stond zoo vast in het verkeer, dat we de afspr maar verzet hebben. Toen moest ik naar een andere klant wat volgens tomtom 15 minuten rijden is. Ik heb er 1,5 uur over gedaan! Overal stonden vrachtwagens vast, op heuvels, op opritten van snelwegen. Zelfs trams waren vastgelopen, waardoor conducteuren de rails sneeuw vrij aan het scheppen waren zag ik! Na dat huisbezoek ben ik naaar huis gegaan en er ook ongeveer weer 1,5 uur over gedaan.

Al met al. ik ben dr klaar mee! pfff

Komend weekend moet ik naar school en ma,di,woe ga ik nachtjes weg naar Brussel. Dus waarsch zal ik hier komende dagen amper zijn!

xxxx

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamatien.wat doe je voor werk ?

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mamatien, snap dat je er klaar mee bent, er is idd geen doorkomen aan!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    nice car fightforlove!

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaai Zwaai!*

Sneeuw: Verschrikkelijk!! Vind er helemaal niks aan.. Ging Jaimy gistere ophalen van KDV en toen ik daar aan kwam was ik een wandelende sneeuwpop en kon ik niet meer vooruit komen op de fiets. We hebben dus terug gelopen, dat was wel gezellig want Jaimy vind de sneeuw helemaal geweldig!

Alle mama;s die de 12 weken hebben bereikt, GEFELICITEERD!

Ik ga maar eens beginnen aan mijn bloemkoolovenschotel.. Yum Yum :D

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

fight forlove: mooie auto

Wupje: prachtige echo!

@weer: drama.. de kinderwagen komt niet vooruit en ik moest echt wat dingetjes halen.. kind in de draagdoek en wandelen dus. Hij vond het schitterend. hing continu met zijn hoofd achterover om naar de bomen te kijken:D

voor wie ik vergeet, sorry!!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier helemaal niet naar buiten geweest vandaag, en ben der goed chago van ook. Die kleine man is niet te genieten, zit alleen maar te klagen en te jammeren, wil niets, grrr. op dat soort momenten zou ik de deur wel eens even uit willen lopen. Zeker gezien het geval dat manlief vanmiddag 3 uur weg is geweest om boodschapjes te doen. Had ik het nou maar gedaan, dan was ik er even uit geweest.

Misschien vanavond nog even lekker naar buiten, misschien dat dan mijn bui overgaat!

Einde klaagzang:p

14. mamatien

@ Kaatje: Ik ben maatschappelijk werkster

@ Belliebel: WEes maar blij dat je niet naar buiten hoefde.. het is echt vies weerr! Alleen mooi om naar te kijken, van achter de ramen :)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamatien. o oke,maar dan komen patienten toch meestal naar jou toe ipv andersom ? zoveel op de weg zitten zou echt niets voor mij zijn

16. mamatien

@ Kaatje: ik werk niet in een ziekenhuis, dus heb geen patienten, maarr clienten/klanten ;). Nee wij gaan meestal naar hen, omdat in de thuissituatie veel beter gezien kan worden wat er fout gaat in de opvoeding.. Als oudes op kantoor komen is het voor hen veel makkelijker om 'de schijn' op te houden.. Maar normaal valt het op de weg zitten reuze mee hoor. Alleen vandaag met die sneeuw... ik werd gek!

17. MamaMo

MamaMo Lid

14 jun 2008
    76
    0
    0
    Heb vandaag 250 km afgelegd door de sneeuwstormen en alles heel gelaten. Ben zo blij dat ik thuis ben!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamatien. ow zo je werkt dus vooral met kinderen ?

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @martje
    gefeliciteerd en welkom hier :)

@frummel
    wat fijn dat je vriend geen schade heeft. Is hij erg geschrokken?

@foto's sneeuw
    hihi zo ziet het hier al 3 dagen uit hihi

@wupje
    Nee ik ga ze niet opzoeken. Ik begin vast met de verbouwing van de zolder (het huis word verbouwd door ons voor de wisseling van kamers van de kinderen)
    Ik ben nu 22 word over 2,5 week 23 :)

Ik ga straks naar de film (harry potter) en daarna nog even wat drinken.

Me moeder heeft een drukkend gevoel op de borst dus ze vroeg of ik bij dr wou slapen vanacht. Dus na de film ga ik naar haar toe om daar te slapen. Hopelijk knapt ze snel op en valt het mee :)

20. Umizoomi

Umizoomi Lid

26 aug 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    @geboortegewicht Vincent was 3090 en 49cm. HIj is geboren met 37 wkn en 2 dgn. Dus als ik tot 40 wkn had doorgelopen had hij waarschijnlijk ook wel aan de flinke kant geweest.

@mamatien wat een verschil in ervaring in dezelfde regio! Ik moest vandaag vanaf Hoogvliet naar Schiedam en alleen de heenweg deed ik er wat langer over omdat de Beneluxtunnel ged afgesloten was, maar de terugweg was sneller dan normaal :confused:

Deel Deze Pagina