Juli 2011 mama's. Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Kaatje85, Dec 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Umizoomi

Umizoomi Lid

Aug 26, 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kim veel plezier bij Harry. Ik ben van het weekend geweest. Vond hem erg goed. Baal alleen dat we nu moeten wachten op het aller-allerlaatste deel. Het eindigt echt in het 'midden' zeg maar.

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ik ben nu ook lid van de zp hyves en zie ineens dat er wel iemand erg dichtbij mij woont haha

3. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

Feb 17, 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    zwaai..

heb een poging gedaan tot alles lezen, helaas..ben afgehaakt op pagina 94...
    Mijn ogen draaien in mijn hoofd..

Weeg nu minstens 1,5 kg lichter dan begin deze week.. Tis misschien niet zo'n groot verschil maar heb zo ontzettend mijn best gedaan om te blijven eten..Haat griepjes!!
    Gelukkig is dochterlief weer beter...en hoef ik niet meer te spugen.. Dadelijk maar weer naar bed.. Kon gelukkig nog wel wat lachen om de slaapwandel en droom verhalen. Hier een hubbie die nare dingen heeft gedaan tijdens het slaapwandelen..4,5 jr geleden..

Kaatje: Knuf voor jou!!!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Angiebaby, wie dan ?

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @Kim, veel plezier bij de film, heb hem ook gezien en hij is echt goed!

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

Goede morgen dames!

Iedereen een fijne dag en fijn weekend:D

Ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek.. Gewoon een grappig parttime baantje in een kledingwinkel! lijkt me wel gezellig:) ik ga tijdens de zwangerschap niet de zorg in ivm zwaar lichamelijkwerk en het risico op vroeggeboorte..

Vriendlief heeft vakantie en ik heb alles lekker vastgezet zeg:( Vandaag sollicitatie waardoor we niet weg kunnen.. is 14.00
    morgen naar zijn ouders
    maandag 10.00 echo:D das erg leuk!
    Dinsdag 9.15 cb..
    Woensdag mag hij uitslapen haha
    donderdag gaan we zwemmen:)

7. nina1982

nina1982 Bekend lid

Dec 30, 2008
    742
    0
    0
    amsterdam
    Hi meiden,

Heb niet alles teruggelezen want er was weer veel bijgeschreven.
    Schoonmoeder is van de week met herseninfarct opgenomen in het Amc. ( heel verhaal) gelukkig gaat het nu weer wat beter. Kort termijn geheugen is er nog niet maar ze is wel aanspreekbaar en kan terugpraten. Wat het voor gevolgen met haar lichaam heeft is nog niet duidelijk. We waren net begonnen met Chemo toen dit gebeurde dus alles loopt even in het 100 daar!

verder met ons alles goed. Jolien is erg vrolijk gelukkig en jeetje wat een sneeuw he!!

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    sorry, even snel tussemdoor, heb even advies nodig...

Ik werd vanmorgen vreg wakker van de kramp in mijn baarmoeder, trok ook door naar mijn rug :(
    Wat was ik bang zeg!!! Kon wel het hartje zelf horen met de angelsound, maar toch maak ik me nu nog erg ongerust, bm is ook heel gevoelig als ik het aanraak.
    Kan ik daarvoor het ziekenhuis bellen? De vk kan toch geen echo's maken?
    Of is het niet erg omdat ik niet bloed?

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Zonnebeertje ik zou willen dat ik je gerust kon stellen maar ik weet het niet. Het kan zijn dat je bm hard aan het groeien is en daardoor krampt. Maar geen bloed is goed zullen we maar zeggen en dat je het hartje hoort is denk ik ook een goed teken!
    Ik hoop dat het gauw weer rustig wordt in jouw buik. Misschien dat een bad helpt om te ontspannen? Knuf!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb gisterenavond voor het eerst het hartje van mijn beeb met de angelsound gehoord. Wat is dat gaaf! Vanmorgen weer een keer geprobeerd en ja hoor weer een hartje!
    Sorry voor dit ego bericht.
    Volgende week nog werken en dan heb ik vakantie en dan kom ik uitgebreid op iedereen reageren.
    Knuf voor iedereen!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Super BB10!!!

Zonnebeertje, gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor!

Zo, ik dacht, ga even bijlezen, maar het was rustig gisteravond. Wij gingen met collega's van mijn man uiteten bij de griek... nou dat duurde toch lang en het was véél... Geloof dat we rond 01.00 uur klaar waren met eten.

12. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh lekker Grieks! Ik heb geen inspiratie voor vanavond. In de super maar eens rondneuzen.

13. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik heb het bij mijn zoon ook gehad met 15 weken, ook heveige buikpijn, de vk heeft er oen niks aan gedaan, alleen even inwendig gecontroleerd.
    Ik ga zo wel even lekker douchen, kijken of het dan minder gevoelig wordt, en anders bel ik het ziekenhuis wel, die kunnen tenminste een echo maken als het moet.

bb10, super he het hartje horen!! ik kan hem nu ook steeds makkelijk vinden, zooo mooi :D

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    goeiemorgen dames
    heb wel stuk terug gelezen..maar niet alles meer onthouden.
    Donderdag heb ik echo gehad en met de gyn gesprek gehad.
    Echo was goed! was zelfs 2 dagen verder. De kleine meid was ook mee en die vond het prachtig! nu pakt ze telkens de echo's en dan zegt ze : dat is de baby in mama buik en dat mama een zusje krijgt en dat zij een broertje in haar buik heeft :D
    maari k blijf tot 18 weken onder controle bij vk, want met 18 weken word er een vaginaal bacterie onderzoek ofzoiets gedaan, want een bepaalde bacterie kan vroeggeboorte veroorzaken.
    En met 20 weken word mn baarmoederhalslengte gecontroleerd of die wel lang genoeg is. En anders krijg ik met 28 weken al longrijpingsspuiten.
    Verder moet ik waarschijnlijk ziektewet voor ik met verlof ga en dat wil ik ook zeker doen! omdat ik dan op elk pijntje enzo kan letten. *wat erg nou ;) *
    Dus ga dat proberen met 30 weken al te doen.

zo dat was mijn verhaal :p
    hier ook dik pak sneeuw :$ denk 15-20 cm wel.. heel gouda stond vast gister,overal vrachtwagens die niet verder konden,wel grappig om te zien.
    alleen mn fiets gister bij de oppas laten staan dus nu ff fietsloos.. dus zo maar lopen naar de stad, met de buggy zal t ook nie gaan.

zonnebeertje, bij mij is het van binnen ook heel erg gevoelig, net alsof mn baarmoedermond ook beetje open staat, ben benieuwd wat ze zeggen!

nina sterkte!

15. Zonnebeertje

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    mamachantal: de streptokokken B infectie denk ik dat ze bedoelen denk k of niet?
    Leuk dat jullie dochter zo reageert, hier hebben ze het over een zusje, hihi

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    geen idee ze had t alleen over een bacterie en dat het dan behandeld kon worden

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@frummel, zo een lekker druk weekje wordt het ;)
    Ik werk zelf in de kinderopvang, ook lichamelijk zwaar werk dus en ze hebben in het zh nu al gewaarschuwd dat ik het rustig aan moet doen, idd met de kans op vroeggeboorte (mijn zoontje is prematuur).

@nina, jeetje heftig zeg, sterkte!

@zonnebeertje, moeilijk te zeggen, maar je mag natuurlijk altijd even bellen als je je ongerust maakt.
    Buikpijn is wel heel normaal in de zwangerschap door de groeiende baarmoeder en alles.

@bb10, oh wat leuk zeg! Altijd fijn om te horen!

@marloes, nou uitgebreid gegeten dus ;)

@mamachantal, fijn een goede echo! Jij bent ook te vroeg bevallen, ook net voor de 34 wk he?
    Maar je loopt dus wel gewoon bij de vk? Mij hebben ze wel doorverwezen naar het zh, toch onder extra controle.
    Ik moet hoog waarschijnlijk ook eerder stoppen met werken.

Gister naar carre geweest naar het kerstcircus, was heel erg leuk! En door het weer ook erg rustig, dus nu hadden we zelfs betere plaatsen ;)
    Vandaag een lekker rustig dagje!

Fijne dag iedereen!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hallo.
    Gisteravond vielen mijn ogen dicht om 23.15, werd vanochtend om 07.30 wakker omdat het buurjongetje weer een driftbui kreeg ofzo. Levi werd pas rond 9 uur wakker
    Ben nog super moe dus moet zo van Ferry nog even naar bed. prima ! ;)

Frummel. succes vandaag met je solli

Nina, wat heftig. gelukkig gaat het inmiddels iets beter met je schoonmoeder

Zonnebeertje, lastig te zeggen vanaf hier. Kan ook het groeien van je baarmoeder zijn etc. Als je het echt niet vertrouwd zou je altijd de vk even kunnen bellen voor advies

BB10. super !

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!

Frummel, suc6 met je sollicitatie!

Nina, jeetje..Sterkte!

BB10, super joh!

Kaatje, dutze ;)

Blegh, is mijn keel eindelijk aan de betere hand zit mijn neus potdicht. Vind er geen reet aan. Misselijkheid is sinds 2-3 dagen een heel stuk minder, vanmorgen alleen een vlaag maar voor de rest niks. Vind dat dan wel even wennen als je de afgelopen weken elke dag kotsmisselijk bent geweest..

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb sinds vanmorgen ook keelpijn. Ik hoop niet dat ik de griep krijg.
    Ik heb gisteren toch een partij staan kokhalzen bij het tandenpoetsen. Dat vind ik echt het ergste om te doen. Maarja tandjes moeten wel schoon!

Share This Page